*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

meillä lähti aamu käyntiin näin ...
.. tyttö (1v) meinasi eilen että eipäs nukuta päikkäreitä lainkaan .. mitänyt nukahti 15 min päikkärit ... ja illemmalla meni nukkumaan klo 18 + jotain ....ja aamuyöllä piti ääntä ja meinasi jo ennen viittä alkaa pitämään ääntä , mutta onneksi torkahti uudelleen . No heräsin kauheaan pissahätään klo 5:30 mutta en voinut mennä vessaan , kun tyttö kuuli pienenkin äänen niin heräsi ja huuteli jotain .... saatiin tuo herääminen sitten venytettyä jotenkin klo 6 asti ja nyt alkaa neiti olla jo aikaste väsy . Tosin taitaa nuo hampaat tehdä kiusaa ja on ihan kräntty koko aika eikä mikään ruoka oikein maistu .

neitim

Meilläkin herättiin jo 6.30 . Olis kyllä voinut nukkua vielä pidempääkin :) . Ehkäpä kohta pääsee "päikkäreille".

Tissit on armottoman kipeät. Oli välillä ei niin kipeet ja nyt taas niiiiin arat. Ihme kun niin vaihtelee. Liikkeet alkanut tuntumaan selvemmin, en kylläkään joka päivä ole rekisteröinyt, mutta silloin tällöin kun on aikaa hengähtää niin voi muljahduksen tuntea.

Huomenna alkaisi taas arki ja työt. Viikonloput kestää aivan liian vähän aikaa! No, onneks ei montaa kuukautta enää kun alotan kesäloman ja sitten jatkankin suoraan äitiyslomalla.

Mukavaa sunnutaipäivää kaikille ! :wave:

Hyvää huomenta kaikille! :wave:

Täällä puoliväli saavutettu eli tänään poks 20+0 =)
Kiirettä on pitänyt,enkä ole kerennyt kommentoimaan kirjoituksia,vaikka lähes päivittäin yritänkin niitä lukea.Edelleen siis hengessä mukana ja ensi perjantain ultraa jo kovasti täällä jännitellään......

Mukavaa ja aurinkoista sunnuntaita juuri sinulle!

Mustakin on tullu ihme aamuvirkku! Eilen heräsin ennen kasia ja tänään ennen ysiä. Yleensä mut on saanu repiä sängystä ylös :D Mutta tällä hetkellä oon aika aamu ihminen.

Meillä on tiistai aamulla kasilta ultra, onneks se on jo ylihuomenna!

n11na ja tiitti 20+2

Linea negra oli esikosta aika haalee ja tosi ohut. Ihan tuolta alhaalta lähti, ja navan alla teki semmosen mutkan ;) Plussauspäivänä näky vielä aika himmeenä, mutta nyt on hävinny, eikä uudesta tietoo. En kyllä muista millä viikoilla se esikosta ilmesty.

Heräämiset on täällä kans aikastunu. Yleensä poika on nukkunu kasiin asti, mutta nyt ku jo aamusta niin valosaa, niin ennen kasia pitää nousta. Tänään heräs jo puol 7, ja otin sen viereen, vaan eihän se mitään enään nukahtanu. Puoli 8 sitten noustiin. Mutta onneks ei aamusin kuitenkaan enään väsytä ku on jo niin valosaa :)

Magnesiumia ei tarvi syyä, ku ei onneks nuita vetoja oo. Esikosta muistaakseni kerran heräsin yöllä kauheeseen kramppiin.

Eilen neiti jotaki jumppas ihan kunnolla ku sängyssä makoilin. Muuten on kyllä aika hiljasta. Mies sano että toissa yönä oli kuulemma pitäny kunnon mekkalaa mahassa, eli veljeensä siis tullu. Mutta jospa niitä kohta tuntus jo sitten enempi ku tila rupee käymään ahtaaksi.

Marlin ja papu 20+5

Viikot poksuu *21+0*

Taisinpa aamusti tuntea masun päältä kädelläni kun vauva liikkui masussa :heart: Toivottavasti tuo mieskin kohta sais kokea kun toinen liikkuu...

Kohta olis tarkoitus lähteä synttäreille..

Maijamehi ja Toukka rv 21+0

Piiitkästä aikaa minäkin huikkaan tervehdykset! Luen aktiivisesti, mutta himputti kun ei iltaisin ehdi ja jaksa koneelle raahautua. Duunissa olen kaikki päivät kyllä koneella, mutta ei siellä voi mitään vauvapalstoja selailla. Meillä kun seurataan nettisurffausta suht tarkkaan ja en muutenkaan ole vielä kertonut raskaudesta. Monesti on kyllä pitänyt...ensi viikolla sitten.

Tosi monet on olleet rakenneultrassa. Onnea iloisista uutisista!! :flower:

Itsellä vielä reilu vk ultraan ja kieltämättä kauhistuttaa ja jänskättää ihan hurjasti, kun viime raskaudessa sieltä saatiin niitä pahimmanlaatuisia uutisia. :'(

Minäkin vihdoin tunnen liikkeitä, mutta aika harvakseltaan eikä ainakaan silloin kun just haluaisi "varmistuksen" mahan uumenista. No, toivottavasti pian on jo kunnon tökkäsyjä! :LOL:

Magnesiumia joudun mäkin vetelemään, koska ne yölliset ja jo illalla alkavat suonenvedot in aivan KAUHEITA ja kun ei niille voi tehdä mitään!! Hyi...ihan puistattaa jo ajatus!

Meillä olis tänään vierailua luvassa mutta katotaan kuin käy kun tuo esikoinen kovassa kuumeessa. Tylsää!

Mutta eikun uuteen viikkoon, hyvät voinnit kaikille ja onnea ensi viikolla ultraan menijöille! :wave:

caribbee ja nappi 18+6

Puoliväli olisi sitten saavutettu, eli tänään rv 20+0 :heart:
Huomenna olisi tarkoitus yrittää töihin sairasloman jäljiltä ja tiistaina olisi sitten vihdoin se rakenneultra. Jännittää aivan kamalasti!

Caribbee: Tsemppiä ultran odotteluun. Tällä kertaa kaikki on varmasti ihan hyvin :hug:

Sipsunen & Nalle 20+0 :heart:

Ihana ilma ollut tänään. Oltiin koko perheen voimin monta tuntia ulkona.

Nyt musta on tuntunut että ehkä jonku liikkeen olen tunnistanutkin, tai ei kait nuo kaikki voi ilmavaivoja olla :ashamed: Toisaalta vois kyllä laittaa niidenkin piikkiin. Ultraankin vielä paljon aikaa. Tosi kiva kuitenkin lukea muiden ultra kuulumisia =)

Milläs mallilla teillä on nimien miettiminen?
Me ollaan mietitty ihan tosissaan, mutta pää lyö tyhjää. Olenkin sanonut että meillä on paras pojan ja tytön nimi jo käytetty :D Meillä on kriteereinä ollut että pitää olla vanha nimi, 5 kirjainta ja se ei saa alkaa e- eikä s-kirjaimella. Saa nähdä keksitäänkö sellasta :LOL: Ehdotuksia saa heittää..

Kyselenpäs vielä onko kellään antaa mitään vinkkejä mukaan tuonne Viipurin ostos reissulle. Itse olen menossa ensimmäistä kertaa.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille
toivottaa UpsyDaisy ja Veikka 18+1

caribbee saako udella, että minkälaisia uutisia?
Mullakin on matkassa koko ajan pieni pelko peikko... liikkeitä en oo vielä tuntenu, mutta sykkeen saan dopplerilla kuuluviin... se tiettysti ei mitään kerro... pelottaa silti, että jos tulee huonoja uutisia... Yks varhainen keskenmeno kuiteski takana...

paniikki n11na ja tiitti 20+2

Upsydaisy miten olis tyttö Adele ja poika Aaron,esm tälläiset tuli mieleen.

Mulla on pojan nimi valmiina,molemmat nimet itseasiassa.Tytölle on muutamia hyviä vaihtoehtoja muttei mitään lukkoon lyötyä!
Tästäkin päättelen että kyllä tää varmaan se poika on kun nimikin valmis paketti :D

Viikko ja tämä loppupäivä r-ultraan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Upsydaisy miten olis tyttö Adele ja poika Aaron,esm tälläiset tuli mieleen.

Mulla on pojan nimi valmiina,molemmat nimet itseasiassa.Tytölle on muutamia hyviä vaihtoehtoja muttei mitään lukkoon lyötyä!
Tästäkin päättelen että kyllä tää varmaan se poika on kun nimikin valmis paketti :D

Viikko ja tämä loppupäivä r-ultraan B)
Aika hyvä! Miehelle olen tuota Adele nimeä ehottanut, mutta ei siihen oikein lämmennyt. Jotenki mulla on vaan kokoajan itellä sellanen tunne että turhaan niitä poikien nimiä edes mietin :whistle: saas nähdä.

Virkistäkää arvon naiset miun muistia ja kertokaa millä viikoilla tehdään sokerirasitus? Viime kerrasta ei ole kuin pari vuotta aikaa, mutta en muista kirveelläkään :ashamed: . Joku kutina olis, että joskus vkon 20 tiennoilla?!?
Se tehdään siis ylipainon takia.
Kiitokset jo etukäteen :) .

Mulla tuli lenkillä yks päivä tytön nimi jostain ihan puskista mieleen. Eikä sillon vielä etes tiietty kumpi tulee. Ja vieläpä semmonen nimi etten oo etes kuullu kellään sitä olevan. Nyt sitten se nimi pyörii koko ajan mielessä, mutta saas nähä muuttuuko nimi jossain vaiheessa. Tykkään siitä kyllä tosi paljon. Vaan niinpä se tuo pojan nimikin muuttu eikä siitä tullu sen nimistä ku olin muka jo päättäny :D

Tänään piti laskee vauvan liikkeitä ku ollu niin hiljaa :/ Hyvin kyllä tuli määrä täyteen jo alle tunnissa. Ajattelin että en rupea panikoimaan koska ultrassakin kaikki oli niin hyvin. Mutta hieman kuitenki mietityttäny.

Marlin ja papu 20+5

Alkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:
Virkistäkää arvon naiset miun muistia ja kertokaa millä viikoilla tehdään sokerirasitus? Viime kerrasta ei ole kuin pari vuotta aikaa, mutta en muista kirveelläkään :ashamed: . Joku kutina olis, että joskus vkon 20 tiennoilla?!?
Viime raskaudessa jossa tehtiin ekan kerran, se oli viikolla 28. Nyt sitten oli jo viikolla 12, ja uus on tässä ennen viikkoa 30 :)

Alkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:
mun pitää varata viikoille 24-26 ylipainon takia

Yhteistyössä