ikäerostä kysyttiin, esikko on 6v täyttäny just. että melkein seitsemän vuoden ikäero tulee.
ruokahimoja ei erityisemmin ole ollut. eilen ja toissapäivänä oisin halunnu kans nakkeja, mut ei ollu. nyt säis rasvasta ruokaa :x ja korjasin ällön olon täytekakulla :x :x
päälle kylymää kahvia, kun se vielä maistuu namilta toistaiseksi
mun eka ja ainoa oksu oli jo vajaa 2 viikkoo sit kun aloin jo aavistella raskautuneeni oireista. mulla on alkanu oireita tulla jo joskus kiinnittymisen aikoihin...
tosta laihdutuskuurista, eihän sitä suositella raskaana tai imettäville, kun se pistää kuona-aineet elimistössä liikkeelle jne. mun mielestä parin kilon laihdutus on ihan turhaa raskaana. jos nyt on enemmän ylipainoa, kuten vaikkapa sata kiloa ylipainoa, niin sit voi neuvotella lääkärin kanssa ruokavaliosta... =)
peitonheiluttelun ei pitäis haitata millään tavalla, jos on normaali raskaus ja edelliset raskaudet on menny normaalisti. silti mullakaan ei ole ollut intoa siihen ja pelottaa tyyliin, mitäs jos se sperma nyt pehmittää sitä kohdunsuun limatulppaa ja raskaus keskeytyy. siis ihan järjettömiä juttuja kehittelin eilen päässäni kun isäntä tahtoi pupuilua....mut en hennonu kieltäytyäkään, eihän se raukka nyt voi mun kuvitelmieni takia elää seuraavat pari vuotta selibaatissa
joo, nyt suihkuun, päätä särkee, viluttaa, nenä tukossa.... sain eilen synttärilahjaksi viinapullon
ja toiselta kaverilta tarjouksen lähteä viikonloppuna baariin
hmm....täytyy joko esittää raivoraitistunutta tai kertoa totuus...
:wave: Sinimarja + Ipana 4+4 :xmas: