Joo,pidä hauskaa. Muista raportoida illan tapahtumat tänne. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:LIVESUTINAA!!
Joo,pidä hauskaa. Muista raportoida illan tapahtumat tänne. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:LIVESUTINAA!!
Ai ne heteket kun laulan päin persettä karauukkea?!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Joo,pidä hauskaa. Muista raportoida illan tapahtumat tänne. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:LIVESUTINAA!!
:wave: Live on kuitenkin parempaa!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:prkl, jätätte minut yksin tänne kirjjootelemaan :attn:
Heeiii! Mä olen täällä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:prkl, jätätte minut yksin tänne kirjjootelemaan :attn:
Joo ja mahdolliset sutinat. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ai ne heteket kun laulan päin persettä karauukkea?!
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Heeiii! Mä olen täällä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:prkl, jätätte minut yksin tänne kirjjootelemaan :attn:
Nyt voidaan riehua kahdestaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Pitäkää hauskaa ihan kahestaan!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Nyt voidaan riehua kahdestaan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Nyt voidaan riehua kahdestaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pitäkää hauskaa ihan kahestaan!!!!!!
2 miestä...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Eiköhän se eilinen kimppakiva löydä teidän seuraan
ei käy. tässä ei mitään kiilapoikia tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Eiköhän se eilinen kimppakiva löydä teidän seuraan
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Oisko kellään heittää ylimääräenergiaa miulle..oon jo ihan tööt vaikka pitäis vielä jaksaa ja jaksaa... |O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei käy. tässä ei mitään kiilapoikia tarvita
Kiits!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Oisko kellään heittää ylimääräenergiaa miulle..oon jo ihan tööt vaikka pitäis vielä jaksaa ja jaksaa... |O