Elätkö kotikuri-suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kjkjk
  • Ensimmäinen viesti
oksettavaa
Huhhuh,sairasta touhua. Aivan sama vaikka väkivaltaa ja rangaistuksia toteutettaisiin molempien halusta. Sitä halua ei ole, jos ihminen on terve ja henkisesti stabiili. Pysyvä muutos lähtee aina itsestä, rangaistuksen pelko toimii motivaationa niin kauan kun rankaiseminen jatkuu. Ainoastaan itsestä lähtevässä muutoksessa on mahdollisuus henkiseen kasvuun ja kehitykseen.
 
Sairas maailma
[QUOTE="VII";30138213]No jotenkihan tuo kuvio pitää saada lapsilta piilotettua. Jos on pieni asunto ja lapsia on hankala saada pois lyhyeksikään ajaksi, niin vaikeaksi kyllä menee.

Jos on oltu jo pitkään kimpassa niin ei kai siinä sen kummempaa? Tietysti voi olla vielä vaikeampi kehdata ehdottaa asiaa kuin muuten, mutta joku vihjailutyyppinen eteneminenkin asiassa varmaan onnistuu. Tyyliin jättää koneelle jonkin nettisivun auki missä puhutaan asiasta tai että alkaa pikkuhiljaa ja alussa lievin sanankääntein puhua siitä, että tarvitsisi itselleen kuria.

Jos taas kuvio menee niin, että se kurittava osapuoli haluaa tehdä aloitteen asiaan, niin silloin silloin voisi ehkä toimia sellainen lähestyminen, että ensin puhuu pidemmän aikaa toiselle kurituksesta ja piiskoista ja puoliksi leikillään ehdottaa niiden antamista, ja seuraa toisen reaktioita (tuleeko täystyrmäys vai ei). Jos suotuisaa maaperää asialle on havaittavissa, niin sitten jonkun kerran kun toinen osapuoli on käyttäytynyt poikkeuksellisen huonosti hakee vaan vaikka vitsan ulkoa ja kylmästi komentaa/ottaa toiselta housut alas. Jos toinen on suostutettavissa housujen alas laskemiseen ja piiskausasentoon menemiseen sen jälkeen kun on nähnyt sen vitsan (tai remmin tai jonkun muun välineen) niin tätä voi normaalisti kyllä pitää aika vahvana suostumuksena asiaan. Eli sen jälkeen vaan piiskaamaan. Piiskauksen jälkeen voidaan sitten neuvotella tulevista säännöistä.[/QUOTE]

Sairasta touhua
 
voi kauheeta hirveetä yhyy
Huhhuh,sairasta touhua. Aivan sama vaikka väkivaltaa ja rangaistuksia toteutettaisiin molempien halusta. Sitä halua ei ole, jos ihminen on terve ja henkisesti stabiili. Pysyvä muutos lähtee aina itsestä, rangaistuksen pelko toimii motivaationa niin kauan kun rankaiseminen jatkuu. Ainoastaan itsestä lähtevässä muutoksessa on mahdollisuus henkiseen kasvuun ja kehitykseen.
Tutkimusten mukaanhan esim bdsm:n harrastajat ovat keskimääräistä terveempiä ja tasapainoisempia ihmisiä :)

Ja samansorttiset ovat muuten, poikkeuksineen tietenkin, porukkaa joka kaikista vähiten tuntuu mollaavan muita ja jotka hyväksyvät helpoimmin erilaisuuden, vaikkeivat ymmärräkään sitä aina.

Kotikuri ei ole mun juttuni aivan, mutta ymmärrän sitä kyllä. Itse saan nimenomaan seksuallisen tyydytykseni alistumisesta ja piiskasta, muuten mies ei silmille hypi :)
 
"saina"
Huhhuh,sairasta touhua. Aivan sama vaikka väkivaltaa ja rangaistuksia toteutettaisiin molempien halusta. Sitä halua ei ole, jos ihminen on terve ja henkisesti stabiili. Pysyvä muutos lähtee aina itsestä, rangaistuksen pelko toimii motivaationa niin kauan kun rankaiseminen jatkuu. Ainoastaan itsestä lähtevässä muutoksessa on mahdollisuus henkiseen kasvuun ja kehitykseen.
Itse taidat olla aika rajoittunut, jos noin kevyesti leimaat omasta itsestäsi poikkeavat sairaiksi ja epästabiileiksi. Kannattaisi vaikka hiukan tutustua asiaan, niin ehkä se maailmankuva siitä avartuu.

Olisihan se mukava maailma sellainen, missä ihmiset aina ihan omasta itsestään lähtevästi korjaavat käytöksensä. Mutta ei se toimi niin, ei todella usein edes siinä tapauksessa kun ihminen itse tiedostaa oman käytöksensä ei-toivottavuuden (itsekuri ei riitä). Silloin tarvitaan niitä rangaistuksia.

Rangaistusten toimivuus ei myöskään perustu ollenkaan pelkästään siihen, että sitä rangaistusta pelkää. Kun on rangaistusten avulla ensin jonkin aikaa pakotettu käyttäytymään järkevästi, niin se uusi ajatusmalli tarttuu sitten usein itsestään, kun siihen järkevällä tavalla käyttäytymiseen on tottunut. Hyvin selvästi tämän on nähtävissä vaikka silloin, kun joku on rangaistusten avulla jonkin aikaa pysytellyt erossa tupakanpoltosta ja sitä kautta päässyt eroon myös riippuvuudesta. Rangaistus voi myös toimia "herättäjänä" siinä mielessä, että sen rangaistuksen kautta ihan konkreettisesti tajuaa oman toimintansa ikävyyden muiden kannalta.
 
vaimo ihmeissään
onpas täällä tullut jyrkkiä kommentteja. Itse olen asiasta lähinnä hämilläni, mutta kai tämmöinen voisi toimiakin. Ainakin silloin muksuna piiskan uhka sai minut miettimään käytöstä tarkemmin. Toisaalta tuntuisi jotenkin kummalta saada rangaistuksia vielä näin aikuisenakin. Ei mahdottomalta kumminkaan.
 
vaimo ihmeissään
Päätin suostua tähän kotikuri-juttuun ja eilen sain sitten mieheltä ensimmäisen kerran piiskaa pyllylle. Täytyy sanoa etten muistanut kuinka kipeää se tekeekään. Olisin odottanut etten enää näin aikuisena itkusi mutta niin siinä vaan kävi. Teki kipeää ja nolotti ihan tautisesti, mutta oli myös jotenkin puhdistava kokemus ja se kiukkukin oli kaikonnut totalisesti.
 
brbqa
[QUOTE="Taina";30407761]Jotenkin kummasti aihe kiehtoo. Mitenhän tätä vois miehelle ehdottaa ettei pidä ihan pöpinä.[/QUOTE]

Esim. vihjailemalla tai vetämällä asia alussa vitsiksi voisi selvittää, että mitä mieltä se ylipäätään on tästä aihepiiristä.

Tai sitten vaikka jos uskaltaa niin jättää luettavaksi jonkun asiaa käsittelevän tekstin netistä.
 
Tosi mielenkiitoinen aloitus!
Meillä ei tuollaista ole mutta voisin hyvinkin kokeilla.

Seksuaalisesti tunnen mielihyvää kun mua alistetaan, mutta että muutenkin sais piiskaa tuhmana olosta. Vähän kyllä kutkuttais tietää miltä sellainen oikein tuntuis.

Saattas olla ettei mies alkais tuollaiseen, hmph.
 
Huhhuh,sairasta touhua. Aivan sama vaikka väkivaltaa ja rangaistuksia toteutettaisiin molempien halusta. Sitä halua ei ole, jos ihminen on terve ja henkisesti stabiili. Pysyvä muutos lähtee aina itsestä, rangaistuksen pelko toimii motivaationa niin kauan kun rankaiseminen jatkuu. Ainoastaan itsestä lähtevässä muutoksessa on mahdollisuus henkiseen kasvuun ja kehitykseen.
Mä taas oletin että siitä jäis pysyvä pelko. En mä ainakaan toista kertaa mee sorkkimaan rikkinäisiä johtoja, tukka oli pystyssä viikon.:D Hyvä ettei hertta leiponu kii.
 
Perheenpää
Tosi mielenkiitoinen aloitus!
Meillä ei tuollaista ole mutta voisin hyvinkin kokeilla.

Seksuaalisesti tunnen mielihyvää kun mua alistetaan, mutta että muutenkin sais piiskaa tuhmana olosta. Vähän kyllä kutkuttais tietää miltä sellainen oikein tuntuis.

Saattas olla ettei mies alkais tuollaiseen, hmph.
No tuohan ei selviä kuin kysymällä. suosittelen kysymään miehen mielipidettä ;)
 
Keittiönoita
Mielenkiintoinen juttu. Itse en voisi tuollaiseen suostua, en mitenkään. Kuulun siihen sukupolveen, joka on saanut lapsena tukkapöllyä ja kunnolla piiskaa ja "tukkapöllytraumastakin" olen selvinnyt vasta yli 50-vuotiaana ts parin viime vuoden ajan olen voinut käydä kampaajalla. Siihen asti en voinut sietää, jos joku koski hiuksiini. Mutta ehkä tuo on vähän eri juttu, kun on aikuinen ja voi itse päättää, ottaako selkäsaunan vai eikö ota ja kenties myös tempasta selkäsaunan antajaa nyrkillä nenäänkin, jos touhu tekee liian kipeää.
 
skola bliva
Mitä tähän "sairasta – ei sairasta" -juttuun tulee, niin voisinpa väittää, että selkäsauna on parisuhteen ilmapiirin kannalta paljon vähemmän myrkyllinen vaihtoehto kuin esim. suositummat rankaisumenetelmät mykkäkoulu ja seksilakko.
 
"tiiina"
Aloin oikein ajattelemaan asiaa ja täytyy myöntää että jokin kotikurissa tuntuu kiehtovalta. Pitäiskö kertoa asiasta miehelle? Jotenkin kyllä nolottaisi ottaa asia puheeksi.
 
"Sahrami"
Tosi mielenkiitoinen aloitus!
Meillä ei tuollaista ole mutta voisin hyvinkin kokeilla.

Seksuaalisesti tunnen mielihyvää kun mua alistetaan, mutta että muutenkin sais piiskaa tuhmana olosta. Vähän kyllä kutkuttais tietää miltä sellainen oikein tuntuis.

Saattas olla ettei mies alkais tuollaiseen, hmph.
Rajoittaisi mun kohdalla ainakin vaatteiden ostamista, joka nousi esille taas kerran. Nyt vaatekaappeja tyhjennettäessä. Sitä yllättyy itsekin, kuinka paljon löytyy vaatteita, joissa on hintalaputkin edelleen kiinni. Ei päätä silitetty maksumiehen toimesta :(
 
"vieraana"
Niin, onhan se kiva leikkiä tuollasilla asioilla, niin kauan kun se ei muutu todeksi... Ihmiset, jotka ovat kokeneet kaiken ihan totisena totena esim. narsistin kanssa tai tullut raiskatuksi, voi vain ihmetellä, miksi kukaan haluaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokea edes leikillään... Sairasta. Eikö elämäänsä voi kehitellä sisältöä muulla, kuin keikkimällä vakavilla asioilla?
 
utbhv
[QUOTE="vieraana";30420792]Niin, onhan se kiva leikkiä tuollasilla asioilla, niin kauan kun se ei muutu todeksi... Ihmiset, jotka ovat kokeneet kaiken ihan totisena totena esim. narsistin kanssa tai tullut raiskatuksi, voi vain ihmetellä, miksi kukaan haluaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokea edes leikillään... Sairasta. Eikö elämäänsä voi kehitellä sisältöä muulla, kuin keikkimällä vakavilla asioilla?[/QUOTE]

Ei kotikuri mitään leikkiä ole, jos sitä tosissaan tehdään (kuten yleensä on asian laita). Toisaalta sillä ei ole paljonkaan yhteistä minkään luettelemasi kanssa mm. siksi, että se pohjautuu vapaaehtoiseen sopimukseen toisen kurinpito-oikeudesta, siitä ei tule fyysisiä tai henkisiä vammoja (väliaikaista punoitusta tai mustelmia pepulla ei lasketa) ja se on hallittua.

Esim. raiskaamisesta ja kotikurista aiheutuu molemmista kipua, mutta niin aiheutuu usein hammaslääkärikäynneistäkin. Siihen ne näiden asioiden yhteiset piirteet sitten loppuvatkin.
 
utbhv
miksi se on aina nainen jota kuritetaan ja hakataan?
Ei se aina niin mene, vaan voi kuvio olla toisinkin päin. Toisaalta jostain (sisäsyntyisestä?) syystä nainen yleensä vaan haluaa olla se kuritettava osapuoli ja mies se kurittava.

Vaikka ei kotikuri kyllä sinällään mitään hakkaamista ole. Hakkaaminen on pahantahtoista ja hallitsematonta väkivaltaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenpää;30412143:
ja kerro sitten kuinka kävi
Ihan kuten arvasin. Mies ei lämmennyt ideasta.

Saan siis edelleen olla tuhma tyttö.
 

Yhteistyössä