Aika hyvä! Miehelle olen tuota Adele nimeä ehottanut, mutta ei siihen oikein lämmennyt. Jotenki mulla on vaan kokoajan itellä sellanen tunne että turhaan niitä poikien nimiä edes mietin saas nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:Upsydaisy miten olis tyttö Adele ja poika Aaron,esm tälläiset tuli mieleen.
Mulla on pojan nimi valmiina,molemmat nimet itseasiassa.Tytölle on muutamia hyviä vaihtoehtoja muttei mitään lukkoon lyötyä!
Tästäkin päättelen että kyllä tää varmaan se poika on kun nimikin valmis paketti
Viikko ja tämä loppupäivä r-ultraan B)
Viime raskaudessa jossa tehtiin ekan kerran, se oli viikolla 28. Nyt sitten oli jo viikolla 12, ja uus on tässä ennen viikkoa 30Alkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:Virkistäkää arvon naiset miun muistia ja kertokaa millä viikoilla tehdään sokerirasitus? Viime kerrasta ei ole kuin pari vuotta aikaa, mutta en muista kirveelläkään :ashamed: . Joku kutina olis, että joskus vkon 20 tiennoilla?!?
Se tehdään siis ylipainon takia.
Kiitokset jo etukäteen .
mun pitää varata viikoille 24-26 ylipainon takiaAlkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:Virkistäkää arvon naiset miun muistia ja kertokaa millä viikoilla tehdään sokerirasitus? Viime kerrasta ei ole kuin pari vuotta aikaa, mutta en muista kirveelläkään :ashamed: . Joku kutina olis, että joskus vkon 20 tiennoilla?!?
Se tehdään siis ylipainon takia.
Kiitokset jo etukäteen .