***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:
Onko täällä muita kellä ollut joskus raskausmyrkytys? Millä rv:llä todettiin? Oliko kovat oireet? Käynnistettiinkö/käynnistyikö itsestään? Mua itteä hirvittää, jos täs raskaudes uusii. Olis niin ihana kun vois normaalisti olla sen loppuraskauden ilman sitä pelkoa ja huolta, ja olis kiva kun synnytys vois tällä kertaa käynnistyä luonnollisesti. Viimeks tosiaan mulla käynnisteltiin siinä rv 38, ja kaks vuorokautta kärvistelin kovien supistusten kanssa, kunnes huomattiin ettei vauva pääse sieltä omin voimin pois, joten mentiin sektioon.
mulla ollu 2 x raskausmyrkytysoireita, selittämätön maksa-arvojen nousu ja raskausdiabetes :( että näillä mennään. Maksa-arvot taas nousussa ja viikkoja vasta näin vähän :headwall:

Meillä esikoistyttö syntyi rv40+3 ja painoi 3110g. Toivoin ettei tää toinenkaan kovin paljon isompi ole... Mä voisin kans olla aina raskaana, tuntuu et paljon parempi vointi aina raskausaikana. Saan paljon sellaista aikaiseksi mitä normaalisti ei jaksa eikä huvita tehdä =) Tykkään loppuajan isosta vatsasta ja niistä potkuista ja mylläyksestä mitä pikkuinen pitää masussa. On jo tosi haikea mieli kun tiedän että tää tulee olemaan mulla viimeinen raskaus :'( Täytyy yrittää nauttia tästä ajasta nyt täysillä.

jonna ja pikkuveli 24+0 POKS!!!

Tiqustiina
Mä just soittelin neuvolaan kun on ihan pöhlö olotila. Sormia turvottaa,päätä särkenyt pari päivää, pitää hengitellä jotenkin tosi syvään ihan kuin happi loppuisi kesken ja sydämen tykytyksiä tulee usein ja ei meinaa ottaa loppuakseen.Sellainen olo kuin olisi juossut juuri maratonin :|
Huomenna neuvola ja kattovat sillo mitä tehdä.Pitää kuulemma levätä, hyvähän se on töissä :whistle:

Tiqu Rv 25+3

Korjaan tässä väärinymmärrystä joka nyt anteeksi en muista enää kelle oli tullut minun edellisestä viestistä.. :$

eli minulle sanottiin toisen lapsen synnytystapa ultrassa että ei huolta jos edellinen ollut 4 niin se 4,5 tulee hyvin ulos alakautta ei siis niin että se on aina puoli kiloa suurempi vaan että tulee ulos.

elikkä siihenne nyt tässäkin sitten yrittää mun päätä kääntää..

voi hemmetti mä en ole voinut vastustaa noita eilen leipomiani munkkeja ja nyt sitten mulla on taas vatsa kipeä ja ilmaa masu täynnä :snotty:

Mutta upee on ILMA :flower: pitäisi lähteä ulos poikien kanssa laittamaan kanalaan uudet turpeet ja purut niin voisin siirtää ne tuohon ulkokoppiin ja tarhaan. niillä on ihan kevättä rinnassa hulluna haluaisivat vaan hautoa tipejä mutta mie oon tyly jä kerään aina munat poies..

rantasaunakin pestiin viikonloppuna josko sitä toukokuun alussa jo se korkattais :LOL:

Ja niin se aika rientää... jo 25 viikkoa takana! Vointi on ollut hyvä, olen sellaisessa hormonipilvessä vain saanut köllötellä, jossa kaikki on hyvin, olo mukava, mieliala toiveikas ja positiivinen. Ihanaa :heart: Kaiken sen alun skeptisyyden ja epävarmuuden jälkeen.

Maha on ISO, se on ainoa asia joka hirvittää. Miten se sf-mitta katsotaan tuosta taulukosta? Onko se kortin vasemmassa laidassa oleva luku vai oikeassa?

Ostoksia suoritettu:
-Hennesiltä: 2 kpl 56-kokoisia valkoisia bodeja ja fuksianpunaiset colleget (62)
:heart: Samoin pienet ohuet "ensikäsineet", ensisukkia ja 62-koon sukkahousuja, kaikki valkoisia.
-Tutan alennusmmyynnistä: punainen 50-kokoinen froteeyökkäri (8e) ja 56-kokoinen fuksianpunainen norsukuvioinen yökkäri (5e).
-Norsukuvioinen body, vain 3e!

Vaunut: Britax Vigour 3+ kovalla kopalla ja turvaistuin. 450e oli Hulluilla päivillä koko setti. Pehmeä koppa pitäisi vielä löytää käytettynä varulle! Anyone?

Nimi-asia vaivaa edelleen :( Emma vai Alma? Miksei voi jo tietää ja osata päättää? Buu. :headwall: Haluaisin jo kutsua tyttöä "omalla nimellä".

Tiqustiina
Emma on kovin tavallinen nimi nykyään, Alma on ihana kyllä mustakin joten pojot Almalle =)

Meilläkin tuota nimeä vielä pähkäillään. Pojalle siis nimeä. Tuntuu että kun on jo yks poika ennestään on hänelle antanut kaikki itsestään parhaimmat nimet. Että niitä kun ei voi käyttä enään :whistle:

On muute jännä huomata että pikkuhiljaa tää elämä alkaa vaikeutuu.
Jännä tapahtuma tuo varpaiden kynsien lakkaus :snotty: maha tiellä :p

Almalle ääni.

Meillä taitaa noi nimet olla valmiina, molemmille ku me ei tiedetä kumpi tuolla masussa asustaa=)

olisin tänään lisännyt masukuvaa, ku vaan tietäisin et mitenkä se lisätään :ashamed:

Maijamehi ja Toukka rv 26+1

Tiqustiina
Alkuperäinen kirjoittaja Maijamehi:
Almalle ääni.

Meillä taitaa noi nimet olla valmiina, molemmille ku me ei tiedetä kumpi tuolla masussa asustaa=)

olisin tänään lisännyt masukuvaa, ku vaan tietäisin et mitenkä se lisätään :ashamed:

Maijamehi ja Toukka rv 26+1
www.aijaa.com lataat sinne kuvan ja kopioit sitten kuvan alta sen litanian BBCODE 1:
Pieni kuva sen kohdalta, alkaa [ URL........ kopioit sen kaiken .. Sitten kopsit sen litanian tänne tekstikenttään ja kuva tulee esille. Tai lisäät profiiliisi.

almaa myös kannatan :wave:
hitto menee hermo tähän koneeseen, tahtoo uuden!! mulla on koko ajan onscreen- näppäimistö käytössä ku a, 1 j caps lock ei toimi tässä oikeessa näppäimistössä, sit shift ei oo toiminu aikoihin et kaikki välimerkit joutuu tekee myös tän lisänäppiksen kaa ja pikkasen hidasta joka kerta hiiren kaa näpyttää kirjaimet.. grrr :kieh: :kieh:

olo on ihan possu, turvottaa ja ahistaa -pakko oli taas koko päivä syödä kaikkee paskaa :/ ärsyttävää ku heti tulee tällanen ällö olo ja sit iskee kauhee morkkis ku oikein tuntee et joka paikka levii mut silti ei missään nimessä voi ainakaan vähentää syömistä :ashamed: painoo tullu melkei 10kg jo lisää et kiitos riittää :/

tänään päivällä kävin vähä lepäilemään...heräsin 3,5h päästä :LOL: nyt väsytä yhtään ja on varmasti sit aamulla kiva nousta 4.40 :|

narinarinari... sori :ashamed:

jos tää koittais askarrella masukuvaa jos sais sen näkymään tällä kertaa..

pikkumökö+elmo 25+5

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumökö:

tää kuva otettu 2viikkoo sit et siitä ollaa jo vähä kasvettu.. jos toi nyt suostuu näkyy ku pikkasen sai tapella ku ei aijaa oikei pelittäny..
ihana vauvamasu sulla, mun oma maha on ku mikäkin tynnyri :LOL: Täytyy varmaan viikonloppuna kysyä josko tuo ukkeli suostuis ottaa vähän paremman kuvan

Tiqustiina
Huisi ihanaaa reissua, mäkin tahdon B)

Täällä on neuvola nyt aamusta sit pitäisi taas lähtee töitä ahertaa.
Onneksi illalla on balance, se on kyllä aivan ihana jumppa.
Oon niin rakastunut että käyn siellä 2xvko. Vappuaattona meinasin juhlan kunniaks käydä pumpissa =)

Yhteistyössä