Laitoin jatkiksen: käykää lisämäässä oma mausteenne tarinaan!!! :wave:
http://kaksplus.fi:80/keskustelu/t1712719#m20208994
http://kaksplus.fi:80/keskustelu/t1712719#m20208994
Senkin tylsimys: me halutaan nähä sut uimassa ja sutisemassa...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Tule mun kanssa porealtaaseen. Mä kun en osaa hyvin uida.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Senkin tylsimys: me halutaan nähä sut uimassa ja sutisemassa...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Huomenta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja :p:Huomenta sutisijat
:saint: :saint: mun kaksimielinen mieleni ymmärtää aina kaikki miten tahtoo...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Senkin tylsimys: me halutaan nähä sut uimassa ja sutisemassa...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
hmm, jos sä vaikka ymmärrät miten haluat tuon haukkaamisen
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Tule mun kanssa porealtaaseen. Mä kun en osaa hyvin uida.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Edes käsipohjaa voisit kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Mitähän sitä haukkailtais? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Toisianne??Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitähän sitä haukkailtais? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Iltalehdessä: 2+ palstalaiset aiheuttivat sutinaa homoystävällisessä kylpylähotelli Caribiassa. Siellä esiteltiin tissejä, vilautettiin rämevajaa, peräpukamia ja vertailtiin raskausarpia sekä röllömahoja. Vesiputouksen takana oli aivan oikeaa sutinaa ja kovaa iloittelua...
Pohdittiin onko vedessä bagteerejä ja voiko pyyhkeestä tulla raskaaksi..Iloittelun jälkeen syötiin Linqvistin hihvejä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Edes käsipohjaa voisit kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Noh noh. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Toisianne??Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitähän sitä haukkailtais? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uimaan tule mutta jotain vois haukata
Miun on sitten parempi olla aloittamatta yhtään ketjua :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei en mä provosoidu, siis ihan vaan ärsyttää kaikki tuo valitus ja mäkätys...pari aloitusta jossa on asiat mukavasti....sitä vain
Miksi entinen palomies *ja nyt kuolaa tulee jo reippaasti, kun ajattelee sitä uniformua jajajajaja*Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tämä uimataidosta ole kiinni. olen sentään entinen palomies ja siinä hommassa on pakko osata uida.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miksi entinen palomies *ja nyt kuolaa tulee jo reippaasti, kun ajattelee sitä uniformua jajajajaja*Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tämä uimataidosta ole kiinni. olen sentään entinen palomies ja siinä hommassa on pakko osata uida.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miksi entinen palomies *ja nyt kuolaa tulee jo reippaasti, kun ajattelee sitä uniformua jajajajaja*
Mä oon heikkona tollasiin...Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miksi entinen palomies *ja nyt kuolaa tulee jo reippaasti, kun ajattelee sitä uniformua jajajajaja*
Pitkiin letkuihin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon heikkona tollasiin...
Et ole ainua..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon heikkona tollasiin...
Todellakin... Ja hyviin vartaloihin ><Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pitkiin letkuihin? :saint: