:p
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja :p:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Missä on sunnuntaisutinat???
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja :p:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Missä on sunnuntaisutinat???
Jaahans, sitä on oltu tuhoamassa aivosoluja....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Nyt olis enemmän sunnuntaitutina kuin sunnuntaisutina :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Nyt olis enemmän sunnuntaitutina kuin sunnuntaisutina :xmas:
puhu sitten kun oot vanha :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Vanhana toipuu niiiiiin hitaasti. :$
Varmasti puhunkin B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:puhu sitten kun oot vanha :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Vanhana toipuu niiiiiin hitaasti. :$
Nii justAlkuperäinen kirjoittaja päätön:puhu sitten kun oot vanha :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Vanhana toipuu niiiiiin hitaasti. :$
Joo,hokasin just. Ja sun profiilia katellessa muistin entisen nikkisi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lilith, sun nimi on nyt vähän mun kaima :heart:
Älä vaihda. Sulla on aina niin päättömät jutut. Sopii hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pitäisköhän mun kanssa vaihtaa tuota nimee
Muistat väärin, mä en ole nikinvaihtajaAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Joo,hokasin just. Ja sun profiilia katellessa muistin entisen nikkisi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lilith, sun nimi on nyt vähän mun kaima :heart:
Ei kun olin unohtanut entisen nikkisi. Sun pitäis olla mun FB kamu. Tai siis muistaakseni olet.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Muistat väärin, mä en ole nikinvaihtaja
Kukas ajattelit että olin?
Voi olla, onhan noita kavereita siellä. Mutta mulla ei ole entistä nikkiä - tai olin ensin Lilii, sitten Lilii lisänimetön.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ei kun olin unohtanut entisen nikkisi. Sun pitäis olla mun FB kamu. Tai siis muistaakseni olet.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Muistat väärin, mä en ole nikinvaihtaja
Kukas ajattelit että olin?
Nyt taidan sekoilla. Sulla kun lukee besserwisser ja sellainen nikki on ollut täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ollaanko me oikeasti kavereita?
Joo, se on hyvä nikki, mutten minäAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Nyt taidan sekoilla. Sulla kun lukee besserwisser ja sellainen nikki on ollut täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ollaanko me oikeasti kavereita?
*tökkii kylkeen* Älä nukahda.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:|O *haukotus*
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Livesutinat mulla ja liliillä...