Kovasti tullut taas tekstiä, mahdanko muistaa kaiken mihin piti jotain sanoa..
Iho on mulla kans atooppisehko ja talvisin ihan korppu. Niin nytkin.
Finnejä on putkahdellu etenkin hartiaseudulle.
Karvankasvu on ollut hidasta ja maltillista (useista säärikarvaunista huolimatta). Mutta ihan navan alle oli ilmestynyt jono/paririvi pitkiä mustia yksittäisiä karvoja...
Sikapiikin oon saanut jo ennen kun tiesin olevani tai edes tulevani raskaaksi. Ihan hyvä, että on hoidettu, ei tarvi pohtia nyt
Vau-kirjoja tuli nuorimmaiselle. Ihan jees tykkäsin. Nyt tuli eka paketti siitä niiden Ensi Tieto -sarjasta, jonka tutustumisdemo-cd on loppuunkuunneltu.. PAkettia ei oo vielä avattu, koska odotamme huoneen lattian ja pöytätasojen "vapautumista" ja esiintuloa..
Raskausarpia ei tästä oo vielä tullut, Esikosta jokunen ja nurimmasta puoltoista pientä pätkää.
Ostin nuorimmaiselle samanlaisen
vauvakirjan kuin mulla on ollut. Sellanen vaaleanpunainen. Oisko ollut nimeltään lapsuuden kulta-aika.
Ihania
ultrakuulumisia!! Mä en niin jaksais odottaa.......
Dino80 bd tentille. Ite urakoin kans neljä tenttiä viikossa toissaviikolla, joista kaks päivän varoajalla... Olis muuten mennyt ens syksyyn tai pahimmillaan talveen tai jopa kevääseen. Ei kiitos. Vähän arvelutti mennä kokeileen, mutta läpi meni ja ihan jees numeroilla.
Matilda84 Ihanasti oti nimijuttu ja kurjaa tollanen toisen ja sen olojen ignooraaminen. Toiv olo helpottaa pian
Liikkeistä: Toissapäivänä olin jo kovasti huolissaan, kun ei oltu tavattu puoleen päivään mennessä ja edellinen iltakin oli mennyt ohi. Kyllä siinä ehti miettiin jo monet kurjuudet.. Toi etuistukka vaimentaa aika hyvin niitä tuntemuksia toisen liikehdinnästä. Kävin hakeen kaupasta vähän jotain sokerista ja jäin kuulostelemaan (sen mitä töissä nyt voi..) Sit kun tuntuu sellanen pikkumyllöntä, niin ei vaan voi olla satavarma, että "sinäkö se oot". Onneks potkas kylkeen, niin tuli hyvä mieli. Eilen se sit riehu kunnolla illan tullen.
Kun ei nuo oo ollut niiin vahvoja ja usein tuntuvia, niin ei oikein voi niiden varaan vielä laskea ja luottaa. Se varmaan pistää huolestumaan vielä enempi. Siis kun tuntee ja sit menee pitkään kun tuntee seuraavan kerran jotain.. Onneks kasvaa ja vahvistuu, niin alkaa saamaan kunnon monoa kylkeen.. (onneks?)
wallay: hauska toi sun vohvelirautajuttu. Mulla on vielä paketissa...ollu jo 4 vuotta....
Nyt sit alko tekeen mieli vohveleita... Jossain lehdessäkin oli just juttua eri jauhoista, millä vois korvata osan vohvelitaikinan vehnäjauhoista. Speltti houkuttelis mua.
Tirliina: jaksuja kovasti sun tilanteeseen. Raskaus nostaa juttuja ja tunteita pintaan monin tavoin.
Voi kun tää aika menee nyt niin nopeesti!!
Nyt jo 18+0 POKS ja POKS