Elämästä, iloista, murheista, ennettä

Haaveilija
Olen 25 ja mies 30, olemme kihloissa. Lasta meillä ei ole. Yhteistä taivalta reilut 3 vuotta. Hiukset ovat ruskeat (hieman punertavaa luonnostaan) ja silmät vihreät. Minulla on endometrioosi ja verenkiertoon liittyvää ongelmaa ollut. Kysymykseni on, saammeko koskaan lasta?

En ota vastaan enää uusia viestejä, koska ei aika riitä vastaamaan. Vastaan jokaiselle tähän asti viestiä laittaneelle, viimeistään huomisiltaan mennessä. Viestejä on tullut uskomattoman paljon. Kun tulee luppoaikaa ilmoittelen taas täällä..

Hohhoijjaa
Onpas mahtavia ennustuksia!! Jokainen, joka vähänkään ymmärtää psykologiasta tai fysiologiasta mitään, voi näemmä alkaa "näkijäksi". Esim. lapsesi ovat erilaisia, jos olet lihava, sairastut diabetekseen, menneisyytesi seuraa mukanasi, et saa enää lapsia, koska olet 49 v. lapsellasi on ongelmia murrosiässä.. jne... huoh...eivätköhän nuo ole TODENNÄKÖISYYKSIÄ!!!

Höttiäinen
25vuotias 6v.pojan äiti.olemme yrittäneet uuden puolisoni kanssa lasta yli vuoden.toteutuuko haaveemme yhteisestä pienokaisesta koskaan?vai jatkuuko pettymys joka kuukausi?

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijjaa:
Onpas mahtavia ennustuksia!! Jokainen, joka vähänkään ymmärtää psykologiasta tai fysiologiasta mitään, voi näemmä alkaa "näkijäksi". Esim. lapsesi ovat erilaisia, jos olet lihava, sairastut diabetekseen, menneisyytesi seuraa mukanasi, et saa enää lapsia, koska olet 49 v. lapsellasi on ongelmia murrosiässä.. jne... huoh...eivätköhän nuo ole TODENNÄKÖISYYKSIÄ!!!
On erittäin epätodennäköistä, että esim. jokainen ylipainoinen sairastuisi diabetekseen. Myös hoikka ihminen voi sairastua diabetekseen. Lihavuus ei kerro siitä, että lapset olisivat millään lailla erilaisia. Mieheni ystävän äiti sai lapsen 49-vuotiaana :flower: .

Alkuperäinen kirjoittaja MIA:
Olen 22v nainen kahden lapsen äiti ,esikoinen 2v 5kk kuopus 6kk olen perus terve,hiukset nyt mustat(värjätyt)oma hiusväri (ruskea),silmät harma-siniset,olen nyt masentunut,Haluaisin tietä edes jotain tulevaisudesta,esim:Ovatko mun lapset terveitä tulevaisuudessa!!!Kiitos jos vastat!!!
Kuopuksellasi on tiedossa korvatulehduskierre. Lapsista vanhemmalla diagnosoidaan murrosiän kynnyksellä perussairaus, joka ei ole hengenvaarallinen.

Masennuksesi paranee, mutta uusiutuu. Suhteesi lasten isään on etäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja rao:
Olen 29-vuotias, mies 33 ja esikoispoika 8. Kakkosta odotellaan pitkän tauon jälkeen. Hiukset luonnostaan vaaleat ja silmät hyvin tummat sini-viher-harmaat. Perussairautena verenpainetauti, hieman astmaisuutta ja tällä hetkellä raskausdiabetes. Elämässä ollut monia vastoinkäymisiä, niin läheisillä, itsellä, kuin parisuhteessa.

Miten näet työelämäni jatkossa? Entäpä kestääkö parisuhteeni? Vaivaavatko sairauteni tulevaisuudessa? Mitä muuta näet?
Astmaattiset oireesi eivät ole astmaan liittyviä. Diabetes jää sinulla raskaudenaikaiseksi. Toinen lapsenne on poika, kolmas tyttö. Raskausajan diabetes ei tule kolmatta lasta odottaessasi.

Työelämään menosi pitkittyy. Sisarellasi on ongelmia, joihin hän tulee tarvitsemaan apuasi.

Suhteenne kestää vastoinkäymiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
mie tässä mietin että laitanko yy:tä vai en,musta tälläiset on aika pelottavia juttuja.. onko ennustuksesi tosiaan käynyt toteen tiedätkö?
Ovat käyneet, mutta ne ovat minusta riippumattomia asioita. Kerron ne tai en, ne toteutuvat. En itse pelkää tulevaa, koska osaan asioista voin itse vaikuttaa ja osaan en. Mietin omasta elämästäni hyvin vähän, en anna niiden vaivata. Vaikeuksia olen kohdannut itsekin.

fda

olen kohta 23v kahden lapsen äiti. esikoinen on 3½v ja junnu 1v4kk. hiukseni ovat ruskeat ja silmät siniset. sairauksia ei ole.

parisuhteessa menee huonosti. en tiedä lähtisinkö vai jäisinkö. lisäksi olen ihastunut toiseen mieheen joka hänkin pitää minusta. mitä teen tämän asian kanssa? mitä muuta näet tulevaisuuteeni noin yleensä?

kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja Fra -x-7 nse7 scana:
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
Olen nainen, 22 vuotias, yhden lapsen äiti (1v). Silmienväri perus, siniset ja hiukset ruskeat, mitään sairauksia ei ole.
tämän hetkinen elämän tilanne vaikea...miten tuleva....
En näe tämän hetken tilannettasi kovinkaan vaikeana. Vaikeammat hetket ovat edessäpäin. Parin vuoden päästä elämäsi on kovin toisenlaista kuin nyt. Elät silloin enemmän kokeneena mutta "eheämpänä" ihmisenä eli olet onnellisempi silloin.

Lapsesi kannalta asiat tulevat olemaan kunnossa pitkän aikaa. Kun hän tulee murrosikään, ongelmia alkaa ilmetä kovasti ja ikäviltä tahoilta. Tämä kielii silloin hänen pahasta olostaan ja hän hakee huomiota ja hyväksyntää sillä tavalla. Häntä ei tule hyljätä tuolloin, se juuri on hänen pahimmista peloistaan pahin.

Jollakulla hyvin läheisellä ihmiselläsi, miespuolisella, on paheneva riippuvuus, johon hän tarvitsee apua. Ongelma tuskin on vielä monenkaan näkyvillä, koska ongeman kantajakaan ei vielä näe riippuvuuttaan ongelmana. Näen sinut tukemassa häntä ongelman paljastuttua. Ohjatkaa hänet ammattiauttajan luo.

Olet hieman huoleton monenkin mielestä, mutta juuri siksi selviät elämästä mukavasti, et tee pienistä asioista liian suuria.
KIITOS VASTAUKSESTA.
voisiko tuo riippuvuus ongelma liittyä lapseni isään? (huumeita vai alkoholia tms?)
tulenko löytämään onnen ja elämäni miehen? saanko terveitä lapsia vielä?
miten vaikeana näet tulevat...mielestäni tällä hetkellä vaikeaa juuri käydyn keskeytyksen takia...
kertoisitko lisää...

Hohhoijaa
En sanonutkaan, että mikään noista em. jutuista on ehdottomasti noin, mutta on todennäköisempää sairastua aikuisena diabetekseen, jos on lihava. On todennäköistä, että lapset ovat keskenään erilaisia, jopa identtiset kaksoset ovat luonteeltaan erilaisia, on todennäköistä, että liki 50-kymppinen saa harvemmin lapsia kuin 25-vuotias, on todennäköistä, että menneisyys vaikuttaa nykyisyyteen ja tulevaan tai kulkee mukana, itse asiassa se on jopa väistämätöntä jne, on todennäköistä, että pettäminen parisuhteessa aiheuttaa eron jne....

Uskokaa toki mitä haluatte, mutta minusta nämä ennustukset ovat tosi koomisia.

Hohhoijjaa
On myös erittäin todennäköistä, että murkkuikäiselle lapselle tulee ongelmia jostakin suunnasta, ja vielä todennäköisempää, että suomalainen mies kärsii päihderiippuvuudesta ja naisesta tulee tukipilari. Huoh.

Yhteistyössä