J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saatkos sä lapsikorotukset kelan rahoihin
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mikset vastaa onko sulla valvotut tapaamiset?
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mikset vastaa onko sulla valvotut tapaamiset?
noeiole
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:Kaikki sanoo vain että ei ole kohtuuton summa. ( no ei ,totta )
Mutta ajatteleeko kukaan paljon minulle jää elämiseen ja laskuihin???
750-450-150-50=?????
Kun mies saa kuitenkin KUNNALTA! Hän saa nytkin LISÄKSI 350e/kk
Ja tähän asti MINÄ olen ostanut lapsille vaatteita yms... Kun olemme sopineet että hankinnoista sovimme yhdessä. Kaikki sovimme yhdessä,kaikki tapaamiset ymsyms..
Nyt minusta on sitten järjetöntä että MINÄ olen se JOKA on tiukilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ny meni ohi:Alkuperäinen kirjoittaja minävain:Kaikki sanoo vain että ei ole kohtuuton summa. ( no ei ,totta )
Mutta ajatteleeko kukaan paljon minulle jää elämiseen ja laskuihin???
750-450-150-50=?????
Kun mies saa kuitenkin KUNNALTA! Hän saa nytkin LISÄKSI 350e/kk
Ja tähän asti MINÄ olen ostanut lapsille vaatteita yms... Kun olemme sopineet että hankinnoista sovimme yhdessä. Kaikki sovimme yhdessä,kaikki tapaamiset ymsyms..
Nyt minusta on sitten järjetöntä että MINÄ olen se JOKA on tiukilla.
miten se noin paljo kunnalta saa..eikös se oli joku 120e per lapsi mutta kun säkin maksat jo 150
Alkuperäinen kirjoittaja -:Miksi lapset miehellä? Ota itse lapset, niin saat kaik tuet.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Kuules nyt.Mitä pajunköyttä syötät?
750 raha minkä saat,siitä vähennetään vuokra 450,lääkkeesi 50,elatusmaksusi 150 ja jos lasketaan et 20 kuussa menis sähköön niin käteesi jäisi 80 euroa.
Silläkö muka elät,tapaat lapsiasi 200 kilometrin päässä jatkuvasti????
Lasketaan että vuokrasi olisi sen 300 minkä sossu hyväksyy niin käteesi jäisi siltikin vain 250 euroa.Sekin on alle toimeentulotukirajan joka on yhdelle ihmiselle noin 400 euroa mikä on jäätävä elämiseen.
En ymmärrä mitä tällä aloituksella haet.
Joku nyt mättää jos väität ettet saa toimeentulotukea ja joudut maksamaan elatusapua.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ni alkuperäses kirjotukses sul oli kolme lasta.Nyt mainitsit pojan.
Niin mitä epäselvää? Kolme lasta joista yksi asunut hetki sitten vielä ap:lla. Niin mä ainakin sen käsitin.
Kyllä, nuorin asui hetken mulla ja koululaiset jäi heti erossa isälle. Kunnes ikävä painoi päälle nuorimmaiselle liikkaa.......
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Kuules nyt.Mitä pajunköyttä syötät?
750 raha minkä saat,siitä vähennetään vuokra 450,lääkkeesi 50,elatusmaksusi 150 ja jos lasketaan et 20 kuussa menis sähköön niin käteesi jäisi 80 euroa.
Silläkö muka elät,tapaat lapsiasi 200 kilometrin päässä jatkuvasti????
Lasketaan että vuokrasi olisi sen 300 minkä sossu hyväksyy niin käteesi jäisi siltikin vain 250 euroa.Sekin on alle toimeentulotukirajan joka on yhdelle ihmiselle noin 400 euroa mikä on jäätävä elämiseen.
En ymmärrä mitä tällä aloituksella haet.
Joku nyt mättää jos väität ettet saa toimeentulotukea ja joudut maksamaan elatusapua.
Siksi tämän alotuksen tein,koska minun mielestäni minun kohdallani kaikki ei mennyt oikein. Ja siksi kysyinkin että onko tämä nyt kohtuullista vai onko käsitys vain minun rahan käytöstä.
Mutta tällä hetkellä näin on. Ikävä kyllä,ja näillä eväin jatkan.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:sä menetät lapsikorotukset työkkäreihin.