laita yv:täAlkuperäinen kirjoittaja äkäpussi::wave: hiukset ruskeat (värjätyt) silmät vihreät, perusterve.elämä henkisesti rankkaa ja tulevaisuutta en ajattele positiivisesti.lapsia kaksi ja avoliitossa.ikäni 27
laita yv:täAlkuperäinen kirjoittaja äkäpussi::wave: hiukset ruskeat (värjätyt) silmät vihreät, perusterve.elämä henkisesti rankkaa ja tulevaisuutta en ajattele positiivisesti.lapsia kaksi ja avoliitossa.ikäni 27
On erittäin epätodennäköistä, että esim. jokainen ylipainoinen sairastuisi diabetekseen. Myös hoikka ihminen voi sairastua diabetekseen. Lihavuus ei kerro siitä, että lapset olisivat millään lailla erilaisia. Mieheni ystävän äiti sai lapsen 49-vuotiaana :flower: .Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijjaa:Onpas mahtavia ennustuksia!! Jokainen, joka vähänkään ymmärtää psykologiasta tai fysiologiasta mitään, voi näemmä alkaa "näkijäksi". Esim. lapsesi ovat erilaisia, jos olet lihava, sairastut diabetekseen, menneisyytesi seuraa mukanasi, et saa enää lapsia, koska olet 49 v. lapsellasi on ongelmia murrosiässä.. jne... huoh...eivätköhän nuo ole TODENNÄKÖISYYKSIÄ!!!
Kuopuksellasi on tiedossa korvatulehduskierre. Lapsista vanhemmalla diagnosoidaan murrosiän kynnyksellä perussairaus, joka ei ole hengenvaarallinen.Alkuperäinen kirjoittaja MIA:Olen 22v nainen kahden lapsen äiti ,esikoinen 2v 5kk kuopus 6kk olen perus terve,hiukset nyt mustat(värjätyt)oma hiusväri (ruskea),silmät harma-siniset,olen nyt masentunut,Haluaisin tietä edes jotain tulevaisudesta,esim:Ovatko mun lapset terveitä tulevaisuudessa!!!Kiitos jos vastat!!!
Astmaattiset oireesi eivät ole astmaan liittyviä. Diabetes jää sinulla raskaudenaikaiseksi. Toinen lapsenne on poika, kolmas tyttö. Raskausajan diabetes ei tule kolmatta lasta odottaessasi.Alkuperäinen kirjoittaja rao:Olen 29-vuotias, mies 33 ja esikoispoika 8. Kakkosta odotellaan pitkän tauon jälkeen. Hiukset luonnostaan vaaleat ja silmät hyvin tummat sini-viher-harmaat. Perussairautena verenpainetauti, hieman astmaisuutta ja tällä hetkellä raskausdiabetes. Elämässä ollut monia vastoinkäymisiä, niin läheisillä, itsellä, kuin parisuhteessa.
Miten näet työelämäni jatkossa? Entäpä kestääkö parisuhteeni? Vaivaavatko sairauteni tulevaisuudessa? Mitä muuta näet?
Ovat käyneet, mutta ne ovat minusta riippumattomia asioita. Kerron ne tai en, ne toteutuvat. En itse pelkää tulevaa, koska osaan asioista voin itse vaikuttaa ja osaan en. Mietin omasta elämästäni hyvin vähän, en anna niiden vaivata. Vaikeuksia olen kohdannut itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mie tässä mietin että laitanko yy:tä vai en,musta tälläiset on aika pelottavia juttuja.. onko ennustuksesi tosiaan käynyt toteen tiedätkö?
Saatte.Alkuperäinen kirjoittaja Haaveilija:Olen 25 ja mies 30, olemme kihloissa. Lasta meillä ei ole. Yhteistä taivalta reilut 3 vuotta. Hiukset ovat ruskeat (hieman punertavaa luonnostaan) ja silmät vihreät. Minulla on endometrioosi ja verenkiertoon liittyvää ongelmaa ollut. Kysymykseni on, saammeko koskaan lasta?
Olet saanut yv.tä.Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Kerrohan vielä, miksi haluat omasta aloitteestasi pitää tällaiset talkoot, että kerrot kymmenille ihmisille heidän tulevaisuudestaan.
KIITOS VASTAUKSESTA.Alkuperäinen kirjoittaja Fra -x-7 nse7 scana:En näe tämän hetken tilannettasi kovinkaan vaikeana. Vaikeammat hetket ovat edessäpäin. Parin vuoden päästä elämäsi on kovin toisenlaista kuin nyt. Elät silloin enemmän kokeneena mutta "eheämpänä" ihmisenä eli olet onnellisempi silloin.Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:Olen nainen, 22 vuotias, yhden lapsen äiti (1v). Silmienväri perus, siniset ja hiukset ruskeat, mitään sairauksia ei ole.
tämän hetkinen elämän tilanne vaikea...miten tuleva....
Lapsesi kannalta asiat tulevat olemaan kunnossa pitkän aikaa. Kun hän tulee murrosikään, ongelmia alkaa ilmetä kovasti ja ikäviltä tahoilta. Tämä kielii silloin hänen pahasta olostaan ja hän hakee huomiota ja hyväksyntää sillä tavalla. Häntä ei tule hyljätä tuolloin, se juuri on hänen pahimmista peloistaan pahin.
Jollakulla hyvin läheisellä ihmiselläsi, miespuolisella, on paheneva riippuvuus, johon hän tarvitsee apua. Ongelma tuskin on vielä monenkaan näkyvillä, koska ongeman kantajakaan ei vielä näe riippuvuuttaan ongelmana. Näen sinut tukemassa häntä ongelman paljastuttua. Ohjatkaa hänet ammattiauttajan luo.
Olet hieman huoleton monenkin mielestä, mutta juuri siksi selviät elämästä mukavasti, et tee pienistä asioista liian suuria.