Elämää suurempi elokuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
Alan katsomaan sitä nyt. Tosin en tiedä mikä se leffa on... sellaisella määritelmällä tilasin isännältä leffan. Katsotaan, mikä pätkä alkaa valkokankaalta näkyä.

Mikä leffa teille on elämää suurempi? :)

Minä olen nauraa hekottanut Neljät häät ja Yhdet hautajaiset läpi ties kuinka monesti ja aina katson kun tulee. Haluan nauraa ja lisäksi olen itsekin AINA myöhässä!

No, leffa oli ainakin elämää suurempi rakkaustarina :heart: Johnny Cashista kertova Walk the line katseltiin.

Mutta mulle elämää suurempia elokuvia ovat olleet Vihreä maili, Australia ja Hiljaiset sillat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mutta mulle elämää suurempia elokuvia ovat olleet Vihreä maili, Australia ja Hiljaiset sillat :)

No jos tuon "elämää suuremman" mieltää noin että niissä ei ole realismin kanssa mitään tekemistä niin sitten! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

No jos tuon "elämää suuremman" mieltää noin että niissä ei ole realismin kanssa mitään tekemistä niin sitten! :D

Niinpä, siksipä se onkin elämää suurempi :D

Noista mainitsemistasi Hiljaiset sillat oli kyllä... lisäksi ainakin Valheet ja viettelijät (Frearsin ohjaam) Hiiriä ja ihmisiä (se mis John Malkovich) ja Paistetut vihreät tomaati ovat jääneet mieleen.

Mulla se elämää suurempi leffa riippuu ihan päivästä. Toisaalta voihan olla niin, etten ole vielä nähnyt sellaista elokuvaa, että se peittäisi alleen mennen tullen monet muut hyvät elokuvat.

Ehkä yksi elokuva on kuitenkin sellainen joka tulee aina ekana mieleen kun pitää miettiä elokuvaa jota suositella ja jota jaksaa katsoa itsekkin useammin ja se on...

Dogfight :heart: Elokuvassa ei ole mitenkään huippujuonta, tai mahtavia historiallisia puitteita saati mitenkään erikoiset tehosteet ja lavasteet.. mutta siinä on sitä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Oli muuten mahtava tunne kävellä niillä samoilla rappusilla, joilla elokuvan tyttö odotti, kun yritti saada vanhempiaan tehtaalle töihin! :D

En ole koskaan käynyt siellä päinkään. Pitääkin ottaa jonkun kesän ohjelmaan. Ensi kesä on suunniteltu, mutta ehkä sitä seuraava.

Kertakaikkiaan vaikuttava leffa. Soundtrackista lähtien.

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
En ole koskaan käynyt siellä päinkään. Pitääkin ottaa jonkun kesän ohjelmaan. Ensi kesä on suunniteltu, mutta ehkä sitä seuraava.

Kertakaikkiaan vaikuttava leffa. Soundtrackista lähtien.

Ottakaa ihmeessaä ja menkää tietysti myös Birkenauhun. Sitä ei voi sanoin kuvailla.

Yhteistyössä