Alkuperäinen kirjoittaja Sivuilta seuraillut:
Meitä on useampikin kriitikko, joten turhaan karismaanikot, lampaat tai tulijat niputtavat kommentteja yhden henkilön tekemiksi.
Onpa hyvä, että joku Elli ilmoittautuu vapaaehtoiseksi kriitikoksi. Luin eilen Pardian jäsenlehden sivulta 31 seuraavan ilmoituksen:
"Luovan kirjoittamisen verkkokurssi TJS, 24.9.-18.11.
Kurssi auttaa alkuun, jos haaveilet kertomuksen, novellin, pakinan tai peräti romaanin tai muistelmien kirjoittamisesta. Kurssista on hyötyä myös tiedottajille ja markkinoijille.
Kertomisen taito syntyy havainnollisesta kielestä, tyylin hallinnasta ja taidosta valita herkullisia yksityiskohtia." Hinta näyttää olevan jäsenelle 150 euroa.
Eli siis jos minä nickitön raasu kävisin tuon kurssin, voisin vetää Ellien palstoilla ässän hihasta. Kurssin käynyt kynäilijä. Kyllä minä osaan.
Perässähiihtäjät ovat rasittavia. Ehkä heille pitäisi perustaa oma palsta.
Toivottavasti ap:n elämä jo hymyilee. Olen tänään iloinen kuin tonnikala. Vein aamulla jo pohjista reikäiset lempparisandaalit roskikseen. Aamupostissa lomalla oleva työkaveri oli laittanut minulle postissa kultaiset sandaalit. Olin jättänyt ne vuosia sitten erääseen toiseen toimipaikkaan.
Miten ihana yhteensattuma. Tuntuu siltä, että suojelusenkeli on sittenkin huumorintajuinen persoona. Joskus hänen jekut ovat omituisia.
Tänään sipsutan kultaisilla sandaaleilla ja kirjoitan vain kultaisia ajatuksiani.
Intranetissä tuli eilen henkilökunnalle selkeät ohjeet työpaikkakiusaamisesta.
Jopa panettelupuheet ovat työpaikkakiusaamista. Pidän turvan tästä lähtien rullalla live-elämässä ja netissä.