Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Saanxmä ajaa sun Aspenii?
kummelin kultakuume
"kato Dillen aspenii!!!"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Saanxmä ajaa sun Aspenii?
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Saanxmä ajaa sun Aspenii?
kummelin kultakuume![]()
"kato Dillen aspenii!!!"
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Noista vanhemmista klassikoista en diggaile,mutta tää viimenen sitaatti oli Veturimiehet heiluttaa-pätkästä.Ihana leffa!
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Entä: "kaksi calvadosta"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Entä: "kaksi calvadosta"![]()
Paha paha....kuullostaa tutulta,mutta nyt ei kyllä aukee..kerro!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Tää on helppo, mutta pakko nostaa tosiklassikko esiin:
"Silimät tummat niinkuin syksyinen yö..."
Sit toinen ihana, vähän uudempi, mutta parikymmentä vuotta tästäkin..
"Mää oon ... kaunosaario!"
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Tää on helppo, mutta pakko nostaa tosiklassikko esiin:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Tää on helppo, mutta pakko nostaa tosiklassikko esiin:
tuo eka on Palmusta![]()
entäs :Vaimo: " vedet meni" ja mies kurkkaa auton alle ja ihmettelee et mistä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leylalie harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Tää on helppo, mutta pakko nostaa tosiklassikko esiin:
tuo eka on Palmusta![]()
entäs :Vaimo: " vedet meni" ja mies kurkkaa auton alle ja ihmettelee et mistä..![]()
Onks tää siitä missä on Vesa Vierikko ja muistaakseni Kaija Pakarinen? Yhtää en muista leffan nimeä..
Alkuperäinen kirjoittaja leylalie harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja leylalie harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Tää on helppo, mutta pakko nostaa tosiklassikko esiin:
tuo eka on Palmusta![]()
Onks tää siitä missä on Vesa Vierikko ja muistaakseni Kaija Pakarinen? Yhtää en muista leffan nimeä..
Katsastus?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:"Juhanista tulee valtiopäivämies. Me pääsemme kaikki keisarin baaleihin!"
Niskavuori taistelee
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Laitanpa vielä yhden...
"No onkos se nyt sitte terve?"
"On nii. Kädet ku mettämiehellä ja munakkii niin että sais siitä paikasta riiulle lähtee"
Alkuperäinen kirjoittaja hello kitty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:" kukkonen perkele"
pitkä kuuma kesä??
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:"Tapasin miehen joka taksikuskin sanoja ulkoa osasi"... ???![]()