K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka ne jutut siitä, että K saa kaiken loistamaan on puoliksi vitsejä, niin ehkä niissä on totuuden siemenkin. Euroviisu ketjuissa Joksuja pidettiin aluksi tosi tylsinä, mutta K kontsan myötä kiinnostus heitä kohtaan kasvoi.
Mulla on toisinpäin. B:n seurassa ihmiset kiinnostaa eniten, myös K ja D. Kiinnostavat muutenkin mut eivät yhtä paljon.
 
vierailija
Ei ole soitettu Sea Starissa eikä D festivaaleilla. Haluavat varmaan soittaa festareilla menevämmät biisit ja helpompaa kun ei tarvi roudata sitä jättipianoa. Toisaalta nyt on ollut festareita vasta Balkanilla, ehkä sen ulkopuolella haluavat enkunkielisen biisin soittolistalle.
EW ei ehkä ole sellainen jota soitetaan festareilla. Jos joku enkunkielinen biisi soitetaan niin ehkä SSOL? tai sit eivät soita enkunkielisiä biisejä
 
vierailija
Vaikka ne jutut siitä, että K saa kaiken loistamaan on puoliksi vitsejä, niin ehkä niissä on totuuden siemenkin. Euroviisu ketjuissa Joksuja pidettiin aluksi tosi tylsinä, mutta K kontsan myötä kiinnostus heitä kohtaan kasvoi.
Joksut oli kyllä koko sen vuoden viisujen piristyksiä ja yhteishengen kasvattajia. Sen voi nähdä videoilta ja lukea kommenteista.
 
vierailija
Mulla on toisinpäin. B:n seurassa ihmiset kiinnostaa eniten, myös K ja D. Kiinnostavat muutenkin mut eivät yhtä paljon.
Joo, ihmisillä on erilaisia mielipiteitä asiasta, mutta mä lähinnä tarkoitin asiaa suuremmassa mittakaavassa, enkä yksittäisen ihmisen mielipidettä. K oli 2023 viisujen valovoimaisin ilmiö, eikä toista hänenlaistaan hetkeen tule.
 
vierailija
tosi kummallista. Sehän sai spottarissa tosi hyvin kuuntelijoita (muistan kun 100k tuli nopeasti täyteen) ja nytkin on yli miljoonan
Musta se oli ihan hyvä livenä, vaikka muuten kuuntelu jäänytkin melko vähälle. Ehkä eivät halua ottaa kovin montaa englanninkielistä biisiä samaan settilistaan, kun ovat huomanneet että sloveenin/serbian kielisillä biiseillä parempi vastaanotto?
 
vierailija
Joksut myös julkaisseet hyvin verkkaisesti musaa viisujen jälkeen kun vertaa moniin muihin '23 viisuartisteihin. Vain 2 julkaistua kappaletta, jotka eivät ole menestyneet kovin hyvin. Toki ovat vastaavasti kiertäneet enemmän.
Ne julkaisi juuri ennen viisuja kaksi levyä noin vuoden välein. Uusin oli edelliseltä syksyltä. Oli siis suht tuotetta musaa se mitä silloin keväällä päästiin kuuntelemaan.
 
vierailija
EW ei istu Joksujen muuhun tuotantoon, en oikein kauheasti kaipaa sitä keikoille enää. Mutta esittivätkö sitä muuten edes Dojranissa? EW on kivasti tehty, hienoa, että saivat tuotua esille itsestään sitä taituruutta, mitä siinä biisissä on mukana, mutta itselleni Sbj, Bluza ja Schlagerkin vain kolahtavat kovempaa.
Tämä on hyvin sanottu vaikka itse tykkään myös EW:stä. Se on taidokas mutta nuo toiset iskee kovemmin vielä. Soncekin oli lupaava.
 
vierailija
Mua taas ei kiinnosta B yksinään yhtään. Hänestä tekee kiinnostavan ympärillä olevat ihmiset, kuten D ja K.
Itseni B tähän asti enemmän kiinnostanut, mutta nyt aika tasaista, että K:kin vaikuttaa nyt kiinnostavalta ja kuumemmalta, ja tunnistan tuon, että saa muita loistamaan, oon vielä yksi joka valitti noista hiuksista monta päivää, mutta jotain on nyt sitten minullekin tapahtunut?
 
vierailija
Itseni B tähän asti enemmän kiinnostanut, mutta nyt aika tasaista, että K:kin vaikuttaa nyt kiinnostavalta ja kuumemmalta, ja tunnistan tuon, että saa muita loistamaan, oon vielä yksi joka valitti noista hiuksista monta päivää, mutta jotain on nyt sitten minullekin tapahtunut?
B on aika lailla kadonnut kuvioista, ei juuri näy enää muuten kun virallisissa yhteyksissä, keikat, haastattelut jne. Kyllähän se on ainakin itsellä osaltaan vaikuttanut kiinnostuksen hiipumiseen.
 
vierailija
Mulla on hiipunut se K:n kiinnostus, vaikka ymmärrän sen ihmisten kiinnostuksen kyllä. B:n kiinnostus ei sen sijaan ole kadonnut minnekään, vaikka onhan tää välillä "rasittavaa" fanittaa jotain random tyyppiä Balkanilta. Ihanaa mutta raskasta. 🥰
 
vierailija
Mä kyllä tiedän millä se kiinnostus lähtis taas nousuun. Nyt vaan isosti yhteiskontsaa erään suomalaisen räppärin kanssa kun viikonloppuna näkevät, sekaan muutama kiehnäys ja nuoleskelu, sit jälkeenpäin pidetään yhteyttä julkisesti ja laitetaan pikkutuhmia viestejä toisen postauksiin. Se yhteisbiisi tietty auttaisi myös, mutta se on ehkä jo vähän kaukaa haettua.
Tai sit edes jotain rentoa hassuttelua, mutta tämmönen asiallinen ja etäinen linja ei toimi, tää on tylsää.
Joo ei kiitos.
 
vierailija
Mulla on hiipunut se K:n kiinnostus, vaikka ymmärrän sen ihmisten kiinnostuksen kyllä. B:n kiinnostus ei sen sijaan ole kadonnut minnekään, vaikka onhan tää välillä "rasittavaa" fanittaa jotain random tyyppiä Balkanilta. Ihanaa mutta raskasta.
Sama täällä, vähän rasittavaa, mutta palkitsevaa. Oli kiva nähdä sen nassu taas eilen livessä. 🥰
 
vierailija
Mulle toi eilinen live teki sen mitä oon jo hetken miettinytkin. Eli mun fanitus on todellakin laanrunut. Ajattelin että johtuu siitä kun hetkeen ei ole heistä kuulunut mutta nyt kun heidät näki ja kuuli, niin sama laimea fiilis jatkui.

Ja sama on käynyt Kärtsän kohdalla. Oon ollut kahdella keikalla tänä vuonna ja ei kyllä enää ollut niin hyviä kuin aiemmin. Kai se tietty rutiini ja ammattimaisuus vie pois jotain yllätyksellisyyttä ja kaaosta, joka oli se taika niissä.

Mutta tulihan tässä vuosi oltuakin hurmoksessa ja käyty monella kivalla keikalla. Ruissin jälkeen ei ole mitään keikkaa kummallekaan omalla listalla tiedossa ja nyt tuntuu että hyvä niin. Uudet biisit voivat vielä pelastaa Joksut mutta Kärtsän kohdalla nekin ovat olleet pettymyksiä, Ruoskaa lukuunottamatta.
 

Yhteistyössä