V
"vieras"
Vieras
Minä en kaipaa mitään elatuksia isältä. Menen vaan tuonne puistoon makoilemaan ja odotan, että joku minuun yhtyy. Siemen on suuri lahja. Ei sen antamisesta saa rankaista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26494667:Ja AP sinulla on VELVOLLISUUS huolehtia että lapsi saa elatusmaksut! Ei pelkästään omasta halusta kiinni siis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26494637:No sitten pitää mennä tosiaankin käräjille ja hakea ne ulosottoon, jos häiritsee. Minä en lähtenyt käräjöimään, vaan saan sen ns 'minimin' lasten isältä. Minusta on aika turhaa lähteä vaatimaan sitä laskelmien näyttämää summaa, koska tosiaankin, isän raha-asiat ovat isän raha-asioita.
Tokihan olisin voinut lähteä käräjöimään suurempia summia yms, mutta en nähnyt sitä tarpeelliseksi. Käyn itse töissä ja saan leivän päälle voita, tilipäivänä jopa sitä makkaraakin.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja katkeraa tekstiä;26494691:Mitäpä jos te yh mammat lopetatte sen vinkumisen ja menisitte itsekin töihin jotta saatte oman osuuden hoidettua lapsen elatuksista