kuinka piimä voi olla epäterveellistä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Woaaat?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi kuvittelet kalorien olevan epäterveellisiä? Ihminen ei elä ilman että se saa keskimäärin 2000-4000 kcal päivässä.

Koska olen kaloreita tarkkailemalla pudottanut 2 vuoden aikana useita kymmeniä kiloja ja huom. Terveellisesti.

Nyt paino junnannut muutaman kuukauden aikana samassa joten kun vaihdan piimän maitoon saan vähennettyä vähän kalorin saantia.

Kaikki riippuu ihan siitä mitä kaloreita syö, ja ps. liikun tarpeeksi.

Tää kalorien tarkkaileminen oli mulla toimiva juttu.

[QUOTE="alkup";28940737]Koska olen kaloreita tarkkailemalla pudottanut 2 vuoden aikana useita kymmeniä kiloja ja huom. Terveellisesti.

Nyt paino junnannut muutaman kuukauden aikana samassa joten kun vaihdan piimän maitoon saan vähennettyä vähän kalorin saantia.

Tää kalorien tarkkaileminen oli mulla toimiva juttu.[/QUOTE]

Älyn kehitykseen positiivisessa mielessä sillä ei ole näemmä ollut vaikutusta.

[QUOTE="alkup";28940737]Koska olen kaloreita tarkkailemalla pudottanut 2 vuoden aikana useita kymmeniä kiloja ja huom. Terveellisesti.

Kalorien tarkkailu tosiaan toimii. Ehkä lähestyt jo normaalipainoa jos painosi tuntuu junnaavan? Lisäksi painon vähentyessä energian kulutuskin pienenee. Maitotuotteet ovat kaloreista huolimatta terveellisiä, mutta tietysti niistä tulleet kalorit pitää laskea mukaan.

Oot tarkkaillut kaloreita kaksi vuotta ja nyt vasta huomasit paljon piimässä on..?

[QUOTE="Alkup";28940772]Mulla puuttuu tavoitteesta enää 5-10kg, 45kg takana.[/QUOTE]

Sehän on hienoa. Tuskin sinun tarvitsee tehdä muuta kuin jatkaa samaan malliin ja huolehtia monipuolisesta ravinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28940777:
Oot tarkkaillut kaloreita kaksi vuotta ja nyt vasta huomasit paljon piimässä on..?

Myönnetään etten oo maidon tai piimän kaloreita koskaan kattonu ku jotenki oon ajatellu ettei niis paljoa oo....

Parempi myöhään ku ei milloinkaan. Mä en muuten kasviksista saatuja kaloreita laske tähän mun ruokavalioon ollenkaa. Kaiken muun lasken mut en niitä.

Jotta tää paino pysyis niin mä saisin sen laskurin avulla, mihin joku linkin laitto, syädä n. 3100kcal/vrk, nyt mun saanti on jotain 1800 tietämillä. Pitäis varmaan hetkeksi nostaa kalorin saantia niin vois tuo loppu 5-10kg pudota paremmin...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä