***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Mulla kanssa repäisee jostain kohdunkannattimista tms kun käännän kykeä yöllä.Ja vaikka kuinka rauhallisesti ja varoivaisesti yritän.Ihan kamala kipu.Mut niin on aiemmistakin muistaakseni ollut tässä vaiheessa kun vatsa jo iso.

Runttis meillä nää pikkutytöt(1,5v ja 3v) ainakin kovasti hoitavat vauvanukkeja ja työntävät vaunuja.Imettävät=) ja pukevat ja syöttävät.Oikeita pikkuäitejä =)
Ja sitten jutellaan miten äidin vatsasta tulee tuollainen oikea vauva jota saavat sitten myös suukottaa ja halata =)
 
Tiqustiina
runttipulla mulla myös tuo kyljen vaihto tekee tiukkaa.sattuu todella paljon kun vaihtaa asentoa öisin. joutuu aina pitkään harkita vaihtaako kylkeä vai kituuko vielä samalla puolella. mä oon jotenkin huomannut että vauva valahtaa sille puolelle kylkeä tai siis vauvan selkä ja varmaan se sitten aiheuttaa sen kivun kun liikkuu puolelta toiselle.
 
Täällä myöskin huonosti nukuttuja öitä tämän kuumuuden takia. Päivät menee kyllä muuten kivasti kun on lasten kanssa vaan rannalla, mutta yöt on niiiiiiiiin hikisiä. :(

Niin ja pitääpä nyt poksua oikein kunnolla, nimittäin rv 37+0 tuli täyteen! Eli poksista vaan! :heart: Mä oon kyllä asennoitunut niin, että laskettuun aikaan asti menee, enkä aio odotella että mitään tapahtuu ennen sitä. Eipähän sitten ainakaan ala harmittaa odottelu.

Ylihuomenna taas neuvola, vaikka eipä siellä kuitenkaan taas ole mitään uutta ja se on tietty hyvä jos kaikki kunnossa.

Koittakaahan jaksaa mammat näitä helteitä!! Ja odotellaan vauvauutisia pian tulevaksi!

sintyli ja sälli

 
kauhiasti luettavaa, monta sivua =)
oltiin viikonloppu mökillä, lapset jouduin hakemaan lauantaina, pientä supisteluu oli muttei pahempaa. eilen oli kyl järkky kun täyty lapset viedä takaisin ja tyttö olisi halunnut jäädä miun mukaan... kyl siin tippa linssis lähdettiin kun tyttö jäi huutaa oven taa... :'(

mutta, tuosta äp polin käynnistä, mä en tiedä enää mitä uskoa, nämä sano porissa että paikat kiinni eikä pehmenny yhtään, kanavaakin kiinni 4,5cm vaikka se on tähän mennes ollut 2,5cm. ja sekin mitä yritin kysellä supistuksista niin tuntui sivuuttavan kaiken, käytös kovin ylimielinen, eipä jääny hyvä maku :| ja sitten kun rönkkivät vielä jollain tikulla yms niin olipa kivat supistukset illalla, oli oikein kipeitä.. :/

tääl alkanu olee turvotusta, hyvin pientä mut huomaa kuitenkin, sekin toispuolista :) on väliin vaan toisessa kädessä ja yleisesti vain vasemmassa jalassa :D

valkovuodosta täälläkin lorisee vv ihan tarpeeksi, lorissut jo pari viikkoa kun on ollut kipeimpiä supistuksia niin on alkanut. että jos se nyt sitä paikkojen kypsymistä tarkoittaa niin, tuo lääkäri oli kyllä aika puupää :whistle:

täällä sanotaan POKS 33+0
 
tuli vielä mieleen että kys lääkäri kehtas väittää et mulla olis klamydia :kieh:
mistäköhänolisin senkin saanu hä, sanon vaan. :headwall:
kun ukollakaan ei sitä ole, alkaa oikeesti arveluttaa enemmän ja enemmän tuonne uudestaa meneminen edes synnyttämisen johdosta |O

muoksein. painoavion teki samal ja sanoi et 1,9kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
Heitänpä uudestaan saman kyssärin kun aijemmin. Te ketkä olette aikoneet ostaa isosiskolle/veljelle jonkin lahjan niin mitä ootte päättäny ostaa. Meillä siis 3v isosisko (lähes 4v) ja 5v isoveli (lähes 6v) ja millään en keksi mitään kivaa :/
Mulla esikoinen aloittaa koulutiensä, joten päätin hankkia hälle uuden puhelimen. Ehkä sitten jotain muutakin tulee vielä hankittua.. jos tolle mun esikoiselle ja sit miehen esikoiselle hankkis isoveli paidat. Täytyypi vähän vielä miettiä
 
:wave: Huonosti nukuttu yö takana.. Makkarissa oli kyllä tuuletin, mut siltikin tuli nukuttua huonosti. Sisällä ihan hirvittävän kuuma joka huoneessa, en enää tiedä mitenkä päin olisin. Pihalla ei pysty olemaan päivisn ollenkaan kun tuohon ei nyt jostain syystä osu tuuli lainkaan.

Tänään iltapäivällä neuvolaan, tuun sitten myöhemmin kertomaan kuulumisia sieltä.
Jospa nyt sitten alkais katsomaan noita mattoja täältä sisältä pois, sais nekin pestyä.

Maijamehi ja Toukka rv 37+2
 
Huomenta mammat =)
Pojat lähti mummulle ja papalle päiväksi ja isäntä meinaa lähteä motskarilla ajeleen,eli vapaapäivä tiedossa B)
Ajattelin lähteä Tammikuussa syntynyttä kummityttöä morjestamaan.

Tiqustiina mulle tuli mieleen noista levottomista jaloista,että sain itse omalta edes menneeltä rakkaalta mummultani hyvän vinkin: villalangasta kudotut villasukat auttavat moneen vaivaan!!
Mulla puutuu helposti lentokoneessa ja pitkillä automatkoilla jalat ,mummun tekemät villasukat kun vetää jalkaan,niin ei kivuista tietoakaan.Samoin kun mulla leikattiin sisäänkasvanut varpaankynsi,kivut oli kamalat leikkauksen jälkeen,niin hienosti sain nukkuttua yön kun vedin villasukat jalkaan.
Kannattaa ainankin kokeilla,en tiedä mikä taika siinä villassa on =)

mimosa 73 ja typykkä 35+6 huomenna poksuu
 
Anteeksi nyt kesäsäät, mutta inhoan tätä järetöntä kuumuutta!! :( :headwall: :x

Onko teillä ihan kunnon fyysistä oireilua turvotusten lisäksi näihin helteisiin? Itse olen viime päivinä pystynyt lähinnä vain käyttämään koiran ulkona, muuten tuonne ei ole asiaa. Tosin asuntokin alkaa olla jo liian lämmin. Elämäni rajoittuu tänne kotiin, kun autolla ei pysty ajamaan (ei ilmastointia). Ja ulkona ei pysty kertakaikkisesti olemaan. Koiran käyttämisen jälkeen ihan loppumetreillä alkoi totaalinen uupumus, heikotti ja oksetti niin että oli lähellä etten oksennellut tuonne pihalle. Vettä olen juonut hyvin, mutta viime päivinä kuumuus on tehnyt tuon olon. Taju meinaa lähteä. Nyt sitten olen vaan kotona, käyn suihkussa ja istun tuulettimen edessä.

Anteeksi valitusvirteni...Olo on muuten kyllä hyvä ja positiivinen, mutta tämä kuumuus on liikaa kun ei elimistökään enää kestä!
 
Edda täällä kans päivät kuluu melkeestä neljän seinän sisällä, kun ei pysty tuolla ulkona yhtään olemaan. :headwall: mulla myös lisääntynyt huimaava ja heikko olo helteiden myötä. ja tosiaan tuota väsymystä tää kuumuus lisää ja mitään ei jaksa tehdä.

Giraffe johan sulla on ollut tylyä kohtelua siellä :eek: :hug:
 
Heippa ja huomenta!

Täälläkin yö nukuttu huonosti, mutta torkuin sitten puoli 10 asti niin tuli vähän levättyä edes :)
Eilen koko päivä meni ostoksilla, ei juma että oli vaikeeta! Ja sitten huomenna pitäis lähteä siskon lasten kanssa Muumimaailmaan ;D Hah, mitäköhän siitäkin tulee tän pöntön kanssa? :LOL:
Joka päivä sitä toivoo että pikkunen tulis jo ulos!! Voiskohan se jo pian tulla.. Huoh. Ja toisaalta pelottaa, että miten sitten pärjään kun se tulee. Eihän mulla ole lapsia ennestään, miten osaan vaihtaa vaipat tai imettää? Uskon kyllä et kaikki järjestyy, mutta kuitenkin sellanen pieni pelko kytee tuolla jossain takaraivossa.

Onko kenelläkään muuten puhjennut paniikkihäiriötä raskausaikana? Itsellä on paniikkihäiriön oireita ollut jo pidempään raskausaikana ja koskaan ennen ei..

Eipä mulla muuta :) Hyvää tiistaita!

 
:hug: kaikille sitä tarvitseville.

Meilläkin tuo poika nyt enempi ruvennu oleen isin perään, koko ajan hokee isiä ku on töissä...raasu. Mutta kyllähän vauva nukkuu alussa aika paljon niin pitää sitten kaikki aika käyttää pojan kans. Hirvittää vaan se sairaalassa olokin jos kauan joutuu olemaan. Oon muutenkin tosi itkuherkkä. No, mutta, toisaalta turha murehtia vielä. Pitää nauttia nyt näistä viimesistä hetkistä esikoisen kans :heart:

Täälläkin kyljen kääntäminen öisin meinaa olla kivuliasta. Ikävästi painaa tuonne häpyluuhun ja nivusiin. Otanki aina sängystä kimmokkeen ku käännän kylkee, hieman helpottaa asiaa :D

Täysaikasuus saavutettu, eli 37+0 POKS!
Nyt se oottelu sitten alkaa. Vaikka vannoin etten ota ressiä ja oon ihan varma että yli mennään. Mutta kyllä se silti pyörii tuolla takaraivossa että millonkohan lähtö tulee.

 
Katjuska: Samat on fiilikset tosiaan! Tänä aamuna on ruennu ihan pelottamaan, että voiko tää tuskallinen olo olla tottakaan. Suihku auttaa sen hetken, että sen jälkeen voi aina yhden homman tehdä. Viime yönä sain ihme kyllä nukuttua tuulettimen avulla, perus vessareissuille vain heräsin ja kyljen kääntämiseen. Tää oksettava olo vaivaa etenkin aamuisin.
 
Marlin: Minulla ei lapsia ennestään ole, mutta olen myös tosi itkuherkkä. Joten olenpa nyt jo ruennut sellaista miettimään, että miten kestän, jos/kun ei saada perhehuonetta ja miehen täytyy lähteä illalla kotiin...Itku tulee varmasti... :LOL: Luulisi, että vauvan kanssa tuollaista ei siinä edes ehtisi miettimään ja muutenkin saa olla onnellinen jos synnytyksen jälkeen kaikki on hyvin. Saati sitten jos vauva olisi vielä jossain teholla tms. Kaksinkertainen kurja olo tulisi. En edes tiedä mikä siinä tilanteessa on niin vaikeaa. Yhden yön olen sairaalassa viettänyt ja siellä ankeassa huoneessa tunsin itseni ihan hylätyksi ja tuli kamala ikävä kotia ja miestä. Vaikka muuten olen hyvin sopeutuvainen uusiin paikkoihin ja yksin oloonkin välillä.
 
Täällä kans huonosti nukuttu yö takana. Koko alapäätä särkee, kun on liitoskipuja/ peräpukamat. :kieh: Panadolin avulla sai jotenkin nukuttua.
Mulle kans nää helteet alkaa riittään. Aivan liian kuuma, ei jaksaisi mitään tehrä ja vielä olis vauvan vaatteiden silitystä. Makuuhuoneen raivausta, että saa kehdon.

Vauvalta puuttuu vielä vaipat, tuttipullo, hoitoalusta, puhdistuspyyhkeitä ym. Sairaala kassiakaan en oo saanut pakattua. Mutta ajattelin nyt noita hankkia, kun saan ylihuomenna rahaa.

Täällä mulla kans menee hermot, kun nuo poijat tappelee joka perhanan asiasta. Sitten tulee huudettua, kun järkipuhe ei mee perille. :ashamed: Mutta tällä olotilalla ei jaksaas mitään ylimääräisiä vinkunoita. Uimarannallekkaan en kovin helposti uskalla noitten kans lähtiä, kun en enää peräs pysty juokseen.

Nyt pitää mennä viemään miehelle juotavaa töihin, kun aamulla unohti.

:hug: meille kaikille, koitetaan jaksaa!

Elli Ja Öttis 35+2
 
Huomenta!

Täällä kans uneton jo monennettako lie yötä..on ihan saakelin kuuma koko ajan. Kolmen tunnin yöunilla on menty..pahin vaiva on kuumuus ja helvetilliset levottomat jalat :kieh: Eikä happia tahdo makuuasennossa saada. Kyljenkääntö on myös tuskallista ku vauva valahtaa aina sille puolen patjaa ku ite menet kyljelleen. Aina rakastanu lämmintä kesää ja helteitä, mutta nyt ne on kyllä syvältä..sairasta tämän pömpän kans olla kuumuudessa. En oo koskaan ollu viimesilläni kesällä, kevät ja marrasvauvoja vain meillä.

Täytyy lähtee kohta uittaan ipanoita, ei sekään oo helppoo roudata rannalle kolme lasta kera miljoonan uimavälineen :D JA MULLA TEKIS NIIN MIELI HYPÄTÄ KANS JOKEEN..en uskalla kuitenkaan.

Tsemppiä viimesiin viikoihin meille kaikille mahakkaille kuitenkin!!! Ihan pian tämä odotus on ohi ja nyytit kainaloissa :heart:

Jonnuli ja hertta 37+2
 
Edda ja muut kuumuudesta kärsivät :hug: :hug: :hug:
Ihan sama täälläkin! Normisti tykkään helteistä ja olen todellinen kesäihminen,mutta nyt olen kyllä itkua vääntänyt jo kerran jos toisenkin. Edellisenkin kerran heinävauvaa odottaessani oli samanlainen hellejakso, tosin ei noussu ihan näin korkeelle edes! :headwall: Mulla tulee jatkuvasti huono olo ja heikotus ja välillä pyörryttää. Turvotus on valtaisaa,mutta verenpaineet heittelee kovasti. Sekin kuulemma tekee huonoa oloa. Kannattaa kokeilla nukkumista niin,että illalla kastelee kylpypyyhkeen ja kietoutuu sen alle (tai päälle). Mulla auttaa jonkin verran.

Viime yönä ihmeen hyvin tuli nukuttua, vain 3 pissallakäyntiä :D Mutta taloa ei saa kyllä millään viileeksi, ei vaikka mitä tekis. Autossa olis hyvä ilmastoinnin kautta, ja tänään ajattelin mennä shoppailemaan Reiman myymälään, kun niillä on siellä kauppakeskuksessa tosi hyvä ilmastointi. Sitten vaan välillä limulle.. :p Vipo päivä,kun saan syödä normaalisti, huomenna suosituksena nestemäiset tai ainakin helposti sulavat ruuat. Huono yhtälö,kun ottaa huomioon että kuopuksellamme on synttärit.... :heart: pakko maistaa kakkua ihan vähäsen. ;)

Teksti-tv:n sivuilla oli sairaaloiden tukalasta tilanteesta. että se kyllä hirvittää... ja leikkaushaava... oliko täällä muita sektioon menijöitä?

Halitus kaikille, käyn varmaan vielä sata kertaa täällä... :wave:

Kääkkis ja Lapanen 38+0 POKS


 
Pitkästä aikaa... Tää helle todellakin vie kaiken energian ja "mehut"...

Edda Mulla paha olo koko ajan johtuen kuumuudesta... :headwall: Siis oksu lentää helposti, ei lainkaan kivaa... Ja pää kipeänä, joten kiitti helteet riitti (tai riittäis jos lopuis jo)!

hankinnoista siis vauvan tavaroista, niin hissukseen aina kaupasta tuonu mukana jotain pientä mutta edelleen tavaraa uupuu, ei kiirettä :LOL:

uimisesta kysäsin tuolta lekurilta uimisesta niin sano et niin kauan ku ei ole tullu lapsivettä niin voi uida, vaikka siis olis jo auennu... Suositteli vaan et käy heti uimisen jälkeen pisulla niin se puhdistaa jotenkin tuota alapäätä...

viime to oli neuvolalekuri ja kaikki ok...
rv 36
paino -700g :D
turvotus +
rr 120/85
sf 33 (eri mittaaja joten enpä usko et viikossa olis noussu 1,5cm)
Kohdunsuu pehmeä, kiinni, pituus 3cm (eli ei mitään muutoksia paitsi että pehmennyt) :kieh:
Esikon kanssa oli tässä vaiheessa lyhenjtynyt 1,5cm:iin ja sisäsuu auki 1cm joten hmmm... Toivoa on et uudelleen synnyttäjällä tapahtuu lyhentyminen sit lopuksi nopeasti... Tai sitten pojat kun viihtyy kotona piedenpään niin myös haluaa majailla tuolla masuyksiössä pidempään... :headwall:

Kuumuus, mä olen muuttanu olohuoneeseen nukkuu ja majoittautunut sohvalle asumaan... meillä on tässä olohuoneessa kattoropelli joka antaa ihan kivan pienen "viileämmän" ilmavirran... Lisäksi tuolla omassa petissä alko lonkat huutaa armoa aamuisin joten joku mulle suosittelikin et kokeilee semmoista ilmapatjaa (semmoinen korkea) ja on muuten HYVÄ!!!! suosittelen jos amhdollisuus kokeilla!!! :D

K ja "pekkapötkylä" rv 36+5 enää 2pv ja ollaan täysiaikaisia :heart:
Ja eiku hörppii vadelmanlehtiteetä ja syömään jäätelöä! :wave:
 
Uimisesta haaveilevat: Mullahan siis on paikat auki sen 1,5 cm eilisen tsekkauksen perusteella. Lääkäri sanoi, että ihan rauhassa voi järveen mennä uimaan ja jopa suositteli sitä. Itsellä ainoana esteenä se, etten jaksa lähteä, kun ahdistaa ajatellakin automatkaa sinne rannalle...Suihku saa nyt hoitaa vilvoituksen... :D
 
Kääkkänä: Aivan hirmuisen lähellä on jo nyytin saaminen kainaloon...:) :heart:

Synnytyssalit ja -vuodeosastot pitäisi kyllä ehdottomasti olla sairaaloiden uudemmissa lisärakennuksissa, joissa olisi kunnon ilmastointi (ei tietenkään niin tehokas että vastasyntyneet kärsisi siitä).

NeitiKat: Samassa veneessä ollaan... :hug:

Jotenkin tuntuu hurjalta, että miten sitä vastasyntyneen kanssa sitten on, jos sattuisi näin pitkä kuuma hellejakso juuri siihen synnytyksen jälkeen!? Haluasin käpertyä pienen kanssa kunnolla tutustumaan ja imetystä harjoittelemaan, mutta mitenpä sen kaiken teet jos on niin kuuma että ihot vaan liimautuu kiinni toisiinsa ja alkaa olla molemmille tukalaa! Nauti siinä sitten sylittelystä... :kieh:
 
Edda yrittäkäämme vaan kestää, onneksi ollaan voiton puolella :hug:

Mua alkoi ahdistaa että jos sairaalan osastolla kuuma niin???!! HUH! Pakko ottaa toppi mukaan ja omat housut en kyllä halua hillua osastolla siinä ihanassa KUUMASSA sairaalan paidassa kun hiki muutenkin virtaa hormoonien takia :headwall:
Viimeksi ku oli tavivauva (joukukuussa syntyi) niin meni niitä yöpukuja hikoilun takia 2-4kpl päivä joten mikäköhän olisi näillä helteillä kulutus :LOL: 10 pkl päivässä?!
Nooh toivottavasti alkaa helteet loppua ja sitten kun synnytyksen aika tulee on viileää , ainahan voi toivoa eikö vain?! :whistle:
 
Heipat pitkästä aikaa. Muutto on nyt hoidettu suurimmilta osin, enää tarvitsee vain asettua taloksi uuteen ihanaan kotiin =) Meillä ei ole vielä kotona nettilinjat toiminnassa, joten en nyt ehdi lukea kuulumisianne läpi.


Lyhyt yhteenveto aamun lääkärineuvolasta:

Kohdunsuu oli pehmennyt ja hieman ulkosuulta auki. Kaulaa jäljellä 2,5cm (oli vkolla 28 4cm). Uimisen lääkäri kehotti jättämään, mutta enpä ole kyllä uimassa aikoihin käynytkään. Vauvan pään tunsi jo alhaalla sisätutkimusta tehdessään. Sf-mitta oli 35cm.

Turvotus on todella runsasta. Jalat ovat aivan kosketusarat eikä niihin enää auta tukisukatkaan ja kenkinä voin käyttää vain "crocseja" ja nekin ottavat loppupäivästä jo kipeää. Kädet ovat toimintakyvyttömät aamuisin, mutta onneksi vetreytyvät päivän mittaan jonkin verran. Turvotusta on kyllä runsaasti koko kehossa. Lääkäri sanoikin toivovansa synnytyksen käynnistyvän viimeistään laskettuun aikaan mennessä ja uskovansa, että niin voisi tapahtuakin. Toivon niin todella, sillä olo on aika tuskainen. Verenpaineita seurataan edelleen kotimittauksin myrkytyksen varalta. Vauvan arveli käsikopelolta olevan laskettuun aikaan mennessä n. 3,5kg.

Elää ja liikkua saan aivan normaalisti. Joskus puolessa välissähän jouduin lepäilemään suppareitten takia. Viikkoja on jo niin hyvin, että ei kuulemma tarvitse enää estellä vaikka tämä pikkuinen päättäisi syntyäkin. Neuvolassa väläyttelivät käynnistyksen mahdollisuutta, jos meinaa mennä yli. Tämän järkyttävän turvotuksen takia siis. En kyllä jaksa uskoa, että Jorvissa lähdettäisiin siihen, mikäli vauva kuitenkin edelleen voi hyvin.

Pikaterveisin,
Sipsunen & nalle 36+2 :heart:
 
Jospa nyt jaksaisi rustata taas muutaman rivin , ennen kun illalla on taas niiiiiiiin väsy !

Painon noususta Mulla on nyt alkanut turvottamaan todellakin ja jalat on ihan limput niin illalla kun aamullakin heti ! Paino on noussut nyt päivässä ½kg ja viikossa oman vaa'an mukaan n. 1kg .
Ei auta enään nesteenpoistot eikä mansikat .. ja nyt alkaa oleen mansikka kiintiökin niin täynnä ettei jaksa montaakaan mansikkaa syödä päivässä ... Jos siirtyisi ananakseen ? :)

Uimisesta , mikään paikka ei oo auki , mut en oo jaksanut ajatellakaan uimaan menoa ,lasten kanssa ollaan kyllä käyty , mut lapset vaan on uinu !

Hankinnoista Meillä on kaikki tarpeellinen vielä tallella , mut kävin istten eilen ostamassa jotain uuttakin tälle vauvalle , ostin muksumassin mainostaman gracon istuimen missä on jalusta , vanhemmissa istuimissani kun ei tuota jalustaa ole ollut .. tosin nyt jäi tuo toinen istuin vapaaksi ... kun 2 autoa niin on aina ollut 2 istuinta ja nytkin jäi vielä tuohon kakkos autoon toinen istuin ... pitäisi varata kirppari paikkaa jotta pääsisi kaikista noista ylimääräisistä eroon .. mutta kun ei jaksa enään edes ajatella ... nooh , jospa sitten vaavin syntymän jälkeen (jos jaksaa silloinkaan)

Täälläkin mentiin yö valvoessa , suonta meinasi alkaa vetämään moneen otteeseen ja kyljeltä toiselle vaihtaminen sattuu !!!! Mutta pakko vaihtaa kylkeä kun toinen kylki on kipeä ja puutunut :( JA sattuipa vielä yö , että tolle 4v:lle sattui vahinko ja yöllä 5 aikaan vaihdeltiin pissasia petivaatteita , joita on nyt pesty koko aamu , peitosta lähtien ... no siinä meni yö ja nyt nuoremmat on päikkäreillä ... pitäisi kai itsekin raahautua sänkyyn hetkeksi , kun on rauhallista ...

neitim + tytsy 36+3
 
NeitiKat: Hyvä huomio! Taidanpa minäkin pakata sairaalalaukkuun pari omaa toppia mukaan, vaikka eka ajattelin etten kanna sairaalan pöpöjä kotiin vaatteissa. Niille on varmasti käyttöä jos tällainen lämpö sattuu olemaan synnytyksen jälkeen.

Huomaatteko miten tylsää minulla alkaa olla kun en voi mennä ulos ja kotityötkin melko hyvässä jamassa.... :kieh: Kerrankin ehdin olemaan paikallani ja kyttäämään/kommentoimaan täällä jokaiseen asiaan... :LOL:
 
Neitim, mä kanssa katselin sitä muksumassin mainosta.. harmi vaan et äippärahat tulee vasta ens viikon perjantaina, joten eipä tartte rynnätä sitä just nyt ostamaan. Tuo istuin kun on ainoa mitä meiltä enää puuttuu.. tai no ehkä jotain pientä muutakin, kuten esim. ajattelin tutin vaaville varoiksi ostaa.

Vielä muutama tunti ja sitten saa lähteä käymään neuvolassa, tuo esikoinen haluaa mukaan joten tarvii sekin sinne sitten ottaa. No toisaalta päästään sitten lähtemään käymään esikoisen kummisedän synttäreillä samalla reissulla, jos vaan jaksaa.

tarvii varmaan siirtyä takas keittiöön istumaan, ku siellä on toi tuuletin..
 

Yhteistyössä