K
köyhä yh
Vieras
Kyllä on taas menny rahaa syysvaatteisiin, lasten harrastuksiin. Miksi kaiken pitää olla niin perhanan kallista? Olen luopunut omista menoista ja harrastuksista, että lapset pääsee harrastamaan mieluisiaan lajeja. Seuraava tili meneekin sitten jo talvikamppeiden hankintaan. No sitten voisin ajatella, että alampa itsekkin jotain harrastamaan, niin kaippa se joulu sieltä taas tulee ja rahat menee sinne.
Olis kiva joskus satasata itseensäkkin. En ole aikoihin käynyt edes kampaajalla, saatika ostanut vaatteita itselleni. Pidän tärkeämpänä sitä, ettei lapsia aleta kiusaamaan huonojen vaatteiden takia.
En tiedä olisinko ollut onnellisempi siinä huonossa parisuhteessa missä mies petti ja ryyppäsi. Rahaa sillon oli enempi käytössä. Elämä oli helpompaa rahallisesti, mutta henkisesti olin ihan rikki.
Olis kiva joskus satasata itseensäkkin. En ole aikoihin käynyt edes kampaajalla, saatika ostanut vaatteita itselleni. Pidän tärkeämpänä sitä, ettei lapsia aleta kiusaamaan huonojen vaatteiden takia.
En tiedä olisinko ollut onnellisempi siinä huonossa parisuhteessa missä mies petti ja ryyppäsi. Rahaa sillon oli enempi käytössä. Elämä oli helpompaa rahallisesti, mutta henkisesti olin ihan rikki.