Mistäs tiesit, että oon nysä?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Kai se on tyvestä puuhun kavuttava
:ashamed:
Mistäs tiesit, että oon nysä?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Kai se on tyvestä puuhun kavuttava
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Huh ! Tämä kiiltti typy menee kyllä nyt ihan sanattomaksi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Huh ! Tämä kiiltti typy menee kyllä nyt ihan sanattomaksi :saint:
Ei tuo sanonta kuvaa pituutta.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mistäs tiesit, että oon nysä?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Kai se on tyvestä puuhun kavuttava
:ashamed:
ymmärsin joo...Alkuperäinen kirjoittaja :p:Ei tuo sanonta kuvaa pituutta.
Jos sinä olet nysä niin minä olen pitkä, joten keskimäärin kaikki on hyvin
:x :xAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
No ehkä ei ihan kauheen paha kuitenkaan!?
Sekä ettäAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:ymmärsin joo...Alkuperäinen kirjoittaja :p:Ei tuo sanonta kuvaa pituutta.
Jos sinä olet nysä niin minä olen pitkä, joten keskimäärin kaikki on hyvin
Mutta ootko sä pitkä vai "pitkä"? :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Alkuperäinen kirjoittaja :p:Sekä että
Seisokkiahan sinä olet kaivannutAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:suolaiset sutinat suhahtivat sopuisasti seisaalleen..
Eix se niin oo että siitä puhe mistä puute :saint:Alkuperäinen kirjoittaja :p:Seisokkiahan sinä olet kaivannutAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:suolaiset sutinat suhahtivat sopuisasti seisaalleen..
Meni sanattomaksi.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitäs sie siin kauhistelet?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Näköjään. Se haluis vissiin omia sut...Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Meni sanattomaksi.
Noinkohan olis..?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Näköjään. Se haluis vissiin omia sut...