:hug: mä kyllä sutisinAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Livesutinat mulla ja liliillä...
Mä sutisin lähinnä korkkareilla kiviportaissa. Melkein pyllylleen :xmas:
:hug: mä kyllä sutisinAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Livesutinat mulla ja liliillä...
Ollu niin rankka päivä tänään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:*tökkii kylkeen* Älä nukahda.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:|O *haukotus*
:heart: HyväAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: mä kyllä sutisinAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Livesutinat mulla ja liliillä...
Ok :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ollu niin rankka päivä tänään.
Viime yönä väännettiin mokkapaloja varmaan yhteen asti, ja tietty tänä aamuna esikoisella loppui unet jo klo 5...ois tehny mieli sanoa, makoilin jotain pari tuntia puolunihorroksessa ja nousin ylös...eikä ois mies antanu ees kahveja juoda rauhassa.
En oo hyvä heräämään, etenkään liian aikaseen, niin varmaan :kieh: näkösenä sitten istuin ja join ne kahvit ennen ku tein yhtään mitään muuta.
Piti siis vielä siivoilla aamulla. Mut nyt on taas synttärit juhlittu..miun eka vauva täytti jo 5v. :'( vasta se oli semmonen pikku nyytti..tai no, 4,5 kilon nyytti
Mä menin nukkumaan vähän ennen kun te heräsitte. Ja nukuin jonkun tunnin... Mutta kyllä sitä jaksaa kun oli hyvät sutinat...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ollu niin rankka päivä tänään.
Viime yönä väännettiin mokkapaloja varmaan yhteen asti, ja tietty tänä aamuna esikoisella loppui unet jo klo 5...ois tehny mieli sanoa, makoilin jotain pari tuntia puolunihorroksessa ja nousin ylös...eikä ois mies antanu ees kahveja juoda rauhassa.
En oo hyvä heräämään, etenkään liian aikaseen, niin varmaan :kieh: näkösenä sitten istuin ja join ne kahvit ennen ku tein yhtään mitään muuta.
Piti siis vielä siivoilla aamulla. Mut nyt on taas synttärit juhlittu..miun eka vauva täytti jo 5v. :'( vasta se oli semmonen pikku nyytti..tai no, 4,5 kilon nyytti
Ja oli komea kanssasutisija...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::heart: Hyvä
Mikäs teidän suhde onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja oli komea kanssasutisija...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::heart: Hyvä
Mikä suhde?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mikäs teidän suhde onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja oli komea kanssasutisija...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::heart: Hyvä
Huomaa, huomaa B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kukaan ei huomaa jos mä hipsin suihkuun....
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kukaan ei huomaa jos mä hipsin suihkuun....
No mistäs mieli muuttui?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
Rupes väsyttämään, kun noi unet jäi muutamaan tuntiin...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No mistäs mieli muuttui?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
Muakin väsyttää - mutta ajattelin hetken sinnitellä vielä hereillä, jos sais vaikka sutinaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Rupes väsyttämään, kun noi unet jäi muutamaan tuntiin...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No mistäs mieli muuttui?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Muakin väsyttää - mutta ajattelin hetken sinnitellä vielä hereillä, jos sais vaikka sutinaa.
en mä vielä kerenny menee....jäin ihastelemaan noita kuvia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Booty on nopea suihkuttelija
Onko teidän muutto konkretisoitumassa jo? Mielenkiintoista.
Mun tekis niin mieli tonne....olis jo se päiväAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kun katto noita kuvia, tekee miäli etelänmaille..