V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan asiallinen kysymys eläinlääkriltä. Ei lehmänmaito kuulu kissaeläinten luontaiseen ravintoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ollaan oltu lääkärissä kissan syömättömyyden takia. Kissalle pistettiin kortisonipiikki ja suuhun pitää pakkosyöttää tuommoista energiapastaa. Kuinkahan pian sitä vois toivoa kissan paranevan?
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Ihan mielenkiinnosta - sanoiko lääkäri, että mikä mahdollisesti kissaa vaivaisi, kun ei syö?
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:lehmänmaito ja kaupanmaito on ihan kaksi ERI asiaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei se kissa siitä välttämättä "paranekaan". Mutta voimistuu, kun saa riittävästi energiaa. Tällöin myös yleensä ruokahalu paranee. Minkä ikäinen kissa?
Likan kissa oli 17 v, kun se lakkasi syömästä (kesäkuun alku 2007 ) . Oksenteli usein ja laihtui. Eläinlääkäri totesi maksan vajaatoiminnan. Ikään kuuuluva juttu. Antoi 3 viikkoa elinaikaa. Kissa oli tuolloin päivän tiputuksessa, sai lääkkeet sekä erikoisruokavalion. Joutui vielä syksyllä toistamiseen tiputukseen ja vasta helmikuussa 2008 meni siihen kuntoon, että piikki oli armollinen vaihtoehto. Eli ei kolskaan siitä vanhuudestaan parantunutkaan, mutta eli vielä pidempään kuin kukaan osasi arvatakaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:14v 6kk. Niin olis kiva et jaksais syödä.
Piikki on aina kurja juttu, mutta joskus se on se armeliain, mitä rakkaalle lemmikilleen voi antaa. Niin vaikeaa kuin se itselle onkin. En tiedä, mihin tarpeeseen tuo kortisoni on kissalle annettu. Kun en ole eläinlääkäri. Itse vaan saan kortisonia astmaan ja reumaan ja sillä ei mun kohdallani ole juurikaan merkitystä ruokahaluun. Mutta kissat voivat reagoida kortisonille toisin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on keskiviikoksi jo soittoaika. Lääkäri kyl sanoi että kortisoni vaikuttaa vasta 3 päivän kuluttua, mut kait sen huomais jos kissan oloon on tullut vaikutusta siihe mennessä. Jos ei oo tullut muutosta niin tulee lisäkokeita tai piikki![]()
Oukei. Mutta mä kyllä odottelisin nyt pari viikkoa, jos kissa on muuten tytyväinen ja reipas. Niin se meidän Dorakin porskutteli hyvin tyytyväisenä yli puoli vuotta pidempään kuin lääkäri oli ennustanut =) Mutta ainahan vanhan kissan kohddalla pitää varautua siihen, että lähtölaskenta on alkanutAlkuperäinen kirjoittaja ap:Antoi kortisonia että sisäelinten toiminta vilkastuisi.
ollos hyvä vaan =) Itse oon ehdottomasti kissaihminen ja nyt, kun on "vain" tuo koira, mulla on ihan hirvee kissakuume. Niin kauan, kun likalla oli kissa, kävin päivittäin auttamassa likkaa lääkkeiden antamisessa. Mutta sitten, kun Dorakin kuoli, on suuri, leijonan kokoinen, aukko sydämessäni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos keittis kun jaksoit turista! On niin ikävä yksin mietiskellä kaikkia näitä juttuja. Tuo meidän Hallamarja alias vauva kun on niin kuin oma pieni karvainen lapsi :heart: Mutta toivo elää kunnes kuolee!