Huomenia! Tyyny näytti toimivan, sain ihan kohtuulliset yöunetkin nukuttua. Yöllä vaan alko vetämään suonesta taas, joten nyt kölkytän täällä puolikkaalla jalalla... otan jo noita magnesiumeja 2 kpl aamuisin, inhaa kun nekään ei nyt sit noita kramppeja estä.
Niin ja siis se tyyny makso jotain 15 euroa, ja just sen takii mäkin kävin sen hakemassa jo eilen, kun lidlissä aina on semmosia pikkueriä vaan myynnissä. Mutta näytti ainakin tuolla meidän lähilidlissä olevan niitä vaikka kuinka paljon, kun päivällä sen käväsin hakemassa.
Pitää varmaan niitä mummositeitäkin sitten ottaa varuiksi, sairaalassa mäkin pidin pari ekaa päivää niitä julmettuja vaippoja, kun vuoto oli tosi kovaa. Meinasin joutua osastollekin sen takia kun se oli liiallista alkuun, mutta onneks sitten joku tippa jota sain, auttoi sitä vuotoa rauhottamaan. Kotona sit olikin jo ne muoviset härpäkkeet, mutta pitää varmaan kattoa vielä joku toinen paketti.
Dreamerilla on kyllä todellakin jo jänskät paikat, tsemppiä supistuksiin :hug: Ja vilivetin tilanne kans mieletön, että tietää jo että tulossa on. Vaikka tietysti joka päivä on hyvä mitä enemmän masussa vauvat asuu :heart:
Semmonen testi olis kyllä aika naseva, meilläkin kun anoppi lähtee sit ajelemaan vajaan 300 km päästä esikkoa kattelemaan, niin vois vähän etukäteen jo sanoa millon kantsii olla passissa
Mä toivon, ettei tule mitään syöksylähtöä, koska silloin mies joutuu jäämään kotiin ja mä meen edeltä yksin sairaalaan.
Vielä niistä ammeista, meillä on kans mökillä ja sit kotona "sauna-ammeena" se ikean amme. Hyvä peli sekin, ja siinä on vielä se liukueste siellä pohjassa, niin toimii. Orthexissa on se tulppa, mikä helpottaa sit sitä tyhjentämistä, siks otettiin se aikoinaan.
Tiqu, minkälaisen rintapumpun sä tilasit? Mä meinasin, että jos nyt joudun pumppailemaan kovin, käyn sit ostamassa sähkösen aventin tai vastaavan... käsikäyttönen avent on jo ennestään, ja se on ihan ok jos ei kauheesti tarvii pumppailla. Vaikka pumppaili mun kamu kaiken maidon 9 kk omalle lapselleen semmosella,mutta sillä sitä maitoa tuli ihan nykäsemällä parissa minsassa pullo täyteen... mulla ei pumppaamalla mitään kauheita määriä kyllä tullu tytön kanssa, jos sai sata milliä ährättyä niin se oli jo hyvä tulos
Jep, nyt pitänee alkaa kattelemaan niitä pieniä vaatteita - en tiedä miksi mä siirrän ja siirrän sitä.. tulee varmaan joku tunnekuohu siitäkin, kun pitää tytön pikkusia vaatteita laitella kokonaan pois, kun meille ei varmaan enää tyttöä tule, jos lapset on näissä kahdessa....
runttis ja sytkylä 33+