***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Mennis, kiitos, näin muistelinkin, ja tuo buranan haitallisuus sikiölle oli mulle uutta, siis noin tarkalla tasolla. Mullahan normistikin burana ym valmisteet tekee hallaa, kun on se refluksi, ja usein mulla on närästyslääkkeiden lisäksi ollu just sitä 1mg panadolia (vain panacodiako se on..), mutta nyt ei sitä ollu, jotain paratabseja 500 mg otin, yhden pari kertaa. Nyt tuntus menneen pääkipukin jo ainakin osittain ohitte, samoin ne supistukset, ei niitä kauheen kauan kestäny kun ne lähti omille teilleen.

Ei tään vielä tarviis syntyäkään, huomenna lähdetään vielä hotelliyötä viettämään Lappeenrantaan, ja sunnuntaina sitten tullaan takasin. Kiva vaan, että ei vissiin suunnilleen koko kesänä ole satanu ja just huomiselle on sadetta luvassa, kun meinattiin kesäisestä Lappeenrannasta nauttia. No, käydään sit sunnuntaina siellä hiekkalinnotuksilla, jos huomenna on karmee keli.

Jaaha, mä taidan taas väkertää petiä sohvalle ja jatkan lukemista, tässä käy vielä niin että luen taas koko yön...

Niin ja poikaa on luvattu ja sykkeet ollu ihan koko ajan 140 pintaan. Tytöllä oli kans ns. " poikasykkeet", mutta tytöntyllerö silti saatiin =)

Mukavaa viikonloppua kaikille mammoille!

runttis ja sytkylä
 
Mimosalle onnittelut tytöntyllerästä :flower:

Runttipulla sunnuntaina taitaa olla jotain 32 astetta täällä suunnilla :D voihan se olla ettei huomennakaan sada, kun ei täällä hirveästi ole nuo sadelupaukset paikkaansa pitäneet. Hellettä riittää :D
 
Oltiin kaksin miehen kanssa syömässä ja leffassa.Käveltiin keskustaan ensin se 5km,teki kyllä tiukkaa :whistle:
Tom Cruisen uusi leffa katsottiin,oli muuten hyvä :D
Pää jomottaa,otin 2 panadolia ja päivitin listan ja nyt painun nukkumaan ja toivon että herään supistuksiin :p :wave:
 
Mimosalle suuret onnittelut hyvänkokoisesta tylleröstä!! :heart: :flower:

Lukaisin parin päivän tekstit, ja nyt pää lyö vaan tyhjää eikä muista mitä piti kommentoida.. Sori jo etukäteen, jos tulee aika omanapainen viesti.

Onnea kaikille kivoista neuvolakuulumisista!

Runttis oon kans miettinyt ihan samaa, että kun mullakin esikoinen synty sektiolla loppujen lopuks, niin oonko mä silti uudelleensynnyttäjä, mutta kait me ollaan :D

Mä oon ollu koko kropaltani nyt jotenki niin kipee, ja väsymys on suuuuuri, niin tänä aamuna sitten se purkaantuki itkuna kun tekemistä oli paljon ja voimia nolla. :'( oon jotenki ihan loppu! Sitten kaiken huippuna se, että poika ollu nyt muutaman kuukauden tosi reipas pottailija, tehny kotona siis kaikki asiat potalle hienosti, mutta nyt tietty tullut jotain takapakkia! Aargh.. Eilen jo pissas 2 kertaa lattialle, ja tänään sit ekaks pissas tahalteen brion puiseen kärryyn joka oli täynnä leluja, ja sitten toisen kerran päästi isot pissut vielä sohvatuoliin :headwall: :kieh: ja kun selkeesti tehnyt ihan kiusallaan! Että mulla oli hermo tiukassa!! Laitoin sitte pojalle vaipan ja sanoin että siitä on tullu nyt tullu uudestaan vauva. Katotaan nyt kuinka sitte etenee tää homma.. ei vaan jaksais kaiken muun lisäks siivota joka päivä monta kertaa pissoja joka puolelta.

Mulla on turvotuksesta niin kipeet jalat, että varsinki aamuisin sängystä ku nousee, niin saa kävellä ihan ylivarovasti ja melkein itkua tehden ku jalkapohjiin sattuu, ja koko jalat ihan jäykät puupökkylät :( Ja sit vauva punkee itteänsä niin paljon alaspäin, et välillä vaan huudahdan ku sattuu niin kovaa! Nytki tässä ku oon istuskellu niin riehui äsken kauan aikaa tosi kovaa ja tunki alaspäin, niin sattui alamahaan ja jonnekki tonne persiiseen asti ihan älyttömästi!

Maanantaina mulla se synnytystapa-arvio ja samalla sit tutkitaan paremmin mun ja vauvan vointia niiden rintatuntemusjuttujen takia.. ei malttais odottaa, onneks enää pari päivää! Ja se on onneks heti 8.30 se aika! Sit on tulossa vielä jossain vaiheessa kutsu sisätautipolillekkin.
Voisin tosi mielelläni jäädä sit maanantaina samalla reissulla jo synnyttämään :D voi kumpa voiskin.. ei kroppa eikä mieli jaksa enää. (En haluisi oikeasti valittaa, ja haluisin niin paljon että voisin nauttia viimeisistä viikoista masun kans, mut kun ei vaan väkisin voi.. :ashamed: :snotty: )

Olin eilen kaverin kans ulkona syömässä, oli kyl mukava päästä jutteleen rauhassa ja käydä muutenki yksin vielä jossain ku yhdessä kasassa oon, mut oli kyllä silti ihan varppina viimeinen kerta masun kans ku käyn "ihmisten ilmoilla" (toki mä nyt kaupassa yms. käyn), oli niin vaivainen ja turvonnu olo ettei siitä osannu sillai oikein nauttia kunnolla..

Onko muilla ollu sormissa puutumista? Mulla on nyt viikon ollu oikeessa kädessä keskisormen ja nimettömän päät ihan tunnottomia :eek: mitähän vois olla? Voisko turvotuksesta johtua..? Mä jo kehittelen mielessäni kaikkea vakavaa mitä vois olla.

Galluppiin mä voisin veikata, että tää typy olis 3200g ja syntyy 12.8 (miehen syntymäpäivä <3 ) eli muutama päivä ennen laskettua. Kivan gallupin muutes keksit me9jaB :)

mmiilia ja hubbis-typy 36+5 (muutaman minuutin kuluttua :p )
 
Mimosalle Onnittelut pikku tyttösestä :heart: viikkoihin nähden tosin painoi aika paljon.Oli varmaan hyvä ettei mennyt ainakaan yli lasketun =)

Mulla on alkanut olla vähän ristiriitaiset tunnelmat synnytyksen suhteen :whistle:
ensin tajusin että vau kuinka paljon mulla on jo viikkoja ja vauvahan voi jo kuukauden päästä hyvinkin syntyä,mutta melkein samantien iski paniikki.Mietin et jos pakkaan sairaalakassin joskus viikon päästä ku eikös se pitänyt noin kuukautta ennen pakata ja sit tulikin sellanen olo että APUA en mää mihinkään synnyttämään oo menossa :| No ehkä parempi ettei kauheena mieti tota synnytystä niin ei tuu mitään kauhua sitä kohtaan ja muutenki mulla on lähinnä loppuvaiheessa ollu aina sellanen olo et tahdon synnyttämään ja äkkiä..sitä oloa ootellessa =)
Muistan kyllä kahesta edellisestä synnytyksestä sen tutkimushuoneeseen menon ku aattelin että "ei oo totta taasko mää oon täällä ja vielä omasta halusta" :LOL: ..sillonolijotenki ahistava olo ja sellanen et perun koko synnytyksen olo :) mutta sitten kun sen vastasyntyneen saa rinnalleen niin kaikki tuska kummasti unohtuu :heart:
Nyt mulla on hävinnyt ne liitos ja lonkkasäryt ja olo on ollut ihmeen mukava.Kävely ja siivouskin onnistuu ilman mitään vaivoja.Yötkin olen nukkunut tosi hyvin.Hoksasin yks aamu kun suonella veti ett mulla ei oo tässä raskaudessa ollut suonen vetoa juuri ollenkaan,vaik aikasemmissa oli kauheesti.Sitten hoksasin kans että kova valkovuoto on loppunut yhtäkkiä kokonaan =) Mistäkähän sekin johtuu.Rinnat tuntuu varsinkin aamuisin painavilta ja aika täysiltä.Ihanaa jos maito nousis tällä kertaa vähän aijemmin eikä vasta sitten kotiutumisvaiheessa.

Vauvelin vaatteet on nyt saatu lipaston laatikoihin lajiteltua ja huomasin että potkuhousuja ei tainnu olla ku neljät.En tiiä miks en oo niitä tuon enempää varastosta ottanut kun niitä varmasti on siellä aivan älyttömästi kun niitä on jokaiselle ostettu ja saatu.Täytyy siis pyykätä niitä vaikka huomenna lisää.

Tänään on ollut kaikin puolin ihana päivä ja nyt vielä tuo pikkunen mahassa jumppailee niin ompa ihana lähtä hyvillä mielin nukuskelemaan =)

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart: 34+3
 
tunnin verran pyörinyt hereillä sängyssä, nyt hetkeks ylös jospa sitten vielä sais uudestaan unenpäästä kiinni, kun tuntuu tuo päänsärky taas tulevan.
En ymmärrä tällaista ku ei saa aamuyöstä nukuttua, vaikka menee puolen yön aikaan nukkumaan niin tuntuu et uni vaan katkee tässä kohtaa ja sit kukkuilee hetken aikaa hereillä. vaavi kuitenkin tuntuu nukkuvan sikeästi masussa vaikka kuinka tönisi toista niin eipä hän kauheasti liikahtele. Iltaisin kyllä liikkunut ihan suht ok.

Maijamehi ja toukka rv 38+6 :heart:
 
Huomenta ..
me9 Mullekin saa vaihtaa veikkaukseen sen 3450g tolla syntymäpäivällä :) (jos menee liki la:ta niin sit meinasin että vois olla toi isompi... )

Täällä todella huonosti nukuttu yö takana , kyllä mulla on ollut lonkkakipuja, mutta jos ne voi vielä pahemmiksi muuttua niin viimeyö oli sitä ... :( Ja samalla oli olo kuin olisi ollut hakattuna ... Vessassa olin jo 12 mennessä käynyt ainakin 2-3 kertaa , vaikka 10 aikaan mentiin nukkumaan ja yöllä muutenkin nousut oli sellaista että teki mieli huutaa hoosiannaa kun turvonneilla jaloilla koitin päästä ylös ja lonkat ihan soronoo ...

väsynyt neitim + tytsy 38+ POKS POKS POKS
 
Täällä oli kans aivan kamala yö ja itkuks meni aamulla, kun isompi poika päätti herätä klo 6 ja herätti sitte veljensäkin. oon vaan niin rättipoikkiväsynyt. :'(
Kirjoitin eilen illalla siitä inhoittavasta olosta, kun oli koko ajan pakko vessassa ravata eikä mitään ees tullut, niin se olo vaan jatkui ja jatkui ja sitte alkoi mahaa sattumaan aivan järkyttävästi ja ravasin eestaas sängyn ja vessan väliä. kamala tuskahiki oli päällä koko ajan ja sitte sitä kipua alkoi olemaan tuolla vasemmalla puolella sekä mahan, että selän puolella. ihan kuin ois koko alue ollut krampissa ja muu maha oli ihan kivikova.
mies jo oli halukas mua näytille viemään, mutta jääränä tietty piti olla ja sanoo, että katsotaan nyt vielä, että kyllä se tästä. :ashamed:
No lääkkeen voimalla olo vähitellen helpottui ja sai nukuttuakin hetken. aamusta taas jotain pientä kipua oli ja nyt pelottaakin, että koska se tuska taas alkaa. :x

Katjuska ja sintti täysiaikainen 37+0 :heart: *POKS*
 
Katjuska Yks vaihtoehto on että sulla on pissatulehdus !
Mulla meni rakko "tukkoon myös edellispäivänä , mut se johtu näköjään siitä , että keräsin nestettä kaikkialla muualle , otin nesteenpostoa ( magneesiumia 2x350 + kaliumia 1 tabun) ja illan ja yön ravasin pissalla ... mutta oli se mukavaa kun ei tarvinnu istua pissalla puolta tuntia jonka jälkeen vihdoin tuli pieni pisu ...
Nyt oon koittanu juoda taas enemmän ja tänään aion taas ottaa vähän nesteen poistoa ... magneesiumia otan kyllä yleensäkin 2 iltaisin , mutta ton kaliumin kanssa toimii nesteenpoistajana !

neitim
 
Näin meidän vauvat syntyy ja painaa,omat veikkaukset

Elli Etikka 3800g (20.8)
Tiqustiina 3200g (10.8)
Me9jabonus 3850g (3.8)
Vauvahaaveita 3250g (21.8)
Ituhippi 3700g (26.7)
Maijamehi 3930g (1.8)
Peppi78 3500g (10.9)
Månsdottir 3445g (10.8)
Sintyli 3650g (1.8)
runttipulla 3300g (24.8)
ruuth 3825g (18.8)
pikkumökö 3500g (9.8)
Katjuska-78 3580g (8.8)
Sipsunen 3500g (9.8)
neitim 3450g (31.7)
hepetius 3900g (25.8)
emppux 4300g (27.7)
Hendu79 3500g (10.8)
Jonetta 3980g (3.8)
Sandeliini 4230g (22.8)
lolu 3500g (10.8)
K-ati 2800g (20.8)
jonnuli 3025g (28.7)
Marlin 4120g (12.8)
äitivaan 3860g (5.8)
Ansuli 3750g (3.8)
Murske 2900g(2.8)
marsa22 3000g(31.8)
wallay 3620g (5.8)
Red Dragon 3800g (18.8)
epplu 2950g(8.8)
Huisi 3.9-4.1kg (4-6.8)
Jonna2 3300g(18.8)
Copper 3850g (13.8)
Suppis76 4400g
NeitiKat 3700g (2.8)
mennis 3800g(19.8)
mmiilia 3200g (12.8)
AnQ 4100g(21.8)

Pistin nyt ihan omaksi huviksi ihan listaa,mistä hauska sit katsoa jos jaksaa kun vauvat syntyneet.Lisäilen kun annatte veikkauksia :D
 
Tiqustiina
Me9jaBonus kannattaa noi näköhäiriöt ottaa tosissaan koska tosissaan raskausmyrkytyshän yleensä on syynä :|
mä olen kanssa yks vaivanen.koko ajan valitan jostain.täällä kanssa särkee päätä joka päivä jossain kohdin.runsasta v.vuotoa koko ajan.supistukset on nyt muuttunut sellaisiksi todella kipeiksi ja kerta pari päivässä.mutta kun se tulee niin juman kekka sattuuu :kieh:
aina tulee mieleen että näitä kun tulee sitten se 3x10minuutissa mä kuolen |O
sitä odotellessa :whistle:
vauvan liikkeetkin on niiin isoja ja jämäköitä että ne sattuu jatkuvasti. :ashamed:
13päivää olisi laskettuun pitää keksi paljon kaikkea ohjelmaa niin menee päivät sutjakasti.miehellä alkaakin loma today :D
 
Me9jabonus, eihän tuo nyt merkkais raskausmyrkytystä?

Mä yöllä heräsin pariin otteeseen tuskasiin supistuksiin, mutta ne meni ohi sitten kun kävin vessassa. Hyvä vaan jos tämä ruoto osaa harjotella :D

Nyt tytölle aamupalaa ja pakkailemaan, täällä sataa vettä joten on aikasta raikas keli =) Mielenkiinnolla odotan, mitkä kengät saan tungettua jalkaan, kun varvassandaaleilla ei ole tarvinnu välittää, vaikka vähän turvoksissa monot oliskin :whistle:

runttis ja sytkylä
 
AnQ
Taas täältä taustalta huutelen, lukemassa pitää käydä - kirjoitteluun ei oikein ole ollut fiilistä
:ashamed:
Mimosalle suuresuuret onnittelut pienestä isosta tytyöstä! :flower: :heart:

Oma veikkaus vauvan syntymäpainoksi ja -päiväksi on 4100 g ja 21.8. eli silloin olis viikkoja 40+3. Oikeesti pelkään että menee tämäkin reilusti yli, mutta toivossa on hyvä elää - toisaalta tuntuu, ettei tätä ehkä tarvitsekaan odottaa niin kauaa..

Miulla on myös alkanut pyöriä synnytys mielessä, aiemmin olin lähdössä vaikka samantien synnyttämään - nyt vähän mietityttää, et mitenköhän niitä kipuja kestääkään! Jotenkin kai alkanut tulemaan tarkemmin mieleen esikoisen synnytys, eikä just kovin kultaisena, vaan ne kaikki kivut ja tuskallinen ponnistusvaihe. Huh, onneksi tässä on vielä aikaa käydä asiaa läpi mielessään. Ei siis mitään kiirettä vielä synnytyksen suhteen, voin ihan hyvin odotella pari viikkoa ainakin :D

Tsemppiä kaikille omituisista oloista kärsiville ja toivottavasti monella alkaisi jo vauvan saapuminen siintää lähellä :flower: Täällä oma vointi on vielä tosi hyvä, vauva välillä painaa tosi ikävästi - kipu tuntuu lähinnä lonkassa - mutta muuten ei oikeastaan mitään vaivaa. Välillä supistaa kivuttomasti, joten mietin miten lääkärin mukaan kohdunsuu olisi jo pehmeä ja 1,5 cm auki :O Eiköhän sama tilanne ole vielä viikkojen kuluttuakin, joten en vielä hypi innosta! Parina aamuna on tullut paksua, keltaista limaa joka on aika uutta, yleensä valkkari on ihan vettä.

Huh, ehkä mie vähän lepäilen vielä - viime yönä unet keskeytyi muutaman kerran, ensin naapureiden bileiden takia, sit esikoinen huuteli, toiset naapurit taas mölis ja vielä kerran esikoisella oli joku hätä. Tänään pitäisi vielä jaksaa siivota mattovarasto - onneksi anoppi tulee avuksi!

AnQ + tyyppi 36+3
 
Huomenet :wave:

Kaikille väsyneille ja kipuileville ISO :hug:

Täälläki kroppa ihan jumissa, mutta itseaiheutettua joten ei voi paljoa valittaa :D metässä riehumisen takia nyt on kaikki lihakset jaloista ja selästä kipeenä. Yöllä kiristeli taas mahaa ihan mahottomasti...

Mietin tuossa että kun mulla on se seuraavana poliaika 3.8 et voisinkohan ruinata sieltä sitä käynnistystä. Vesimäärä oli kuitenkin noussut taas, ja jos sillonkin vielä nousee niin alkaiskohan nuo käynnistään :whistle: Mulla tytöstäkin alkoi ihan kivat supparit itestään, mutta ne laantui kunnes sit puhkastiin kalvot. Ja sitä vettä tuli.... Jos tuon ison vesimäärän takia ei rupea kunnolla käynnistyyn synnytys. Ja kun vaarana on vielä se, että vedet voi mennä kotona ja kun sitä vettä on paljon ja tulee tulvana, voi se napanuora samantien luiskahtaa välistä :/ Jos siis ruinais sitä käynnistystä, voiskohan tuota saada??? Joteski alko pelottaan tuo, että vedet menee..

Enpä tiiä tohtiiko tänään kovin riehua tuolla metässä ku on niin kipeenä paikat.. jos ihan vähän vaan :saint:

Copper ja pirpana 36+5
 
mimosalle onnea tytöstä :heart: :heart: :flower: On kyl ollu jytkyn kokonen rinsessa :D

Täälläkään ei mitään suppailuja, limoja yms...No, eihän noita viikkojakaa viel niiiin kauheesti oo :D
Täällä taas ollu nii hiljaiseloa mahassa..liekkö kaverilla alkaa tilat loppuun tai jotain...ens viikolla olis sitte neuvola...nyt ollu 3 viikon välein..sais olla kyl tiheämpään :|

vauvis ja poju 35+5 :heart:
 
mmiilia: Mulla on myös oikean käden keskisormen pää jo viikon ollut ihan kuin kiven alle puristuksiin jäänyt, eli puutunut pahoin. Neuvolassa epäilivät johtuvan turvotuksesta (kuten itsekin epäilin), mutta kehottivat käydä näyttämässä lääkärille kun samassa sormessa oli ollut myös kynsivallin tulehdus. Lääkäri katsoi, että tulehdus parantunut ja vaiva johtuu turvotuksesta ja saattaa myös olla osin tulehduksen jälkitilaa. Antibioottia ei missään nimessä suositellut enää tässä vaiheessa, kun tulehduskin parantunut.

Sipsunen & nalle 37+6 :heart:
 
Me9 mä toivon että tämä vauva syntyisi 10.8.

mmiilia mulla oli esikoisesta rannekanavan tukos joka ilmeni juuri aamuisin erittäin vaikeana tunnottomuutena ja tönkkösormisuutena koko loppu raskauden ajan.
uhkailivat leikkauksella mutta parantui kyllä synnytyksen jälkeen itsekseen.. tosin mulla oli sitten muutama jännetupin tulehdus siinä vauvan ollessa alle 3kk..

sanon minä että voi perkele.. (anteeksi) taas lupaa ens viikolle yli 30 :|
lämmin ilma on ihanaa mutta nyt on jotenni mitta täys.

mulla on ensi ke lääkäri neuvola, täällä ei ole ultria mutta jospa se käsikopelolla osaisi koosta jotain sanoa.. se synn.tapa arvio on 9.2. aattelin lunkisti mennä sinne kassin kanssa.

POKSISTA 36+0
 
Katjuska: mulla on ollut tollasta vessaravia kans.
Mulla on samanmoinen fiilis usein myös ennen menkkoja tai niiden aikana ja oon aatellut tyynesti, että tää on "sitä samaa".
Kaks VTI-testiä on tehty nyt näiden aikana ja puhdasta on ollut.
Ei joka päivä ja joka vessareissu mee ton kaavan mukaan, mutta tunnistan ja löydän ton..


Tänään 36+0 :flower: :D :heart:
POKS POKS POKS POKS POKS
 
Huomenta täältäkin
Tyttö mummolassa yökyläilemässä ja miehen kans eilen puuhailtiin kaikkia kivaa. Uni maistui viime yönä ihmeen hyvin joten nyt voisin vaikka lähtee synnyttmään. :LOL: Synnytys pyörii täälläkin mielessä lähes koko ajan.. Laskettuun aikaa siis enää 8 yötä.. mahdolliseen käynnistykseen 9 yötä. Voi kumpa tääki lähtis tuleen ennen tota käynnistystä. Esikoinen syntyi 39+5 joten onkohan tässä raskaudessa sitte jonkulaisia toiveita et tääki syntyis ainaki vähän etuajassa??? Miten teillä muilla ollut,joilla useampi lapsi, onko mennyt suunnillee samoihin aikoihin ku edellinen synnytys?

Ps: Täällä vauva kans ollut eilen ja tänään erittäin hiljainen, ihan silloin tällöin pieni vaimea töytäisy tuntuu.. pitäisköhän huolestua??

Jonetta ja pikku-veeti 38+6
 
Täällä myös mitta täynnä helteitä. Ne kun vaan pahentavat jo ennestään tukalaa oloa. Pitää nauttia tästä päivästä täysillä (täällä vaan 14C), kun huomiseksi luvattu taas 30C kidutusta.

Täällä oli muillakin ollut omituista oloa... Itselläkin oli toissapäivänä kamalaa pahoinvointia ja päänsärkyä ja eilen pää jomotteli pitkin päivää. Iltasella sanoin miehelle, että on tosi outo olo. Pää oli kuin ilmaa täynnä ja huippasi. Tänään on normaalimpi olo, ainakin näin aamusta.

Synnytys pyörii mielessä täälläkin nyt jatkuvasti. Jännittää, hyvällä tavalla.

Sipsunen & nalle 37+6 :heart:
 
Huomenta! täällä huonosti nukuttu yö takana. :kieh: Olo siis ei mikään kivoin, hermojen osalta ainakaan. :(

Me9jaBonus mulla silloin alkoi itellä nouseen paineet aika tasaseen tahtiin. lopuksi tuli pissaankin valkuaista. Soittele vaikka sinne synnärille, mitä pitääs tehrä. Sulla, kun on muutenkin ollut kaikenlaista vaivaa. Mutta ennemmin turhaan soittaa tai käyy.

Mimosa onnea tytön tylleröstä! :heart:

Kenelläkäs oli kans kääntynyt vauva oikein päin. Hyvä niin. :)

Ostin kans eileen h&m:ltä vauvalle aivan uuret kotiutumis vaatteet. 50 plyyssi haalarin ja bodin samaa sarjaa. Kun totesin, että meirän kaikki 50cm on melkein sinistä, ja en mä tytölle viitti pukee sinistä, kun kotia lähretään. Jos tää eres tyttö on. Onneksi pian näkee. :heart:

Eileen tuli kans mukavasti harjoitus suppareita, kun eka siivos ja sitten lähti vielä kaupoille. Oli kiva työntää ostoskärryjä ja yrittää kovin olla irvistelemättä. :LOL:
Onko muilla suppareita niin, että vaan seläs ja pakarois tuntuu? Mulla ei tunnu, kun nuon nuo supparit....kivuttomat silloin kovetti mahansilloin, kun niitä tuli. Tullu vaan mieleen, että tuleeko sittenkin joku nopia lähtö jos ja kun alkaa vattan puoleltakin supisteleen.

Käsien puutuminen on raskausaikana ihan normaalia. Justiin sen takia, kun nestettä kertyy elimistöön ja painaa hermoja kasaan. Nytkin mulla oikee käsi aivan puuruksis.

Elli Ja Öttis 36+6 Huomenna täys aikaisuus! :heart:
 
G: Tän naperon paino n.3800g ja synnytys tapahtuu 28.7, heh :D Tosi lonkalta vedetty!

Mimosalle onnittelut tytöstä!!

Nyt ei kyl osaa sanoa oikeesti että miten tästä mennään eteenpäin. Kahtena päivänä supistellut kipeitä harkkareita alkaen puolenpäivän jälkeen ja lopahtaen nukkumaan mennessä. Yöllä ei muuta paitsi että tekee ekan kerran tosi kipeetä kääntymiset kun ilmeisesti mukulan pää painaa vasempaan nivuseen kohti aikasta reippaasti. Ja pissalla ravaan jatkuvasti. Myös läpinäkyvää limaa valuttaa ajoittain.. Enpä tiedä, inhottavaa kun näin taas aloittaa kiusaamisen. Olin ajatellut että tämä voisi säästää tältä kun kerran raskaus ollut muuten niin erilainen kun esikosta, mutta mutta...
Ja tätähän voi jatkua viel pitkäänkin ennen synnytystä , la muuten nyt ma 26.7

Täällä kans muuten vauski ollut nyt muutamia päiviä tosi hissukseen

Niin ja vielä voimatsempitykset kaikille jotka kivuista ja säryistä kärsii ja kestämistä jälleen alkaviin helteisiin!!

hiipi rv39+5
 

Yhteistyössä