Elämän ilo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miesnäkökulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:
En minä mitään vihjaillut, kysyin vain. Et sitten vissiin vastaa?

Jokos olet rauhottunut, että voi esittää uuden kysymyksen....otitko pullan?.:D

Asiasta..minä en muualla oliskaan kuin mökillä, jos se vaan olisi mahdollista. Siellä on hyvä koota vaikka huonekaluja...Tosin ääni kylläkin kantaa vettä pitkin kauas...

Et sinä pitiltä saa, älä turhaan kinua!

Varmasti oli jo lähellä..vaan nyt sinä sitten pilasit koko jutun.
Et vissiin huumoria ymmärrä? mutta ei se mitään. Vakaviakin ihmisiä tarvitaan.
Vai haluaisitko sinä kenties jotakin?

No ainahan mä pullaa..

Siihen ekaan, jos vastaisin, että eivät ole naapurit ikinä valittaneet, niin valehtelisin. Pitää vaihtaa naapureita, koska ovat tappaneet meidän seksielämän ja traumatisoineet mut loppuiäksi. Yritäs nyt itse kuvtella, että juuri kun olet hurmion huipulla, joku huutaa, että HILJAA SIELLÄ!! Terapiaanhan tollasesta joutuu.

Onneksi meidän mökillä huonekalut on koottu aikapäivää sitten. Nyt meillä panostetaan enempi seurusteluun, syömiseen, saunomiseen, oluen juomiseen ja vedessä polskutteluun. Kaikkea näitä silleen kohtuullisesti ja hyvässä hengessä.

Jos oikein tekee mieli hommia tehdä, niin pari puuta voi aina kaataa. Varsin suosittua hommaa etenkin tuulisina päivinä. Olishan siellä vaikka joka viikonloppu, mutta ne matkat..

Just olin muuten pyytämässä sua tänne pk-seudulle pk-seuraksi, mutta sitten piti hoitaa pari todella kiireellistä asiaa.. ja jäi ne kahvitkin keittämättä siinä kiireessä.

Saat kyllä tulla sinne meidän mökillekin, ihan koska vaan. Minä aion olla siellä juhannuksesta eteenpäin, että jos haluat pistäytyä, niin...

Luin aloituksesi pariin kertaan...se oli mielestäni niiin kauniisti kirjoitettu. Olet varmaan tosi tunteellinen ja hyvä mies, arvostan kaltaisiasi.

Olen joskus kirjoittanut vastauksen mies 1:lle ja kehunut hänen kirjoitustaan, nyt vedän kaiken takaisin! Kun myöhemmin olen lukenut hänen juttujaan ne vaikuttavat murrosikäisen pojan kirjoituksilta, joissa ei muuta ajatella kuin seksiä. Pidänhän itsekin kyllä seksistä, mutta on elämässä muutakin. Mies 1 varmaan ajattelee, että mitä muuta, ei noin tunteeton pysty nauttimaan esim. kauniista luonnosta, joten pitäköön omat mielipiteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vioola:
Luin aloituksesi pariin kertaan...se oli mielestäni niiin kauniisti kirjoitettu. Olet varmaan tosi tunteellinen ja hyvä mies, arvostan kaltaisiasi.

Olen joskus kirjoittanut vastauksen mies 1:lle ja kehunut hänen kirjoitustaan, nyt vedän kaiken takaisin! Kun myöhemmin olen lukenut hänen juttujaan ne vaikuttavat murrosikäisen pojan kirjoituksilta, joissa ei muuta ajatella kuin seksiä. Pidänhän itsekin kyllä seksistä, mutta on elämässä muutakin. Mies 1 varmaan ajattelee, että mitä muuta, ei noin tunteeton pysty nauttimaan esim. kauniista luonnosta, joten pitäköön omat mielipiteensä.

Vedät kaiken takaisin, miten sen teet? :)
Minä en muuten saa niitä miljoonia takaisin, miesnäkökulman kanssa sitä ongelmaa ei sinulle tulekaan:)

mies1: "Minä en muuten saa niitä miljoonia takaisin, miesnäkökulman kanssa sitä ongelmaa ei sinulle tulekaan:)"

Mihinkäs olet miljoonas pannut? :)) Sitä kannatta aina mieheltä kysyä. Tuottiko koskaan tulosta kasvupotentiaalin lisäksi? Jotkut tuhlaavat miljoonansa tietämättä minne, varovaisimmat pistävät kaiken suu säkkiä myöten. Mutta Miesnäkökulma lieneen ilman sitäkin varsinaisen saita mies.

Arvasinko oikein?

:)) vai minne pannut? Poikiiko lisäArvoa?
Rakkaus tuo miljoonia, toisilla. Kannattaa tutkia kiinteistöt ensin.

Siemenperunat ovat ainoita, jotka idätetään ennen vakoon panemista.

Vasta nyt oivalsin, että olen käsittänyt keskustelupalstojen funktion ihan väärin. Minä luulin, että tarkoitus on kommentoida esitettyjä kirjoituksia ja ajatuksia. Mikä idiootti olenkaan!

Täällähän pitää valita puolensa, monitoroida nimimerkkien kirjoituksia ja tehdä niiden perusteella arvioita kirjoittajista. Parasta on, jos pystyy arvionsa summaamaan yhdeksi murskaavaksi analyysiksi vieraan nimimerkin mielenterveyden tilasta, kyvyistä ja arvosta ihmisenä ylipäätään.

Pyydän anteeksi kaikilta ja pitäydyn jatkossa vain henkilökohtaisuuksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Tiedätkö mitä...luulen et "sivusta seurannut saa nyt sydärin"

No niinhän näky saavan. Purkaa nyt närkästystään pitkin palstaa.

Ai säkö, olet se närkästynyt pitkin palstaa. Joskus pullahiiretkin yllättävät. Juoruämmät muuten tykkäävät kaffesta ja varsinkin kaffetauoista. Aina tavaton tarve saamapuolelle, vaikkei ole sitä luontaista karismaa ;)

henkilökohtaiset totean, etten pidä vihjailusta ja tämäntapaisesta keskustelusta.

Mutta ystävä hyvä, hyppää sitten ihmeessä tämän tyyppisen keskustelun yli, jos ei miellytä. Masokismiahan tuollainen on, lukea keskustelua josta ei henkilökohtaisesti tykkää, joka ei vielä ole sinulle henkilökohtaisesti suunnattukaan.

Sen koneen voi myös laittaa aina kiinni ja lähteä vaikka ulos lenkille. Tai sitten voit vaan jättää nämä kommentit lukematta ja keskittyä ihan muihin asioihin. Tälläkin palstalla on muuten aika monta avausta, varmasti sieltä löytyy joku sellainenkin, joka ei käy verenpaineellesi noin paljon.

Mutta ystävä hyvä, hyppää sitten ihmeessä tämän tyyppisen keskustelun yli, jos ei miellytä. Masokismiahan tuollainen on, lukea keskustelua josta ei henkilökohtaisesti tykkää, joka ei vielä ole sinulle henkilökohtaisesti suunnattukaan.

Sen koneen voi myös laittaa aina kiinni ja lähteä vaikka ulos lenkille. Tai sitten voit vaan jättää nämä kommentit lukematta ja keskittyä ihan muihin asioihin. Tälläkin palstalla on muuten aika monta avausta, varmasti sieltä löytyy joku sellainenkin, joka ei käy verenpaineellesi noin paljon.

Miksi sä pit, sitten roikut täällä, hyppää neuvonesi lenkille, ajatukset selkiytyvät eikä pullanhimokaan ole niin voimakas. Saat efedriiniannoksesi, et tartte ehtiä kaffea laittaa siinä kiireessä, ellei sitten ole vain sen pk-seuran tarpeessa.
Voit muuten hypätä yli tyhmät kommentit, miksi tarttua älyttömyyksiin.

PS. emme tietääkseni ole ystävystyneet , joten ei minua ystäväksi kannata nimetä.

Niin kuin aiemminkin on todettu, tuo perässä roikkuminen on aika huolestuttavaa. Ei voi olla tervettä ärsyyntyä anonyymista henkilöstä noin paljon, että tarttuu hänen/ heidän/ meidän juttuihinsa noin hanakasti. Hae itsellesi apua, hyvä ystävä!

Ps. Kommentointi tarkoittaa yleensä keskustelua aiheesta ja toisen mielipiteistä ymv. Sinun viesteissäsi taasen ei ole mitään muuta kuin katkeraa saivartelua -eli, keksi paremmin kuvaava nikki itsellesi, hyvä ystävä! Olisiko perässähiihtäjä hyvä, tai herra ruskea kieli?

Juu, kyllä mä yleensä valikoin ystäväni vähän tarkemmin. Mutta tuo neuvosi oli mainio ja jätän tästä lähtien älyttömyytesi kommentoimatta.

Siitä liikunnasta muuten saa endorfiineja ja kahvista kofeiinia.. Efedriiniä kun kaipaan, napsin duactia.

Ja kyllä mä aina mieluummin juon sumppini seurassa kuin yksin, totta maar :-)

Teitä on siinä kaksi perässäroikkujaa, jotka kommentoivat ... iihaan kaikkea, vaikkei ois ajatusta eikä sanottavaa. Siksi ajattelin tuota efedriiniä, douppaus kun vaikuttaa kaikkeen, tosin pullallakin pääsee pitkälle... hiilestämään ainakin palstaa, pitkin. Vitaminneja ei pullassa, valkaistussa jauhossa muuten ole, joten lisälääkitys onkin paikallaan.

Eikä muita perässähiihtäjiä tarvita, kun on nämä moderoidut keskustelut, joissa kommentoijina tutut nicit. Sitten kun oikeisiin aiheisiin päästään, niin johan joillakin kaffehammasta alkaa pakottaa , totta maar. Pitäisi sekin muuten hoidattaa ihan oikeessa osoitteessa - hampilääkärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivuilta seuraillut:
Meitä on useampikin kriitikko, joten turhaan karismaanikot, lampaat tai tulijat niputtavat kommentteja yhden henkilön tekemiksi.

Onpa hyvä, että joku Elli ilmoittautuu vapaaehtoiseksi kriitikoksi. Luin eilen Pardian jäsenlehden sivulta 31 seuraavan ilmoituksen:

"Luovan kirjoittamisen verkkokurssi TJS, 24.9.-18.11.
Kurssi auttaa alkuun, jos haaveilet kertomuksen, novellin, pakinan tai peräti romaanin tai muistelmien kirjoittamisesta. Kurssista on hyötyä myös tiedottajille ja markkinoijille.
Kertomisen taito syntyy havainnollisesta kielestä, tyylin hallinnasta ja taidosta valita herkullisia yksityiskohtia." Hinta näyttää olevan jäsenelle 150 euroa.

Eli siis jos minä nickitön raasu kävisin tuon kurssin, voisin vetää Ellien palstoilla ässän hihasta. Kurssin käynyt kynäilijä. Kyllä minä osaan.

Perässähiihtäjät ovat rasittavia. Ehkä heille pitäisi perustaa oma palsta.

Toivottavasti ap:n elämä jo hymyilee. Olen tänään iloinen kuin tonnikala. Vein aamulla jo pohjista reikäiset lempparisandaalit roskikseen. Aamupostissa lomalla oleva työkaveri oli laittanut minulle postissa kultaiset sandaalit. Olin jättänyt ne vuosia sitten erääseen toiseen toimipaikkaan.

Miten ihana yhteensattuma. Tuntuu siltä, että suojelusenkeli on sittenkin huumorintajuinen persoona. Joskus hänen jekut ovat omituisia.

Tänään sipsutan kultaisilla sandaaleilla ja kirjoitan vain kultaisia ajatuksiani.
Intranetissä tuli eilen henkilökunnalle selkeät ohjeet työpaikkakiusaamisesta.
Jopa panettelupuheet ovat työpaikkakiusaamista. Pidän turvan tästä lähtien rullalla live-elämässä ja netissä.

Pieleen meni..Raivari olisi näköjään ollut oikein.

Pahoittelut ketjun aloittajalle syntyneestä häiriöstä.

Aloitus on todella hieno kuvaus kevät aamusta, sen rauhasta, luonnon äänistä, kauneudesta.
Elämän ilo syntyy monista erillaisista asioita, hetkistä ja tapahtumista. Tuollainen aamun on varmasti yksi niistä.

Ex-yh
Nämä sinun turinat saa aina hymyn huulille.. joten älä mene millekkään kurssille pilamaan itseäsi.

Sitä minäkin. Oriveden opistosta puhumattakaan. Luonnon lapsi mä oon.... Katri Helenaa lainaten.

Sinitarra näköjään pysyy paikallaan, mutta sain keskivarpaaseen hiertymän. Laastarilla se asia korjaantui.

Olen nyt huonolla tuulella. Yllätin äsken itseni ääneen jupisemasta. Sadattelin mahdotonta työsumaa. Ei työ tekemällä lopu. Voi kun tällä lafkalla olisi varaa palkata nuoria kesätöihin.
Tämä vanha muori joutaisi jo telakalle. Terminaalivaihe taitaa olla päällä samalla tavalla kuin Aki Kaurismäellä. Kävelevä ruumis. Jospa tuo kahvi vähän auttaisi.

ex-yh, ex-Tuhna Papan armas, habitukseni kaipaa uudistumista. Ehkä nämä kultaiset sandaalit ohjaavat uusille urille. Huomenna on perjantai ja kesäkuun eka päivä.
Rannekello näköjään on pysähtynyt 9:27. Vienkö kuuden euron kellon taas kultasepälle uutta patteria varten vai jätänkö sen tuohon asentoon. Mietin sitä huomenna kuin Tuulen viemän Scarlett.

Minäkin omasta puolestani pahoittelen Miesnäkökulman ketjun tukkimisen edesauttamista.

Ex-yh, olen muuten vetänyt sellaiset johtopäätelmät, että olemme saman alan ellejä. Ehkä olemme jopa live-elämässä joskus tavanneet. Ja eipä näillä "lafkoilla" ole juuri varaa kesätyöläisiä palkata.

Karismaako. Sä tulet aina olemaan mun syämmessäin, vaikka lauma paheksuvia nass..eiku ellejä juoksisikin perässä rätkyttämässä ;-)

http://lehti.samizdat.info/2007/05/20/1996/

Minäkin omasta puolestani pahoittelen Miesnäkökulman ketjun tukkimisen edesauttamista.

http://lehti.samizdat.info/2007/05/20/1996/

Olipa tosi "nätisti" ilmaistu ja tiedotettu JSN:lta itseltään! Ihmettelen, miksi sitten pit. voi näillä palstoilla edelleen kirjoitella. Tekstit ovat monille kirjoittajille suoranaista herjaa! Onhan useampi kirjoittaja siitä jo maininnut - liekö sitten tyhmyyttä vai mitä häneltä, ettei sitä ole ymmätänyt. Mitähän Miesnäkökulman ketjussa olisi sellaista, että pit. edesauttoi sen tukkimisessa?

Oliko niin, etteivät kaikki ymmärtäneet huumoria? Selityksenä kaikille, että miljoonista kun puhuttiin, tarkoitettiin miehen siittiöitä. Nim. mies1 käsittääkseni tajusi ytimen, ehkeivät kaikki. Mutta jo sitä ennen olivat pit. ja karismaako. siirtyneet kauniin kesäaamun kuvaksessa ääntelyn kautta kahvitteluun. Koko ketjuhan oli muutoinkin ihan vapaata assosiaatiota.

Mutta niinhän se on, että viisas osaisi vaieta.

Yhteistyössä