Mulla on semmonen olo, et olen tuolle liimalle jotenkin allerginen kun pää särkee taas ja silmät vuotaa...
Voisko sitä hommaa jatkaa joku muu, jos tosiaan oot allerginen?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on semmonen olo, et olen tuolle liimalle jotenkin allerginen kun pää särkee taas ja silmät vuotaa...
mulle tuli oireita vaikka olen ottanut jo lääkkeet ja yleensä ei tule mitään lääkeiden jälkeen...ja tuli tuossa samalla kun liimailin paljettinauhaa tytön hameenhelmaan.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Voisko sitä hommaa jatkaa joku muu, jos tosiaan oot allerginen?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on semmonen olo, et olen tuolle liimalle jotenkin allerginen kun pää särkee taas ja silmät vuotaa...
Ootko varma että se ois se liima eikä mikään mikä tulee esim.ulkoa,siitepölyä tms.? :/
HöhAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mulle tuli oireita vaikka olen ottanut jo lääkkeet ja yleensä ei tule mitään lääkeiden jälkeen...ja tuli tuossa samalla kun liimailin paljettinauhaa tytön hameenhelmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Iltalehdessä: 2+ palstalaiset aiheuttivat sutinaa homoystävällisessä kylpylähotelli Caribiassa. Siellä esiteltiin tissejä, vilautettiin rämevajaa, peräpukamia ja vertailtiin raskausarpia sekä röllömahoja. Vesiputouksen takana oli aivan oikeaa sutinaa ja kovaa iloittelua...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Joo, palsta tapaaminen Caribiassa kuulostaa kivalle....saadaan palstalaisista alaston totuus
Pohdittiin onko vedessä bagteerejä ja voiko pyyhkeestä tulla raskaaksi..Iloittelun jälkeen syötiin Linqvistin hihvejä.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:nyt kastu pöksyt ja sytämmes jysähti...
Elä sie ystävä hyvä naura... Ihan rupes kuumottamaan...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:nyt kastu pöksyt ja sytämmes jysähti...
On! Paitsi sidukkaa....Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Mies läks hakee kaupasta:
bisseä
sipsiä
dippikastiketta
maitoa
Eikö siinä ole ne tärkeimmät? :xmas:
MöhAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä lähen karauukkeen! :wave: :wave:
LIVESUTINAA!!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:MöhAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä lähen karauukkeen! :wave: :wave: