***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Tiqulle Tsemppiä. nyt vaan sitte ootellaan kuulumisia sieltä suunnalta :heart:

täällä taas sitä limaa tullut jonkin verran, mutta eipä se vielä mittää merkkaa. valkovuoto ehkä ollut hieman rusehtavampaa, mutta sitte vasta kun tulee punertavaa mukana, niin sitten ollaan askeleen lähempänä lähtöä. Sitä ootellessa. :whistle:

Ja joo hulluahan tää on toivoa pääsevänsä sinne kivusta kärsimään, mutta kun ei ne anna sitä palkintoa muuten. :whistle: :kieh: oiskin joku kivuttomampi tapa. :D
 
Tsemppiä kaikille synnyttäjille :heart: (täälläkin kateudesta vihreänä todellakin)

Supistelee taas, eilenkin monta tuntia, mutta näitä kivuttomia joilla ei tee mitään ja jotka ei tee mitään :headwall: :headwall: sen verran että ärsyttää vaan ja sit loppuu!

Äitivaan 39+6 HUOMENNA ERÄPÄIVÄ!!! (ja mä niin oon varma, että oon sit elokuun puoleen väliin asti täällä)
 
Murske toivottavasti olis lähdön merkkejä!

Monella alkaa tapahtua, onhan pian jo elokuukin!!!

En sitten halunnu ketään loukata mun sanomisilla, siis ed viesti! Mä täällä sympatiaa poden ja elän mukana jokaisen supistuksissa ja muissa fiiliksissä! :hug:

"Nauroin" tuossa kaverin kanssa hetki sitten että on se niin jännä kun alkuraskaudessa tuijotteli pyyhkiessä vessapaperia että onko verta mukana :ashamed: (meillä oli KM ennen tätä raskautta ) ja nyt sitten tutkii vessapaperia että onko siinä limaa, veriviirujen kera ym ym... Yhtä paperin tuijottelua :x

Minä olin sitä punaviiniä kokeillu! Myönnän! Siis esikko lähti tulee kun olin syöny edellis iltana tulista ruokaa ja juonu lasillisen punaviiniä... Ei ennakko merkkejä pahemmin ollut ollu...
Onko joku kuullu siis että ananas auttais asiaa???

Täällä pyörii niin tummat pilvet päällä että luvassa jyrinää ja sadetta, IHANAA!!!

K :wave:
 
Bääh, täällä kans mä mietin, että miten kauan näitä ihme tuntemuksia tulee. Mieluiten ottasin vesien menon ja kerrasta menoksi, enkä tämmöstä että vähän tulee ja menee ja mitä sattuu fiiliksiä. Sais olla selkee juttu mulle, kun en osaa kuitenkaan itteeni lukee kunnolla.

Mulla ei tota valkkaria ole juurkaan tullu koko raskauden aikana, siis säännöllisesti tms.. ei tullu edellisessäkään. Mun keskivartalo on vaan niin romuna, että sen puoleen saisi jo synnytys lähestyäkin, mutta muuten tietty vielä parisen viikkoa vois mennä eteenpäin...jos tämä olo säilyy tämmösenä, että on huonoa oloa, särkyä, pakotusta, jomotusta ja ihme kuumia tujasuja tossa keskivartalossa, niin onpahan kivat viimeset viikot sitten |O

Nyt mä taidan hankkiutua vaakatasoon, ainakin teen taas petiä tohon sohvalle. Jos laittas vaikka petarin vielä allen sohvan suojaksi, mistäs sen tietää vaikka vedetkin menis :whistle: No, tuskinpa. Mä varmaan räyhään täällä vielä 5 vkon kuluttuakin yliyliaikaisena ja mietin että miten ihmeessä saan tämän pötkylän ulostautumaan yksiöstään....

 
Kuulostaapa ihan sille että oireiden perusteella moni lähtee pian hakemaan vauvaa =)
Mua vähn jänskätää ensi viikon lääkärineuvola.Ensinnäkin oon kuullut että siellä on nyt joku törppö joka ei osaa oikein mitään ja on epävarma ja kaiken lisäksi MIES :/ En haluais nyt mitään vieraita epävarmoja miehiä tekemään sisätutkimuskia.Varsinkaan ku huolettaa se vauvan koko ja alapään tilnteenkin haluan kyllä saada tietää enkä kehtaa alapäästäni kysellä mies lääkäriltä..oon vähän häveliäs siinä suhteessa :ashamed:

Viimeyö oli kammottava.Heräsin taas kovaan ukkoseen ja kun vessakäynnin yhteydessä menin kattoon lapsia niin kaikki heräs ja uni ei tullu kellekkään ku niin salamat räiskyi.Esikoinen oli oikeestaan jo hereillä ku menin vessaan ku senkin huuteluun heräsin.Oli ihan unenpöpperössä ja kyseli hiukan hädissään että kuka meidän ikkunan takana ottaa valokuvia kun salamavalo näkyi.Esikoinen tuli sit loppuyöks mun viereen ku sillä ei meinannu uni tulla ku pelotti vähän ukkonen mut ku pienetkin havahtui minä jouduinki sitten esikoisen sänkyyn lastenhuoneeseen toooosi pitkäksi aikaa.Sit ku joskus kolmen aikaan siitä havahduin niin kömmin takas omaan sänkyyni.
Päivällä oli kyllä ihanaakin ihanampi rantareissu lasten kanssa mutta nyt päätä särkee.Varmaan huono yö ja kuumuus laukasivat nyt tän pääkivun.Nytten onkin parempi kävästä pikasuihku ja mennä nukkumaan jos ensiyönä sais pitemmät yö unet

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami 35+2 :heart:
 
tin
Pari päivää pois ja paljo tullu tekstiä. Oltiin pojan kans treella reissus, sukuloimas ja kavereis.

Emppuxille onnea pojasta! :heart: ja Tiqulle onnea matkaan:) Ihanaa ku monet alkaa olla jo lähtökuopis! Niiiiiin nopeesti menny tämä odotus!
Elli Etikka: Mullaki huomenna äippäpoliaika, klo 12.20. Meillä sama sairaala ja la :D Jouduin tosta pienestä sf- mitasta, ma laitto terkka lähetteen ja nyt jo aika. Samoin jouduin käydä hepatoosikokeis ku menin suoraa vattupuskista neuvolaan ja vähä kutitti :whistle:

Mahtava ukkonen ollu vähä jokapuolelle vissiinki, Tampereella ei näkyny. Tosi kuuma vain. Onneksi inter cityn lastenvaunu oli hyvin ilmastoitu ;)
Lähetään vlopuksi mökille perheen kesken, toivottavasti olis edes vähä hienoa keliä. Aika moni toivottavasti saa nyytin syliin viikonlopun aikana! Vielä en ite toivo ku olis 7.8 yhet häät ja olo on vielä mainio...
tin ja lyly 37+4 :eek:
 
Hui, vihdoin kaikki luettu. Käväistiin mökillä ja luettavaa sillä välin tullut tooosi paljon. :)

Onnea sylintäydeltä vauvan saaneille!! :heart:

Ja aivan ihania kuvia pienistä vauvoista laitettu. Voi, kun näkis omankin vauvelin pian!

Nytkin monilla jo lupaavia oireita, joten eiköhän niitä vauvauutisia pian saada taas. :) Mäki haluuuuun! :D Mutta täällä ei vieläkään mitään suppareita tai muutakaan, kyllä se odottavan aika on pitkä..

Tsemppiä kaikille vaivaisille ja hermonsa menettäneille!! Toivottavasti saadaan pian vauvat kainaloihin!! :)

ansuli ja kullanmuru 39+4
 
tigulle onnen puhalluksia :hug:

myö aateltiin huomen aamusta lähteä Farmariin. voihan se olla että oon aika rättipoikkiväsynyt sitten illalla mutta ... veikkaampa että meijän pojat on ainakin ihan silmät killollaan siellä :D

 
Tin mulla heti aamulla klo: 8.00 aika. Mun pitää yrittää herätä sitten jo 6.30 että kerkiää syömään ja käyrä suihkus. :kieh: Ei kiva. Varsinkaan jos tänäkin yönä on ukonilmaa ja tenavat ei saa nukuttua. Kuumuus ainakin on vieläkin mahrotoon. :kieh: Ikkunat auki eikä yhtään raikasta ilmaa tuu. Viimme yönä 2 kertaa oli ukkonen lähellä. Tai toisen kerran oli päällä.

Mies reppana meni valokkia ettiin nevalta....mahtanee olla kuuma. Ite istun täs koneella ja hikoan märkänä.

Nyt meen kattoon telkkua ja päivällä vauhrilla kattoon onko minkälaisia kuulumisia. :heart:

Elli ja Öttis 37+5
 
Tiqulle onnea pikkumiehestä :flower:

Täällä lähdetään parin tunnin päästä kattelemaan, että käynnistetäänkö vai ei, huih! Jotenkin koko ajan toivoo, että tulis jo, mutta sitten alkaa kamala jännitys ja mietiskely kun hetki voi olla käsillä. Mielessä synnytyksen kulku ja hieman stressaa se miten vauva-arki tuon puolitoistavuotiaan esikoisen kanssa alkaa sujua... Eikös täällä kuitenkin ollut monella ihan hyviä kokemuksia?
 
ONNEA tiqulle pikkumiehestä ! :) :flower:



Täällä ei näköjään tuo alkkareihin vihasesti tuijottelukaan auta, ei
tule ei sitte minkäännäkösiä limoja tai viiruja :D Olo on
hätänen ja vaivanen, sormet ja varpaat pystyssä ootellaan josko viikonloppuna
tulis perheenlisäystä :D

Ikäloppu pariskunta epplu + Rumpali 38+4 :kieh: :heart:
 
Tiqulle perheineen onnitteluja pikkumiehestä :heart: :flower:

NeitiKat mä mietin tällä viikolla itsekseni naureskellen just samaa, että alkuun tuijotellaan sitä paperia, että eihän vaan tuu mittään värillistä siihen ja sitte loppuraskaudessa oikeen odotellaan, että tulis nyt siihen paperiin jo jotain, joka antais ees vähän merkkiä synnytyksen käynnistymisestä. :whistle: :LOL:

Täällä edelleen tulee taas limoja :whistle: jotenkin sitä pieni innostus tulee jo niistäkin vähäisistä :D paikat kans tulee päivä päivältä kipeemmäksi. kohta mä en öisin enää tuolta sängystä ilman apua nouse. :kieh:
sitte tää joka aamuinen huono olo...onko muilla? kai se vauva vaan painaa jotenkin jo niin ikävästi sisuskaluja, että johtuisko siitä...

Jahas...mahtaakos tänään taas tulla jostain suunnasta uutisia ja jos jollain vaikka lupaavia merkkejä ilmaantuis. :whistle: :D

katjuska ja sintti 37+6 :heart:
 
Tigustiinalle sylin täydeltä onnea! :flower: :heart:

Iippanen: Tsemppiä matkaan. Toivottavasti saat oman pienen pian syliin :heart:

Ihanaa, kun alkaa vauvoja tulemaan. Niisk. Nyt pitää vain malttaa odotella omaakin vuoroa :) No, tänään sentään pääsen hyvän kaverin kanssa lounaalle kaupungille ja saan ajatuksia vähän muualle välillä. Ehkä :LOL:

Sipsunen & nalle 38+5 :heart:
 
Paljon onnea tigulle !!! :heart:

Täällä alkaa jo syntymään noita vauvoja oikein urakalla :)

Meilläkin ukkosti , mutta juuri puolenyön aikaan ja heräsin ukkosen paukkeeseen sekä salamointiin ja ei kun ottamaan ilmalämpöpumppu pois päältä ja kaikki muutkin "ylimääräiset" . No kun pääsin takaisin sänkyyn , niin nuorimmainen heräsi ja huusi suoraa huutoa n. 15 min ennen kuin rauhoittui , mutta onneksi tuo 4v ei herännyt ! :)
Täälläkin kuulostellaan itseäni paremmin ja paremmin ja sitten turhaudutaan kun ei mitään !!!
se yksi s:kään ei kiinnosta enään , alkaa tuo alapää olemaan niin paisuksissa ja arka , vaikka toisaalta nythän se juuri voisikin enemmän ärsyttää ja saada aikaan jotain , mutta ei kiinnosta niin ei :(

neitim+ tysy 38+6
 
AnQ
Oijoi, Tiqulle onnittelut :heart: :flower: Miulla on nyt sellanen olo, että voisin alkaa itkua tuhertaa, kun oon niin liikuttunut vauvauutisista - eilisillan itkeskelinkin, olo oli tosin jostain syystä ihan hirvee, nytkö hormoniheittelyt oikeasti alkaa :whistle: Nyt sit koskee päätä, kun nukuin vähän ja huonosti. Oli aikamoinen myräkkä täällä yöllä!

Tsemppiä myös muille vauvaa hakemaan lähteville, uutisia odotellessa :flower: Itse täällä varmaan päivystän vielä elokuun lopulle, katsoin että 42+0 olis 1. syyskuuta, joten pitää kai suunnata katse sinne - jotenkin tuntuu, ettei EHKÄ tartteis odottaa niin pitkään, mut eihän sitä koskaan tiedä. Ei miulla edes supistele kunnolla tai näy limatulppaa tai mitään, silti olen vielä (toistaiseksi) ylioptimistinen sen suhteen, et tää tulis ajallaan! No, se jää nähtäväksi..

Nyt aamupalaa ja mattopyykille!

AnQ + tyyppi 37+2
 

Yhteistyössä