***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Jee hyvä Tigu!!

Täällä ihan ok päivä, kohtuullinen +27 astetta joten kaupungilla tuli käytyä, yösiteitä tuli kotiin ostettua, pari tuttia ja Bodu Shopin suihkusaippuaa sairaalakassiin :) Oli alennuksessa, jee. Vielä puuttuu pari purkkia vastiketta varulle kotiin ja puhdistusliinojakin voisi ostaa.

Pari supparia tulee päivässä.
joku puhui maidosta, mulla on maitoa tullut jo kuukauden, pari tippaa silloin tällöin, todella omituiselta tuntuu.

Venda 38+3

 
Oi ku rupes jänskättään Tiqun puolesta.. huomenna viimestään taitaa tulla vauvauutisia ainakin sieltä suunnalta lisää. Mahtavaa!!! Alan kyl oleen jo niin kateellinen teidän monien oireista ja varsinki teille synnyttäneille jo että.... Tulispa jo omaki vuoro!

Jonetta ja pikku-veeti 39+4
 
Epplu täällä kanssa kestosupistuksia, on sitten tukalan tuntuisia kun saattaa monta tuntia kiristellä mahaa.. levähdyksessä saattaa rauhottua mutta heti ku nousee touhuaan jotain niin taas kovettuu..

Täälläkin kärsitään kuumuudesta, mittarissa se 30 ja risat :D huono olo vähän ollut, yrittäny sitten juoda mahdollisimman paljon...
Onneksi pääsi polskiin taas uima-altaaseen ja kylmässä suihkussa oon käynyt. Nyt vaan alko mietityttään et kannattaakohan mun tosiaan enää tuollaisessa altaassakaan polskia kun paikat auki. Eihän tuokaan vesi niin kauheen puhtosta oo ku saattaa olla kaikkia öttisiä/heiniä yms...

Se on viikko taas lopuillaan ja kohta taas poksuu... En sitten saanutkaan sitä sairaalakassia pakattua :D jospa sitten kun täältä mummolasta kotiudutaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sipsunen:
Tiqustiina: Onnea matkaan :flower: Mä oon niiiiin kateellinen. Vaikka kuinka toivon, niin mitään ei lorahtele mistään :D

Sipsunen & nalle 38+4 :heart:
Täälläki toivotaan niin, että jotain housuun lorahtais :D untakin näin viime yönä että tuli paperiin jotain kummaa... Oi luoja anna sen olla enneuni!!!!
 
Tsemppiä Tigulle matkaan!

Mua on vasta nyt ruvennut synnytys, jos ei pelottaan, niin jännittään ihan pirusti. Voiko tätä vielä perua :LOL:

Täällä vielä varjossa +32 astetta, sisällä +28. Huh huijaa, toivottavasti synnärillä on ilmastointi jos nää helteet jatkuu vielä elokuussakin.

-Sandeliini & kolmas toukka 37+4
 
Moona81 eipä löytyny niitä supistuksia sielt sohvan raosta :LOL: Kurkkasin myös sohvan alta jos sinne olis livahtanu...

Tigu Tervemenoa synnyttämään ja uutisia odotellen =)

Mulla oikeesti rauhoittunu noi supparit, varsinkin ku lukee teidän kolotuksia ja supistelusessioita... Täällä ehkä tulee 3 supparia päivän aikana :headwall: Eilen kestosupistus oli päällä mutta sen kanssa kesti olla... Pitää houkutella tuo ukko :p
Mä olen oikeesti KATEELLINEN!!! :ashamed: Nooh 3 viikkoa maksimissaan, sen kestää vaikka päällään seissen!

K :wave:
 
Tiqulle hirmu-tsempit matkaan!! :) nyt jännätään täällä sun puolesta ihan täysillä!

Ja kyllä täytyy myöntää että hieman alkaa kateus nousemaan, että voi kumpa itelläkin pian tapahtuis jotain konkreettista! Mutta turha toivo, kun ei oo näyttäny nää kipeetkään supparit saaneen juuri mitää aikaan kohdunsuulla. Nyt kyllä jomottaa koko alapäätä oudosti ja tulee menkkakipusupistuksia. Mut ei ne varmaan edelleenkään mitään muutoksia tuolla tee.

Nyt taas taustalle odotteleen vauvauutisia!! :heart:
 
voih , vai pääsi/pääsee tigu tositoimiin :)

Täällä pieni kateus myöskin :saint:
vaikka toisaalta täytyy kyllä olla hullua sakkia kun väkipakolla haluaa sitä kipua ja kärvistelyä :LOL: Mutta toisaalta , kyllä se palkinto korvaa kaiken .

neitim+ tytsy 38+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
murske lähtee seuraavaksi sitte :D :D
Toivotaan!! =) Nyt ei kyllä enää tuu sitä tulppaa... Mut luin että synnytys käynnistyisi 1-7 päivän sisällä limatulpan irtoamisesta, joten täytyy toivoa että se tulee yön aikana kokonaan. Sit tietäis, ettei enää montaa päivää tarvi oottaa :)
 
Tigu - jeeeeeeeeee B) Mullaki sais kohta alkaa lorahteleen :LOL:

Tänään oli polikäynti ja aika ihme fiilikset on. yks ja puol' viikkoa sitte sama lääkäri teki painoarvion ja se oli 3000g, nyt 3700g!!!!! Ja mulla on viikot vasta 36+5. Aivan kamala!! Meinas vaan että viimeks ois tullu virhe kun niin usein nyt mittas :/ Käynnistys ajan sain 9.8 eli 38+2 viikolle. Sanoi että parempi ois jos itsekseen sitä ennen jo tulis mutta tilanne on täysin epäkypsä :( Että meillä kaikki maholliset ässät nyt tehokkaaseen käyttöön.

Mikäs taika siinä oluessa sit on? Ootteko ihan alkollista uskaltanu ottaa? Joku oli vissiin punkkuakin kokeillu? Mitäs muita vinkkejä ois. Tänään lääkäri yritti ärsyttää kohdun suuta, jospa sais suppareita aikaan, mutta tuohon ei taideta ite alkaa :LOL:

-UD ja jättiläiskokoinen Fiina-neiti
 
Tiqulle tsempit =)

Täällä jo viikon verran tullut limatulppaa ja tänään oli vähän vertakin/ veriviiruja mukana. Huomenna olisi taas aika polille kontrolliin ja ehkä kalvojen puhkaisulla käyntiin jos vauva ei ole tarpeeksi kasvanut. Olisin toivonut, että olisi lähtenyt itsestään tällä viikolla käyntiin, mutta ei niin ei :kieh:
Toivotaan että Murskeella tulpan irtoaminen tarkoittaisi pikaista synnytyksen käynnistymistä =)
Täällä ollaan myös niin täynnä näitä helteitä :kieh: Hermot niin tiukalla koko ajan, ettei pienintäkään vastaväitettä meinaa kestää :headwall: Lisäksi kun jotenkin koko ajan odottanut, että syntyy aikaisemmin kuin esikoinen ja se oli eilen (39+0).
No olipas taas valivali omaa napaa :ashamed:

Onnea kaikille vauvautuneille ja niille joilla selkeät oireet siihen suuntaan, että synnärille olisi pian lähtö!
 

Yhteistyössä