Elämästä, iloista, murheista, ennettä

mt
34 vuotias, 4 lapsen äiti, naimisissa, pätkätöitä puurtava, suhteellisen onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen naisihminen, silmät ruskeat kuten myös hiusten luonnollinen väri.

tulevaisuudesta kiinnostaa työasiat sekä parisuhteen kestävyys?

Alkuperäinen kirjoittaja Mielenkiinnolla:
Mitä näet minun tulevaisuudestani? Olen 26-vuotias kahden lapsen äiti. Hiukset ruskeahkot (värjäty punaisiksi) ja silmät siniset. Elämäni on kaikin puolin onnellista mutta siitä huolimatta olen taipuvainen masentumaan. Haluaisin tietää ainakin tuleeko vielä lapsia? Ammattiakin olen miettinyt, millainen se tulee olemaan?
Lähde siitä että mietit, mikä sinut saa masentumaan. Sinulla se on perinnöllistäkin mutta itsekin voit vaikuttaa. Sinun kannattaisi mittauttaa kilpirauhasarvot. Masennuksesi johtuu jostain muustakin kuin periytyvyydestä ja omasta itsestäsi.

Lapsia tulee kaksi lisää. Ammattisi tulee olemaan kaupallista alaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minullekin kiitos :):
Olen 26-vuotias yksivuotiaan pojan raskaana oleva äiti, ruskeat silmät ja punaruskea tukka. Tällä hetkellä olen melko tyytyväinen elämääni, mutta menneessä on murhetta. Olisi mukava tietää mitä näet tulevaan.
Tulevaisuutesi on ihan seesteinen olosuhteet huomioiden.

On aika päästää menneestä irti, sillä muuten se tuhoaa sinua pala palalta, huomaatko itsekin? Kaikkea ei tarvitse unohtaa, mutta menneilläkin oli tarkoituksensa. Et ehkä ymmärrä sitä niin, mutta niin se on. Olet melko lailla riippumaton siitä kaikesta, minkä koit.

Suhteessa sinä et tule petetyksi ja olet itsekin uskollinen. Toinen lapsesi on luonteeltaan hyvinkin erilainen kuin ensimmäisesi. Lasten osalta kaikki on ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Moi olen 31-vuotias vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen nainen. Lapsia ei ole. Menneessä minullakin paljon murheita. Joko olisi ilon aika? Näetkö lapsia ja kestääkö avioliittomme?
Ilon aika koittaa, kun annat itsellesi luvan siihen. Kun joku ei ole sinua kohtaan rehellinen, se on sinusta riippumaton asia. Otat sen omaksi syyksesi ja ongelmaksesi, mutta se on väärä tapa. Kannat toisten asioista huolta ja jätät itsesi itsellesi taka-alalle.

Näen sinulla vaikeuksiakin edessä, mutta en voittamattomia. Valitettavasti en näe lapsia, ainakaan tämän miehen kanssa. En näe avioliitollanne kovinkaan pitkää jatkuvuutta. Älä kuitenkaan anna tämän olla syy eroon. Olet paljon onnellisempi eron jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja mt:
34 vuotias, 4 lapsen äiti, naimisissa, pätkätöitä puurtava, suhteellisen onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen naisihminen, silmät ruskeat kuten myös hiusten luonnollinen väri.

Työn saralla näyttäisi asiat mukavalle, parempaan suuntaan. Saat vakituisen työn. Taloudellinen tilanne kohentuu hieman nykyisestä muutoinkin.

Miehesi rakastaa perhettään. Eräs läheisesi tahtoisi kertoa sinulle jotain toisesta läheisestäsi, muttei vielä ole aika. Avioliittonne on pysyvä.

MIA
Olen 22v nainen kahden lapsen äiti ,esikoinen 2v 5kk kuopus 6kk olen perus terve,hiukset nyt mustat(värjätyt)oma hiusväri (ruskea),silmät harma-siniset,olen nyt masentunut,Haluaisin tietä edes jotain tulevaisudesta,esim:Ovatko mun lapset terveitä tulevaisuudessa!!!Kiitos jos vastat!!!

Mielenkiinnolla
Alkuperäinen kirjoittaja Fra -x-7 nse7 scana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielenkiinnolla:
Mitä näet minun tulevaisuudestani? Olen 26-vuotias kahden lapsen äiti. Hiukset ruskeahkot (värjäty punaisiksi) ja silmät siniset. Elämäni on kaikin puolin onnellista mutta siitä huolimatta olen taipuvainen masentumaan. Haluaisin tietää ainakin tuleeko vielä lapsia? Ammattiakin olen miettinyt, millainen se tulee olemaan?
Lähde siitä että mietit, mikä sinut saa masentumaan. Sinulla se on perinnöllistäkin mutta itsekin voit vaikuttaa. Sinun kannattaisi mittauttaa kilpirauhasarvot. Masennuksesi johtuu jostain muustakin kuin periytyvyydestä ja omasta itsestäsi.

Lapsia tulee kaksi lisää. Ammattisi tulee olemaan kaupallista alaa.

Kiitos sinulle ja hyvää syksyn jatkoa!

mt
Alkuperäinen kirjoittaja mt:

Työn saralla näyttäisi asiat mukavalle, parempaan suuntaan. Saat vakituisen työn. Taloudellinen tilanne kohentuu hieman nykyisestä muutoinkin.

Miehesi rakastaa perhettään. Eräs läheisesi tahtoisi kertoa sinulle jotain toisesta läheisestäsi, muttei vielä ole aika. Avioliittonne on pysyvä.
kiitos

rao
Olen 29-vuotias, mies 33 ja esikoispoika 8. Kakkosta odotellaan pitkän tauon jälkeen. Hiukset luonnostaan vaaleat ja silmät hyvin tummat sini-viher-harmaat. Perussairautena verenpainetauti, hieman astmaisuutta ja tällä hetkellä raskausdiabetes. Elämässä ollut monia vastoinkäymisiä, niin läheisillä, itsellä, kuin parisuhteessa.

Miten näet työelämäni jatkossa? Entäpä kestääkö parisuhteeni? Vaivaavatko sairauteni tulevaisuudessa? Mitä muuta näet?

Jos joku haluaa kysyä elämästään jotain, voin kertoa. Yv:nä mielellään. Kerro itsestäsi ikä, perheenjäsenten ikä, hiusten värisi, silmiesi väri sekä perussairaudet, ja kerro jotain tämänhetkisestä elämästä- se mitä näet tärkeäksi. Jos haluat tarkemman tiedon, kasvokuva siitä kenestä kysyt, antaa tarkemman yhteyden.

Vastaan heti, kun kerkeän. Kun kysyt, sinun täytyy luottaa minuun kysyessäsi. Ajattele minua kirjoitettuasi viestin. Tee jonkinlainen miellekuva minusta hetkeksi. Näin saan sinuun yhteyden.
Laitan yv-nä (Vaikka hieman epäilevä olen näiden suhteen)

MIA
Alkuperäinen kirjoittaja MIA:
Olen 22v nainen kahden lapsen äiti ,esikoinen 2v 5kk kuopus 6kk olen perus terve,hiukset nyt mustat(värjätyt)oma hiusväri (ruskea),silmät harma-siniset,olen nyt masentunut,Haluaisin tietä edes jotain tulevaisudesta,esim:Ovatko mun lapset terveitä tulevaisuudessa!!!Kiitos jos vastat!!!
?

Olen 39-vuotias terve nainen. Perheeseen kuuluu mies 40 v, lapset 11 ja 10 v. Tukkani on normaalisti vaalean ruskea, nyt värjättynä tumman harmaa, silmät vihreänruskeat. Olen yleensä tyytyväinen elämääni, pidän työstäni ja elämä sujuu mallikkaasti. Ihmettelen vain noita ystäviäni, kerro miten tullaan etenemään jatkossa...

Kiitos.

Muok. Niin, tosiaan, vastaatko yv:llä.

Yhteistyössä