Elämäni kevät

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mä laitankin hameen päälle kun täsät lähden kohta polkemaan sambakoululle päin :D
Hui! Meinaatko, että tarkenet?
täällä on tosi lämmin :D paksut sukkikset päälle vain :D
Täällä oli aamulla autojen päällä lunta...hrrr! En kyllä tiedä, paljonko nyt on lämmintä. Aurinko paistaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mä laitankin hameen päälle kun täsät lähden kohta polkemaan sambakoululle päin :D
Hui! Meinaatko, että tarkenet?
täällä on tosi lämmin :D paksut sukkikset päälle vain :D
Täällä oli aamulla autojen päällä lunta...hrrr! En kyllä tiedä, paljonko nyt on lämmintä. Aurinko paistaa!
Ihana aurinko...kohta mulla on pisamia :heart:
 
Mua ärsyttää eräs ihminen, aina sopii, että mennään sinne ja tonne ja soitellaan. Sit loppupelissä mikäään ei toteudu ja luen vasesta, että joo teki niin kuin sovittiin, mutta ihan itekseen...
Nyt ollaan puhuttu laivareissusta, mutta en enää laske sen varaan yhtään mitään. Lähen ihan muissa porukoissa. Kiitos ja anteeksi.
 
No voi elämän kevät.... On, iso juttu, kun nuo lumet läks. Muuten kevät on ihan kohtuuton vuodenaika; vaativa, näyttää talven nuhrut, liian valoisa liian nopiaan... Mutta syyskesä, siinä on JOTAIN.

Hyvää elämän kevättä kaikille kevään ihmisille, ja muillekin :flower: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mua ärsyttää eräs ihminen, aina sopii, että mennään sinne ja tonne ja soitellaan. Sit loppupelissä mikäään ei toteudu ja luen vasesta, että joo teki niin kuin sovittiin, mutta ihan itekseen...
Nyt ollaan puhuttu laivareissusta, mutta en enää laske sen varaan yhtään mitään. Lähen ihan muissa porukoissa. Kiitos ja anteeksi.
Sellaisen kanssa ei kannata sopia enää yhtään mitään. :whistle:
 

Yhteistyössä