Huomenta!
Täällä lomaa vietellään, vielä ei oo aika ainakaan käynny pitkäks vaikka mies ja tyttö on päivät poissa. Paljon on hommaa mitä ei oo ehtiny tehdä ku koulussa oli.
Vappuna käydään miehen ja tytön kans kaupungilla ja sitte vietetään mun synttäreitä
Meillä on nimi pojalle jo valmiina, siis etunimi. Tai voihan se viel muuttua mut näillä näkymin ainakin se mitä ollaan mietitty. molemmat lapset alkaa sitte samalla kirjaimella. Kukas kyselikään sitä Emma vai Alma asiaa, täältäkin piste Almalle!!!
Meidän (nyt 3-vuotias) esikoinen painoi syntyessään 3790g ja pituus oli 49cm. Syntyi viikoilla 39+5. Ei tarvis nyt ainakaan isompi tulla, oli niin tuskasta tuonkin synnyttäminen.
Mä kans toivoisn, että tämä raskausaika olis jo ohi ja sais vauvan kainaloon. Siis en toki halua että ennenaikaisesti syntyy mutta toivon että aika vilahtais nopsasti sinne lasketun ajan lähelle ja vauva syntyis. Mä en jaksa enää.. koko ajan jotai kremppaa. Viime yön unisaldo on yhteensä 2 tuntia ku piti hypätä pissalla, asentoa ei löytyny, aina kun nukahdin niin näin painajaisia joihin heräsin hikimärkänä.. ja kakenlisäks tyttö tuli vielä yöllä meidän väliin ja sillon en ainakaan saa nukuttua ku se nukkuu niin levottomasti. Huoh, tulipa valitusta. No onneks ei tarvi lähtee mihinkään, siis töihin tai kouluun.
Mulla on painoo tullu nyt 6,5kg ja maha on tosi suuri jo ja alkaa painaan keuhkoja tehden olon jo tosi raskaaks, en malta oottaakaan kesää millasta se sitte on :kieh:
Kuulkaas, tehdäänkö tuo vauvan painoarvio ja sitte se synnytystapa-arvio kaikille, siis myös toissynnyttäjille? Mulla oli esikoiselta se joskus 36 viikolla niin mietin onko sitä nyt???
No joo mut mukavaa päivää kaikille, täällä ulkonaki sataa vettä joten seki vetää mieltä vähän matalaks. Vapunaikaa odotellessa!!
Jonetta ja poika-vauveli
26+2