Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuijaa:
Elatusmaksujen suuruudesta on turha syyttää lastenvalvojia. Siellähän vain vahvistetaan vanhempien sopimus. Elatusvelvollisen ei ole mikään pakko suostua maksuihin, jotka kokee kohtuuttomina.
Lastenvalvojat ovat naisia, jotka ovat täynnä vihaa miessukupuolta kohtaan. Erolapsia, eronneita, heikkoja vastuuttomia isejä ja miehiä taustalla. Koston kierre.
Monesti elreit tuntuu olevan sakkorangaistus, että mitäs paska menit paksuksi lykkäämään ja nyt luuseri jätät naisparan, vaikka mies olisi hoitanut yhdessäolon aikana lapsia 99 %.sesti, pitänyt kaikki isyysvapaat ja lomat ja eroa haluava tyyppi on se nainen itse.
j
ja elareista voi hakea vapautusta, jos ei ole maksykykyä.
elatussopimukseen voihakea myös muutosta jos se on kohtuuton.
sen verran katkeraa tekstiä että joko olet elareita maksava mies tai sen uus vaimo. :kieh:
Kolahtiko?
ei ollenkaan.
A isä ei hoitanu lapsia kun oltiin yhessä
B ellei kaupunki maksais elarit niin en sais niitä ollenkaan. tai on maksanu nyt vuoden verran. ex pitäis maksaa mutta kaupunki vaan maksaa niitä. sit kun vaihtuu niin niistä rahoista saa vaan unelmoida.
C saan minimi elarit joten ei oo kohtuuton summa mun mielestä
Mietin että missä sen katkeruuden näet, mutta kas, sehän on sinun omassa päässäsi.
Ei minulla ole katkeruutta, ei tässä tekstissä eikä ketään kohtaan, asia ei minua kosketa eikä mieheni maksa elareita. Tietoa on, joten sitä annan. Ja toisen puolen näkemys, sen elareita maksavan miehen osuus olisi ihan hyvä nähdä myös. Oikeus elämiseen on isälläkin.
Jos ei lapsiaan pysty elättämään - jos kokee, että ne elarit ei riitä mihinkään, niin voihan sitä ryhtyä siihen etävanhemman huolettomaan rooliin ja maksella jotain mitätöntä summaa....
ja mitäs teette kakaroita, jos ette pysty huolehtii, ja mitäs hankitte edesvastuuttomille luuseriäijille lapsia..
nimimerkillä ei ole omnakohtaista kokemusta.