Mäkin tairan koht mennä. FB:ssäkään ei tapahdu mitään..Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Juuh,vätystää. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Siis jätäksä mut!??
Mäkin tairan koht mennä. FB:ssäkään ei tapahdu mitään..Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Juuh,vätystää. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Siis jätäksä mut!??
Jatketaan huomenna muru. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::'( :'( yksin ei oo kiva olla
OkAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mäkin tairan koht mennä. FB:ssäkään ei tapahdu mitään..
:wave: :wave: huomiseen!!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Jatketaan huomenna muru. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::'( :'( yksin ei oo kiva olla
Jep :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave: huomiseen!!
Sinähän et halunnut jakaa minuaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Siis jätäksä mut!??Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Mä menen sutinoimaan sänkyyn. Öitä :wave:
Ai, teillä oli joku diiliAlkuperäinen kirjoittaja :p:Sinähän et halunnut jakaa minua
Kimppakivadiili. SInä, minä ja hänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ai, teillä oli joku diiliAlkuperäinen kirjoittaja :p:Sinähän et halunnut jakaa minua
:saint: :saint:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja :p:Kimppakivadiili. SInä, minä ja hän
Mikä se o?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tulipa sitten katottua 2012
http://fi.wikipedia.org/wiki/2012_(elokuva)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mikä se o?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tulipa sitten katottua 2012
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Täällä on heränny....ompelen vaaville pukua....