sen on se naisen vitsaus....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mullla alkaa "onnen päivät" ihan varmaan yöllä, ihan sellanen olo. :headwall: :headwall:
sen on se naisen vitsaus....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mullla alkaa "onnen päivät" ihan varmaan yöllä, ihan sellanen olo. :headwall: :headwall:
No hyvä kun ehdit sutisemaan eilenAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mullla alkaa "onnen päivät" ihan varmaan yöllä, ihan sellanen olo. :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No hyvä kun ehdit sutisemaan eilenAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mullla alkaa "onnen päivät" ihan varmaan yöllä, ihan sellanen olo. :headwall: :headwall:
Totta tosiaankin...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:koska me ollaan henkisesti vahvempia kuin miehet....
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä lähen...tuitui :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kukaan ei huomaa jos mä hipsin suihkuun....
HahahahaaaahhAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä arvasin oikein :headwall: :headwall: Maha kipeenä ja ottaa päähän...
:heart: Niin ne kasvaa...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meitin vaavi sitten kävelee....
:| nyt tää on vielä enemmän Eemeli ku aikasemmin....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::heart: Niin ne kasvaa...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meitin vaavi sitten kävelee....
Hienoa!!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meitin vaavi sitten kävelee....
onhan se tavallaan.....Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Hienoa!!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meitin vaavi sitten kävelee....