Mä arvasin, että suhun voi luottaa tässä hommassaAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:Et ole ainua..
B) B)
Mä arvasin, että suhun voi luottaa tässä hommassaAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:Et ole ainua..
semmonenkin OLIAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Todellakin... Ja hyviin vartaloihin ><Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pitkiin letkuihin? :saint:
No hyvä, että edes silloin OLI :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:semmonenkin OLI
Kamalaa, mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:semmonenkin OLI
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä arvasin, että suhun voi luottaa tässä hommassa
B) B)
vanhuus ei tule yksin, onneks ei mitään kovin radikaalia muutosta ei ole tapahtunutAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kamalaa, mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:semmonenkin OLI
Löytyyx sixpäkki vai airbäggi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanhuus ei tule yksin, onneks ei mitään kovin radikaalia muutosta ei ole tapahtunut
Ei olekaan - mä olen nähnyt sun kuvan B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanhuus ei tule yksin, onneks ei mitään kovin radikaalia muutosta ei ole tapahtunut
ei sentään mitään airpäkkiä, muttei nyt tuota toistakaan, ainkaan kovin selvästi näkyvänä..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Löytyyx sixpäkki vai airbäggi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanhuus ei tule yksin, onneks ei mitään kovin radikaalia muutosta ei ole tapahtunut
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ei olekaan - mä olen nähnyt sun kuvan B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanhuus ei tule yksin, onneks ei mitään kovin radikaalia muutosta ei ole tapahtunut
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei sentään mitään airpäkkiä, muttei nyt tuota toistakaan, ainkaan kovin selvästi näkyvänä..
Sun profiilissa, joskus vuosi tai kaksi sitten... Kun muistais.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:|O missäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ei olekaan - mä olen nähnyt sun kuvan B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanhuus ei tule yksin, onneks ei mitään kovin radikaalia muutosta ei ole tapahtunut
jaa juu, se onneks epäselvä otos. mä jo luulin että oon epähuomiossa laittanu kuvaani julkisesti näkyvilleAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sun profiilissa, joskus vuosi tai kaksi sitten... Kun muistais.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:|O missäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ei olekaan - mä olen nähnyt sun kuvan B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vanhuus ei tule yksin, onneks ei mitään kovin radikaalia muutosta ei ole tapahtunut
Joo, kasvoja siinä ei kyllä näkynyt. Mutta tuota ruumiinrakennetta tässä nyt pohdittiinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa juu, se onneks epäselvä otos. mä jo luulin että oon epähuomiossa laittanu kuvaani julkisesti näkyvilleAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sun profiilissa, joskus vuosi tai kaksi sitten... Kun muistais.
Ei keittis sattunut ottamaan kuvaa susta kun tapasitte? Voisin sitä pyytää näyttämään kuvan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa juu, se onneks epäselvä otos. mä jo luulin että oon epähuomiossa laittanu kuvaani julkisesti näkyville
jaaaa se. ihan samoissa mitoissa mä olen siinä kuvassa kun nyttenkin ja sen on pakko olla ollut viime kesänä kun kuvakaan ei ole vanhempi..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo, kasvoja siinä ei kyllä näkynyt. Mutta tuota ruumiinrakennetta tässä nyt pohdittiinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa juu, se onneks epäselvä otos. mä jo luulin että oon epähuomiossa laittanu kuvaani julkisesti näkyvilleAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sun profiilissa, joskus vuosi tai kaksi sitten... Kun muistais.
Hmm.. *maiskis*Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: :saint: ruumiinrakenne B) B)
ei ottanu tietääkseniAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:Ei keittis sattunut ottamaan kuvaa susta kun tapasitte? Voisin sitä pyytää näyttämään kuvan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa juu, se onneks epäselvä otos. mä jo luulin että oon epähuomiossa laittanu kuvaani julkisesti näkyville
ei ottanu tietääkseni [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Ei keittis sattunut ottamaan kuvaa susta kun tapasitte? Voisin sitä pyytää näyttämään kuvan. :xmas:
No voi voi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ottanu tietääkseni