Noopu minulla näytti herkkydeltään 10 hailukkaa , mutta pysyvää plussaa pitkään , kun ovis oli tulossa , mutta ei irronnut ja sitten vielä selkeämpi , oikein kirkuva plussa juuri ovis kipujen aikaan ja haaleampaa , tuolloin myös verestä mitattiin , olikohan 6 arvo ja tuomio , ei raskaana ja reilun kahden viikon päästä sain taas plussaa .. silloin menin terkkarille heti raskaustestiin myös ja sielläkin tuli haalea plussa , käskettiin tulla uudelleen myöhemmin , mutta testailin kotona ja vasta puolentoista viikon testailun jälkeen (kuten nytkin) sain kunnollisen plussan , tuo kontrooliviivan vahvuinen viiva tuli vasta yli 2 viikkoa ekan plussan jälkeen ...
Pidetääv vielä peukkuja , että sinullakin on yrittänyt tulla ovis ja siitä kohonneet arvot ja sitten ovis josta edelleen haalua plussaa ... ja nyt vasta olisit tukevasti raskaana .. et kuitenkaan testaillut tuossa välissä sitten enään ????
Mun (ovis-)plussa -> kahden viikon päästä tullut uusi plussa touhuaa tuossa lattialla !
Mahdollista on noilla herkillä testeillä ainakin minulla ... eli ei vielä kirvestä kaivoon !
:hug:
neitim
Pidetääv vielä peukkuja , että sinullakin on yrittänyt tulla ovis ja siitä kohonneet arvot ja sitten ovis josta edelleen haalua plussaa ... ja nyt vasta olisit tukevasti raskaana .. et kuitenkaan testaillut tuossa välissä sitten enään ????
Mun (ovis-)plussa -> kahden viikon päästä tullut uusi plussa touhuaa tuossa lattialla !
Mahdollista on noilla herkillä testeillä ainakin minulla ... eli ei vielä kirvestä kaivoon !
:hug:
neitim