elkää ilkeet vaivautuko! asiaa raskauden keskeytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt on kolme tuntia siitä kun laitoin ensimmäiset 4 tabua kohdun suulle ja ei mitään kipua, ei mitään tuntemusta...vain vähän pahaaoloa. sairaalassa sanottiin että 1-3 tunnin sisään vuodon pitäisi yleensä alkaa...olisi tämä jo ohi! :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nyt on kolme tuntia siitä kun laitoin ensimmäiset 4 tabua kohdun suulle ja ei mitään kipua, ei mitään tuntemusta...vain vähän pahaaoloa. sairaalassa sanottiin että 1-3 tunnin sisään vuodon pitäisi yleensä alkaa...olisi tämä jo ohi! :/

Mulla keskeytyneessä keskenmenossa alko kauhee vuoto ja kauheet kivut suun kautta otettavalla tabletilla ja kohdunsuulle piti tabletit laittaa enää oikeestaan sen takia, etten vuotas ihan niin rajusti koko ajan. Toivottavasti sulla alkas vuoto, kun ei se mitään kivaa oo odotella. Jaksamisia!

Alkuperäinen kirjoittaja ss:

Mulla keskeytyneessä keskenmenossa alko kauhee vuoto ja kauheet kivut suun kautta otettavalla tabletilla ja kohdunsuulle piti tabletit laittaa enää oikeestaan sen takia, etten vuotas ihan niin rajusti koko ajan. Toivottavasti sulla alkas vuoto, kun ei se mitään kivaa oo odotella. Jaksamisia!

mulle sanottiin että ensisijasesti pitää laittaa ne tabut kohdun suulle.
keskiviikkona tyhjennys uusitaan ja sitten jos vuotoa paljon niin oletaan suun kautta.

keskiviikkona tyhjennys uusitaan ja sitten jos vuotoa paljon niin oletaan suun kautta.

jännä miten ohjeet vaihtelee, kun helmikuussa tosiaan sain ensin suun kautta tabletin ja sitte yks päivä väliä ja sitte tabletit kohdunsuulle.

minä ainakin erotin valitettavasti alkion kun raskaus meni kesken...:/ Uskokaa tai älkää niin juuri sellanen "toukka" tuli ulos, joista oppikirjoissakin on kuvia. Aivan selkeä "tyyppi". Tuntui pahalta, mutta aikani sitä katseltua, vedin pöntöstä alas. Raskausviikkoja kutakuinkin samat kuin tän ketjun aloittajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minä ainakin erotin valitettavasti alkion kun raskaus meni kesken...:/ Uskokaa tai älkää niin juuri sellanen "toukka" tuli ulos, joista oppikirjoissakin on kuvia. Aivan selkeä "tyyppi". Tuntui pahalta, mutta aikani sitä katseltua, vedin pöntöstä alas. Raskausviikkoja kutakuinkin samat kuin tän ketjun aloittajalla.

:(

jännä miten ohjeet vaihtelee, kun helmikuussa tosiaan sain ensin suun kautta tabletin ja sitte yks päivä väliä ja sitte tabletit kohdunsuulle.

raskauden keskeytyksessä toimitaan niin...eli ensin saa sen lääkkeen yhden kappaleen joka pysäyttää istukan toiminnan ja yhden päivän välipäivän jälkeen kohdun sulle sitten se 4kpl tabletteja.
keskeytyneessä keskenmenossa istukka on jo lakannut toimimasta ja sitä suun kautta otettavaa istukan tappajaa ei enää tarvita..ainoostaan enää ne jotka pehmittää kohdun suun ja alottaa sen supistelun ja kohtu tyhjenee. tälläisilla ohjeilla mua ohjeistettiin. minulla siis kskeytyny keskenmeno vaikka luulin menävli raskauden keskeytykseen...joka olisi luultavimmin jäänyt järkytykseni takia tekemättä.

nyt lähes 4h jälkeen tunne ilkeää muljahtelua kohdussa mutta ei vuotoa...ei kipua mut ilkee tuntemus, ihan kun synnytyksen ensioireita :/

Muista LIIKKUA niin homma etenee nopeamminn! kävelet vaikka taloa ympäri jne!

raskauden keskeytyksessä toimitaan niin...eli ensin saa sen lääkkeen yhden kappaleen joka pysäyttää istukan toiminnan ja yhden päivän välipäivän jälkeen kohdun sulle sitten se 4kpl tabletteja.
keskeytyneessä keskenmenossa istukka on jo lakannut toimimasta ja sitä suun kautta otettavaa istukan tappajaa ei enää tarvita..ainoostaan enää ne jotka pehmittää kohdun suun ja alottaa sen supistelun ja kohtu tyhjenee. tälläisilla ohjeilla mua ohjeistettiin. minulla siis kskeytyny keskenmeno vaikka luulin menävli raskauden keskeytykseen...joka olisi luultavimmin jäänyt järkytykseni takia tekemättä.

mullakin oli keskeytynyt keskenmeno ja siihen suun kautta tabletti ja sitten kohdunsuulle

nyt lähes 4h jälkeen tunne ilkeää muljahtelua kohdussa mutta ei vuotoa...ei kipua mut ilkee tuntemus, ihan kun synnytyksen ensioireita :/

Jos olet epävarma homman 'onnistumisesta', ole yhteydessä sairaalaan. Mulle tehtiin lääkkeillä keskeytys muutama vuosi sitten, ja mulla kesti myös varmaan 4 tuntia ennenkuin vuoto alkoi, sitten alkoikin ihan kunnolla. Sattui ihan tosissaan ja vuoto kesti pari päivää. Eli voit odotella vuotoa varmaan jonkin aikaa vielä, mutta jos ei ala kuulumaan niin soita sairaalaan tai lääkärille.

nyt se on ohi...reilu 6tuntia ja menin hurjan veri ryöpyn jälkeen vessaan. istuin pöntölle ja sinne se pieni tipahti...katsoin että oliko lima hyyrymä vai vauva ja se oli vauva, aivan selkeä vaaleanpunainen käsineen ja jalkoineen. tipuin polvilleni enkä voinut olla katsomatta...täysin puhdas, pieni ihminen se oli. en voinut vetästä pönttöä...tulin mieheni luo itkien ja hän sitten veti pöntön. tosi surullinen olo vaikka näin oli parempi. niin kun joku aijemmin ketjussa sanoi, se oli kuin oppikirjasta...täydellinen ihminen n. 2cm koossa...itkettää todella lujaa.

on tämäkin...koko yön mietin miksi se vauva oli kuollut mun mahaan?
En edes halunnut sitä...se olisi ollut nyt liikaa mutta silti se pieni näky nyt saa miettimään kaikenmoista :/ uskomatonta miten voi olla tyhjä olo.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
kun keskeytys tehdään rv 9-10 kotona, kun sikiö abortoituu ulos niin erotanko sen itse sikiön vai onko sellanen lima pallo mistä ei mitään erota?
kuinka iso sikiö on rv 9?

mä sain keskenmenon rv 8-9 ja kyllä sen sikiön erotti kun se tuli ulos. eikä ollu missään pussissa tms. sillä oli käden ja jalan alut. jos googlaat mille sikiö noilla viikoilla näyttää niin oli kyllä ihan sen näköinen :( oli vaalea ja kova ja selkeästi oli erotettavissa mihin olisi tullut pää ja missä oli selkä ja mihin tulee kädet ja jalat yms.

Yhteistyössä