Elämäni kevät

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mulla on semmonen olo, et olen tuolle liimalle jotenkin allerginen kun pää särkee taas ja silmät vuotaa...
Voisko sitä hommaa jatkaa joku muu, jos tosiaan oot allerginen?
Ootko varma että se ois se liima eikä mikään mikä tulee esim.ulkoa,siitepölyä tms.? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mulla on semmonen olo, et olen tuolle liimalle jotenkin allerginen kun pää särkee taas ja silmät vuotaa...
Voisko sitä hommaa jatkaa joku muu, jos tosiaan oot allerginen?
Ootko varma että se ois se liima eikä mikään mikä tulee esim.ulkoa,siitepölyä tms.? :/
mulle tuli oireita vaikka olen ottanut jo lääkkeet ja yleensä ei tule mitään lääkeiden jälkeen...ja tuli tuossa samalla kun liimailin paljettinauhaa tytön hameenhelmaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Joo, palsta tapaaminen Caribiassa kuulostaa kivalle....saadaan palstalaisista alaston totuus :LOL:
:LOL: :LOL: Iltalehdessä: 2+ palstalaiset aiheuttivat sutinaa homoystävällisessä kylpylähotelli Caribiassa. Siellä esiteltiin tissejä, vilautettiin rämevajaa, peräpukamia ja vertailtiin raskausarpia sekä röllömahoja. Vesiputouksen takana oli aivan oikeaa sutinaa ja kovaa iloittelua...
Pohdittiin onko vedessä bagteerejä ja voiko pyyhkeestä tulla raskaaksi..Iloittelun jälkeen syötiin Linqvistin hihvejä.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä