***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Dino Osanottoni suureen suruunne :hug: Luin eilen vanhoja kirjotuksia ja kun tuo juttu tuli eteeni niin ei enään kyennytkään kirjottaan mitä aijoin.Tuli niin paha mieli dinon puolesta.Se on kamalaa miten tuollasta voi tapahtua.Samaan aikaan sitä kuitenkin itsekkin pelkää vaikka välillä tuntuu että ei tuollasta voi tapahtua :'( ja silti sitä välillä tapahtuu.
Kannattaa tosiaan hakea itselle apua ja tukea että selviää tuosta surusta.Mun kaverini menetti muutama vuosi sitten 3vuotiaan lapsensa ja alun kamalan surun ja tuskan jälkeen he kuitenkin elävät nyt ihan hyvää elämää lastaan muistellen ja muita lapsiaan hoitaen.Mutta varsinkin alussa myös he tarvitsivat paljon tukea.
Paljon halauksia Dino :hug:

Tuon surullisen uutisen jälkeen on tosiaan vaikea kirjottaa omista "valituksista" mutta olihan täällä sentään hyväkin tapahtunut..elikkä vissiin kääkkänä oli saanut pojan =) en löytänyt kääkkänän kirjotusta vaikka kuinka selailin mutta muiden kirjottamia onnitteluja kyllä.
Eli PALJON ONNEA KÄÄKKÄNÄLLE PIENESTÄ POJASTA :heart:

Omia kipuiluja en tosiaan jaksa nyt kertoilla kun niin surettaa tuo dinon suru mutta kirjotan myöhemmin.

POKSUTAAN nyt kuitenkin =) 34+0

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart:
 
POKS 38+0

Täällä kans lyhyet yöunet takana. Menin sänkyyn muka jo kymmeneltä, mutta uni tuli vasta kahentoista jälkeen :headwall: Ja aamulla heräsin puol seittemän siihen ku poika tuli halaileen :heart:

Neuvola ois 13.45. Tuntuu jotenki turhalta mennä sinne ku tietää että mitään uutta ei oo tapahtunu. Vaan onpahan jotaki tekemistä. Ja jos sen jälkeen kävis ostaan ite sen piikkimaton niin pääsee testaileen että vaikuttaako se mitenkään ;)

Kahen viikon päästä varmaan on äitipolille aika tuon rd:n takia, ku en usko että synnytän ennen laskettua. Toisaalta jo ajattelen että käynnistäsivätpä sillon niin ei tarvis enään ootella, mutta toisaalta taas en sitä haluais ku ois niin ihana kokea se jännitys ku kotoa pääsis lähteen.

Minkälainen on limatulppa? Mulla tuli viime viikolla yhtenä päivänä semmosta hieman kellertävää limaa. Ei sitä paljo tullu, oisko ollu max. teelusikka. Mutta ei mulla kyllä aikasemmin oo semmosta tullu, eikä kyllä sen jälkeenkään. Ajattelin että ei se varmaan ole sitä tulppaa, mutta voisko se olla?

Marlin ja Justiina 38+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maijamehi:
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
meillä meni tyttö kans nyt päikkäreille 8 aikaan aamulla B) , oli kyllä väsy ja niin minäkin , menee yöt myös valvoessa lonkkakivuissa ja vessassa ravaamisessa ...
tyttö nukkuu nyt edelleen ja vaikka pitääkin osata nukkua myös metelissä niin kyllä laitoin lapset hiljaseksi yms , että saa nukuttua !!! Ei jaksa kuunnella sitä huutoa :ashamed:

no onneksi nyt saanut nukkua jo 1½ tuntia ja toivottavasti nukkuu vielä tovin , kyllä oli niin raskas aamun 2 tuntia huutoineen ! :(

Kivuista joku kyseli .... Täällä on kanssa lakanut tulemaan enemmän noita selkäkipuja yms. mutta johtuu tosiaan siitä , että mullakin maha laskeutui oikein kunnolla ja sen jälkeen alkoi kovemmat kivut . Joten painaa varmaan jonnekin hermoon .... Luontaistuotteilla oon koittanut lievittää selkäkipua , välillä auttaa , välillä ei . Eilen auttoi hieronta ,kun hieroin alaselästä 2 kipeää kohtaa... tossa missä on ns. pehmeä kohta , ettei mene luuta ,niin hieman keskikohtaa ylempänä ...olikohan ne ns. munuaispisteet ( ???!!!)

Tänään voisi kyllä taas lähteä kävelemään vaikka jazz kadulle ja kaupungille , jos nyt vaan jaksaakaan ... kun toi tyttö herää ja miehellä oli hirveästi tekemistä , mutta vois kyllä mut heittää tytön kanssa poriin ! Nyt tosiaan on täälläkin hieman kirpeämpi ilma , "vain" vajaat 20 astetta pihalla , niin voisi laittaa pitkät housut ja paitaa mukaan ja käpyttelemään :)

neitim

Itse kanssa mietein tota jazz-kadulle lähtöä, kunhan vaan sais itsestään irti. Poika kyllä tykkäis kovasti lähteä.
Pistähän viestiä jos päätätte lähteä , niin voisin kans koittaa saada tota miestä liikkeelle ... ja vois vaikka treffata ? :)


neitim
 
Marlin tosta piikkimatosta mun pitikin kommentoida! Mä sain sen joululahjaksi, mutta kun raskaana jo olin niin en sitä alkuun käyttänyt ollenkaan ku ei suositeltu. Mutta nyt ihan muutaman viikon aikana oon muutaman kerran käyttänyt. Eilen ja toissapäivänä sain sillä jopa menkkapolttosupistuksia aikaan :) aattelin koittaa sillä nyt joka ilta synnytykseen saakka makoilla, ja mietin myös sitä, et olisko siitä synnytyksessä apua??

Siis ihanaa kun on vähän viileempi ilma! <3 en mä mitään kylmää ilmaa halua, mut ne helteet oli kyl mulle ihan liikaa, ja nyt kun laitoin tossa partsilla pyykkejä kuivumaan niin sai oikein kunnolla hengitettyä kun tuuli ihanan viileesti :)
 
Jonetta kannattaa kysellä siitä käynnistyksestä.. eihän sitä koskaan tiedä, vaikka siihen suostuisivat!

me9 onnea limatulpasta :D mulla tais viimeksi synnytys alkaa kahden viikon sisään kun alkoi tulla tulppaa..

Sitten omaa napaa :ashamed:

Jotenki kaikki tuntuu niin älyn vaikeelta! Kaippa se johtuu tästä väsymyksestä... Viime yökin oli katkonainen, tytöllä tuli pissa taas vaipan reunasta sänkyyn, piti lakanoita vaihtaa yms... herätyskin oli kuuden jälkeen kun oli sokerirasitukseen meno ja suorastaan v***tti istua siellä.. hormonitki kait jyllää ku niin itkunen olo, väsyny ja veltto... Tyttö on saanu hirveitä hepuleita, liekö nyt sitä 3v uhmaa ja kaippa sekin on pahalla tuulella kun äitikin on... Nyt pelottaa sekin, mitä tämä tulee olemaan kun niitä on kaksi kappaletta ja tytöllä uhma lisäntyy ja mahdollinen mustasukkaisuuskin. Nytkin tuo vaatii koko ajan huomiota... :'(

Itestä tuntuu ettei jaksais edes ulos lähtiä, kun kotonakin niin paljon hommaa.. ruuanlaittoa ja pyykin silitystä.. sitä himskutin sairaalakassiakaan en ole jaksanut pakata..


MUOKS, :hug: kaikille vaivaisille :heart:
 
Heissan, täällähän alkaa jänniä paikkoja olemaan tosi monella =) Tiqustiinalle tsempit äpolille, toivottavasti nassikka olisi kasvanut jottei turhaa huolta olisi enempää.
Tänään on pakko siivota, en voi ymmärtää miten tämä koti on aina niin pommin jäljiltä. :headwall: Pyykinsilityksen jätän suosiolla illalle, kunhan mies nyt kotiutuu sitten joskus. Voi että kun olis varaa hankkia kotiin siivooja, mutta ei kyllä tähän saumaan ole. Ja toisaalta tuntus hullulle, kun itte kuitenkin on kotona nyt, että joku muu puunais paikat.

Tyttö tais nukahtaa päikyille, mä meen kans vähäks aikaa pitkälleen ja sitten alan laittamaan sitä keittoa ja sen jälkeen siivous. Saa nähdä mikä raato mä illalla olen..

Noista lonkkakivuista - mulla on nyt helpottunu ne, kun tämä nappula on niin ylhäällä. Jos laskeutuu, niin voi sitä tuskaa - kaikille tsempit, joilla ne jo on. Mä sentään selviin vaan öisillä ähellyksillä, kun paikat vaan puutuu ja kääntyminen sattuu.

runttis ja sytkylä 36 neuvolankin laskujen mukaan täys. Eli 4 vkoa laskettuun :D
 
jazz treffit tiedossa näköjään :D
pitäis itsekin raahautua sinne poriin päin mutta nyt ei anna rahat myötä, vaik kyl tekis vähän mieli kun olis oikein asiaakin sinne, eilen kun ei onnistunu asian hoito :whistle:

tääl supistukset tulee nykyään voimakkaampina ja kipu alkaa kohdistuu koko ajan enemmän alaselkään supistusten mainingeissa, makuul olo ei missään nimes auta, liikkuminen ei aina auta, väliin jopa voimistaa, istuu ei pysty... täytyis varmaa suihku kokeil ja jotn muuta kaikki S aiheuttaa supistuksii jne. oikein mahtavaa.

menis se pari viikkoo ny nopeesti, paitsi et siihen pitäis lykätä muuttokin johonkin väliin :x

tuleepa hukkapätkä olo.
pelkästään autolla ajo aiheuttaa supistuksia |O

no joo... mä meen jatkaa vaavin myssyn tekoo

giraffe+Jasu 34+0
 
Mää täällä soimaan itseäni, ku oon ollu niin passiivinen tässä ketjussa viime aikoina. Miehen kanssa on tehty kaikkea mahollista, rampattu kaupungilla hoitelemassa juoksevia asioita jne. Ja sit ku ollaan sisällä, niin hän valtaa koneen :kieh: Niin eipä siinä kerkee muuta ku lukea tulleet viestit läpi ja maksimissaan kommentoida lyhyesti...

Mulla tilanne ei edisty nyt ollenkaan. Pari viikkoa sitten vauveli oli jo muka tuloillaan, mutta nyt on rauhoittunut niin! Jopa supistukset ovat harventuneet, vaikka aloitin sen vadelmanlehtiteen. Johtuukohan tää siitä, ku itsekin "rauhotuin" nyt kun sain miehen tänne Suomeen... tiedä häntä... Neuvolassaki katottiin, että vauvan pää ei enää ookaan kiinnittyny, aika alhaalla on, muttei kuitenkaan tarpeeksi alhaalla. Kohdunsuulla ei oo tapahtunu edistystä reiluun kahteen viikkoon! Nyt oikeesti haluaisin jo pian synnyttää, mielellään viikon päästä! Toivoa saa....

Nyt kun en enää mitenkään näe omaa alakertaani eikä sheivailu oo mahdollista, niin mietin että millä tavalla voisin vähän siistiä paikkoja, vai tarviiko? Ootteko te siistiny paikkoja ennen synnytystä, vai ajeleeko ne tarvittaessa synnärillä karvat veks? Sori tällanen hlökoht kysymys, mut mulla ei oo mitään hajua! :ashamed: Mies tarjoutui jo höylän varteen, kun kuuli, miten paljon vahaus maksaa kauneushoitoloissa. Mutta ei se osaa kuitenkaan ottaa tarpeeksi hellävaraisesti....

Tällasilla aatoksilla tähän päivään.... Täälläkin pää tohjona huonosti nukutun yön jäljiltä...

Murske 37+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Murske:
Mää täällä soimaan itseäni, ku oon ollu niin passiivinen tässä ketjussa viime aikoina. Miehen kanssa on tehty kaikkea mahollista, rampattu kaupungilla hoitelemassa juoksevia asioita jne. Ja sit ku ollaan sisällä, niin hän valtaa koneen :kieh: Niin eipä siinä kerkee muuta ku lukea tulleet viestit läpi ja maksimissaan kommentoida lyhyesti...

Mulla tilanne ei edisty nyt ollenkaan. Pari viikkoa sitten vauveli oli jo muka tuloillaan, mutta nyt on rauhoittunut niin! Jopa supistukset ovat harventuneet, vaikka aloitin sen vadelmanlehtiteen. Johtuukohan tää siitä, ku itsekin "rauhotuin" nyt kun sain miehen tänne Suomeen... tiedä häntä... Neuvolassaki katottiin, että vauvan pää ei enää ookaan kiinnittyny, aika alhaalla on, muttei kuitenkaan tarpeeksi alhaalla. Kohdunsuulla ei oo tapahtunu edistystä reiluun kahteen viikkoon! Nyt oikeesti haluaisin jo pian synnyttää, mielellään viikon päästä! Toivoa saa....

Nyt kun en enää mitenkään näe omaa alakertaani eikä sheivailu oo mahdollista, niin mietin että millä tavalla voisin vähän siistiä paikkoja, vai tarviiko? Ootteko te siistiny paikkoja ennen synnytystä, vai ajeleeko ne tarvittaessa synnärillä karvat veks? Sori tällanen hlökoht kysymys, mut mulla ei oo mitään hajua! :ashamed: Mies tarjoutui jo höylän varteen, kun kuuli, miten paljon vahaus maksaa kauneushoitoloissa. Mutta ei se osaa kuitenkaan ottaa tarpeeksi hellävaraisesti....

Tällasilla aatoksilla tähän päivään.... Täälläkin pää tohjona huonosti nukutun yön jäljiltä...

Murske 37+3


täällä hoituu ajelu peilin kanssa :D ja kuulemma ajelee synnärillä kovakouraisesti ja kuivilteen , auts. myös miehen nakitan siihen monesti :heart:

huomenna siis arviointi jäippäpolilla kauheella lääkärillä, joten kauhulla odotan jälleennäkemistä ! :headwall:
 
tin: Tuota lapselliset-vauvakirjaa kattelin netistä, mutta en löytäny enää mistään. Suomalaisessa kirjakaupassakaan ei ollu... :/ Päädyin ostamaan Otavan Mauri Kunnas-Vauvakirjan. Kansi ei täysin miellyttänyt aluksi, mutta sisällöltään kirja oli eniten mieleinen niistä vaihtoehdoista joita katselin.
 
Kiitos piikkimatto-vinkistä en nyt muista kenelle mutta kuitenkin! Soitin heti viestin luettuani miehen veljenvaimolle ja nyt alan sitten kyllä joka päivä makailemaan siinä.. Katsotaan mitä tapahtuu.
Oon miettinyt etten oikeen kyllä jaksa ruveta tekemään mitään ihme 'käynnistelyjä' sen enempää eli seksi ja piikkimatto saa ihan riittää tähän hätään ja jos ei ala mitään kuulua niin olkoon sitten vielä vähän aikaa masussa :)
Ei viitsisi siivoilulla ja juoksulenkeillä ruveta niin kauheesti itteensä rasittaan, että sitte jaksaa synnyttää :)

Nyt pieni valitusvirsi..
Ei siis riittänyt sekään että mun puolet naamasta on halvaantunut vaan nyt mulla on sitten silmässä joku naarmu :D ja se on aika ****** kipeä!! Hah lääkkeisiin on kulunut taas tähtitieteellisiä summia x) Miehen kanssa just mietittiin et mitäköhän ens vuonna sitten heinäkuussa, kun viime vuonna mies makasi koko heinäkuun sairaalassa ja tänä vuonna mä päätin halvaannuttaa naamani ym ! Kai ens vuonna sitten vauva on jossain hirveessä korvatulehduskierteessä tai muuta vastaavaa..

No mutta kai tää kaikki tästä.. Miehen kesäloma vaan vähän menee pilalle kun mä en voi lähteä mihinkään kun häpeen tätä naamaani :S

Kiitos ja anteeksi =)

Rebeska ja vaavi 38+2
 
Neuvolassa käyty tarkastuskäynnillä tän monta päivää jatkuneen päänsäryn takia. Pissa edelleen puhdas ja verenpaine 120/85.. Alapaine siis pikkasen kohol, mut ei nyt kovin paljoa. Käsky seurata kotona verenpainet ja jos nousee yli 90 ni heti soittoa sitte neuvolaan. Perjantaina mulla jokatapauksessa seuraava aika.

Paino noussu viikossa 2kg!!! Sf mitta pysyny samana kuin viimeeksikin. Mut turvotusta niin kamalasti et siitä toi painon nousu ihan johtuu.

Ja lepäillä nyt vaan pitäis, kaikki ylimääränen pitää jättää pois. Edes siivota ei kuulema sais.

Mut jos nyt alkais kuitenkin vaatekaappeja siivoomaan kun pitäis saada vauvanvaatteille sinne tilaa kun ne ei mahtunukaan lipastoon mihin olin aatellu niitten mahtuvan. :D

Vinkkejä mitä vauvanvaatteita pitäis olla vastasyntyneelle nyt elokuussa? Mä kun huomasin et vaiks tota vaatet on ihan älyttömästi niin 56cm vaatteit mul ei oo ku muutama body eikä mitään muuta. Et mitä kannattaa hankkia?

rv 34+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Murske:
Nyt kun en enää mitenkään näe omaa alakertaani eikä sheivailu oo mahdollista, niin mietin että millä tavalla voisin vähän siistiä paikkoja, vai tarviiko? Ootteko te siistiny paikkoja ennen synnytystä, vai ajeleeko ne tarvittaessa synnärillä karvat veks? Sori tällanen hlökoht kysymys, mut mulla ei oo mitään hajua! :ashamed: Mies tarjoutui jo höylän varteen, kun kuuli, miten paljon vahaus maksaa kauneushoitoloissa. Mutta ei se osaa kuitenkaan ottaa tarpeeksi hellävaraisesti....
Mies hoitaa hommat! En oo nähnyt hetkeen alapäätä ja ite kun sheivailen niin tulos on välillä erittäin mielenkiintoinen...
:whistle:

Tänään oli neuvola!
Eipä siellä ihmeitä tullut esille.
Sf on laskenut viime viikosta sentin eli nyt oli 27 cm. Vauva on kuulemma tooosi alhaalla.
Polille on aika ens maanantaille, jos sitä enää sitten tarttee.
Hb näytti 165! tais olla pikkasen mittavirhettä jossain. Viikko sitten kun oli 124. :LOL: :LOL:
Muuten kaikki ok.

Viikkoja 36+1
 
Tervehdys kaikille! :wave:
Muhun on iskeny joku ihmeen energiapuuska ja siivousvimma. Oon jynssänny tänään koko huushollin suurinpiirtein katosta lattiaan asti ja vielä olis intoa tehdä vaikka mitä! Ainut vaan, että jalat ja selkä ja alapää huutaa armoa, että pakko vissiin vähän rauhoittua. :LOL: Aika outoo, kun tosi moni muu tuntuu kärsivän päinvastoin kovasta väsymyksestä. Kaveri kyllä varoitteli, että saattaisi ennakoida synnytystä, kun tulee tämmöinen "pesänrakennusvimma"... Saapa nähdä! :whistle:

Alakerran siistimisestä, aika hankalaahan tuo on viime aikoina ollut. Ihan vaan sokkona ja näppituntumalla oon höyläilly, ja tulos on varmasti joka kerta erilainen! :LOL: En kyllä miestä enkä ketään muutakaan päästä minkään terien kanssa tuonne alapäähän, se homma on jotenkin niin intiimiä, että ite haluan sen hoitaa. Kuinkahan mä ollenkaan oon kehdannu seksiäkään ikinä harrastaa, kun sheivauskin tuntuu liian henkilökohtaiselta. :D

Sairaalakassia oon pakkaillu osittain, vauvalle vaatetta ja itelle imetysliivit, -paita, verkkarit, alushousut. Kantoliinan pakkasin ja luumuja kanssa. Hygieniatarvikkeet ja meikit ajattelin sitten lähtövaiheessa haalia mukaan, kun niitä vielä kuitenkin tarviin. Mulla on tässä tietokonepöydällä lista, mitä pitää ottaa mukaan, niin siitä voi sitten ruksata yli sitä mukaa kun kassiin laittaa.

Huomenna olis taas neuvolakäynti, saa nähdä minkä näköinen terkkari tällä kertaa...
Hyvät voinnit kaikille mutseille! :D

Ituhippi ja vaavi 37+6
 
Mulla oli eilen illalla monta tuntia sellasia ihan napakoita suppareita ,mut yön aikana sit rauhottu. Poitsu myllää mahassa ihan koko ajan, yrittää kait kääntyä. Ei taida tila kuitenkaan riittää.

Huisi: Kuka hirveä lääkäri siellä ä-polilla tällä viikolla on?? Mulla on tähän mennessä osunut mukavia lääkäreitä. Tai 2 eri lääkäriä on ollut. Tumma ja vaalee, molemmat naisia.
 
Tiqustiina
Polilta kotiin päästynä ja mua jotenkin häiritsee nyt kovasti.
Eli vauva painaa nyt rv37+4 2,6kg
Vertauksena rv35+4 2,3kg
Eli vauva on ottanut painoa 300g/2vko mikä on musta todella vähän. Eli tolla kasvulla on n.2,9kg kun syntyy.
Polilla oli tosissaan aivan eri lääkäri kuin tähän asti ollut. Edellinen lääkäri painotti että kasvua pitää olla tullut paljon seuraavaan kertaan ,muuten joudutaan käynnistää.
Ja painotti viel viimeksi että ens kerralla otetaan sitä vauvan sydänkäyrää koska tosissaan viimeksi olin tunnin käyrillä kun vauvan syke heitti todella paljon. arvatkaa monta kertaa ne otti tänään sitä käyrää :kieh: NOLLA.
kohdun suulla ei pahemmin muutoksia,hieman kanava lyhentynyt.
mua alko nyt pelottaa toi kasvun hidastuminen todella :ashamed:
 
Tiqustiina, mulle sanottiin eilen käsikopelolla että olis 2,5 kg vauva ja viikkoja on nyt se 36 tasan. Ja ei mitenkään kummosena sitä pitäny terkka, sanoi vaan että ei ole mikään iso. Mun esikoinenkin oli pieni, joten johtusko sitten siitä - vai miksi tuo sun tulos on niin kauhian hälyttävä? Kun voihan tuo vielä kolmikiloseksi helpostikin kasvaa??
 
Tiqustiina
runttipulla vauva on kasvanut ekana yläkäyrällä ja sitten kasvu vaan hidastunut kokonaan alakäyrän alle menemään omaa käyräänsä. sf mitta ei kasva normisti.
ja edelliset olleet päälle 3kg eli varmaa siks seuraa.taitaa toikin olla niin lääkäri kohtainen juttu. Käsikopelolla mulle ei oo koskaan sanottu mitään painoarviota,ainoastaan ultralla otettuja.

Bikiniraja edellisisssä synnytyksissä en ole mitenkään erityisesti ennen synnytystä siistinyt. että aika normilla on menty puskemaan.
Nyt ei oo ollut mitään ajettavaa koska päätin pari vuotta sitten vetästä kaikki pois ja sille tielle jäänyt. eli jos nyt sattuu olee sänkeä kun lähden synnyttää ei voi mitään.Tosin kyll tuo sheivaaminen viel onnistuu ihan hyvin kun vähä taiteilee :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna82:
Mulla oli eilen illalla monta tuntia sellasia ihan napakoita suppareita ,mut yön aikana sit rauhottu. Poitsu myllää mahassa ihan koko ajan, yrittää kait kääntyä. Ei taida tila kuitenkaan riittää.

Huisi: Kuka hirveä lääkäri siellä ä-polilla tällä viikolla on?? Mulla on tähän mennessä osunut mukavia lääkäreitä. Tai 2 eri lääkäriä on ollut. Tumma ja vaalee, molemmat naisia.


tää lääkäri on siis varmasti eri kuin sulla on ollut aiemmin, tämä siis on nimikirjaimiltaan a.n.
:headwall:

ollut mun siskolla ja mun kaverilla myös ja kaikilla kauheat kokemukset, sanoi tyyliin mun siskolle keltä kaikki leikattu; (oli siis liian vähän lapsivettä) sanoi että kuka leikkiin ryhtyyn se leikin kestäköön ja mun ystävälle oli sanonut kuka oottaa neljättä lasta; ei näitten asioitten takia tänne tarvi tulla! (kärsi siis ylävatsakivuista) siis niin hirvee akka että ärsyttää!

ja mulla kun oli se paha masennus ja ahdistus esikoisen aikaan , joka puhkesi loppuraskaudessa ja vaadin käynnistystä, noh arvatkaa antoiko tämä lääkäri siihen lupaa; kysyi vaan että; mikä sulla on hätänä ja ei nää mitään syytä käynnistää! noh toinen ihana tuttu mies lääkäri sitten lopulta käynnisti heti kun pyysin eri arviota, mut oli silloin saatava kuntoon!

se siis tekee työtään , mutta ei kuuntele äitiä olleskaan ainoastaan lääkärikirjan ja vauvan olon mukaan etenee, ei tunteita ollenkaan...

mulla on ollut nyt joka kerta siellä se vaalea nuori TOOOOSI mukava lääkäri, ja tätä päivää siis pelkäsin että joudun tälle akalle :kieh:

oli siis mukana sitten esikoisen leikkauksessakin , eikä sen koomin tullut mua osastolle katsomaan sen jälkeen :headwall:

kokemus sinäänsä kauhea tästä ihmisesta, mutta nyt tietää mitä odottaa! :D
 
ei sitten jaksettu lähteä jazz-kadulle, jospa huomenna menis sinne kids jatseille.. Tänään vaan kävin kävellen tuolla mun vanhempien luona, tästä ei kyl mikään hirmu pitkä matka sinne oo, mut aikaa menee jonkin verran ku vauhti ei oo päätä huimaavaa.

Maijamehi ja Toukka rv 38+2
 

Yhteistyössä