*Sensuroitua tekstiä* yks juttu, pitkä juttu. Laitan asian tiimoilta yv:tä, kunhan kerkeän...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:noh, mitäs nyt??
*Sensuroitua tekstiä* yks juttu, pitkä juttu. Laitan asian tiimoilta yv:tä, kunhan kerkeän...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:noh, mitäs nyt??
ok...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:*Sensuroitua tekstiä* yks juttu, pitkä juttu. Laitan asian tiimoilta yv:tä, kunhan kerkeän...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:noh, mitäs nyt??
olioliAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Johan teillä oli sessiot eilen
No niin pitäis...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Justjuu, reipastuhan. :hug:
:hug: :hug: kyllä se siitä...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä olen ehkä ollut palstalla liikaa nyt kun mua alkaa ärsyttää kaikki....
juu, kaipa se siitä...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: :hug: kyllä se siitä...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä olen ehkä ollut palstalla liikaa nyt kun mua alkaa ärsyttää kaikki....
Älä provosoidu. toiset yrittää sitä ihan tahallaan...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, kaipa se siitä...
ei en mä provosoidu, siis ihan vaan ärsyttää kaikki tuo valitus ja mäkätys...pari aloitusta jossa on asiat mukavasti....sitä vainAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Älä provosoidu. toiset yrittää sitä ihan tahallaan...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, kaipa se siitä...
Ok ihmisillä on kevätressiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei en mä provosoidu, siis ihan vaan ärsyttää kaikki tuo valitus ja mäkätys...pari aloitusta jossa on asiat mukavasti....sitä vain
Joo, palsta tapaaminen Caribiassa kuulostaa kivalle....saadaan palstalaisista alaston totuusAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mun tekis mieli mennä jokuvkonloppu caribiaan polskimaan... Vai voikohan sinne mennä, kun se on homoystävällinen paikka... Kuka sen ketjun silloin aikanaan aloitti? B)
Huh. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Joo, palsta tapaaminen Caribiassa kuulostaa kivalle....saadaan palstalaisista alaston totuusAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mun tekis mieli mennä jokuvkonloppu caribiaan polskimaan... Vai voikohan sinne mennä, kun se on homoystävällinen paikka... Kuka sen ketjun silloin aikanaan aloitti? B)
Iltalehdessä: 2+ palstalaiset aiheuttivat sutinaa homoystävällisessä kylpylähotelli Caribiassa. Siellä esiteltiin tissejä, vilautettiin rämevajaa, peräpukamia ja vertailtiin raskausarpia sekä röllömahoja. Vesiputouksen takana oli aivan oikeaa sutinaa ja kovaa iloittelua...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Joo, palsta tapaaminen Caribiassa kuulostaa kivalle....saadaan palstalaisista alaston totuus
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Iltalehdessä: 2+ palstalaiset aiheuttivat sutinaa homoystävällisessä kylpylähotelli Caribiassa. Siellä esiteltiin tissejä, vilautettiin rämevajaa, peräpukamia ja vertailtiin raskausarpia sekä röllömahoja. Vesiputouksen takana oli aivan oikeaa sutinaa ja kovaa iloittelua...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Joo, palsta tapaaminen Caribiassa kuulostaa kivalle....saadaan palstalaisista alaston totuus
Pohdittiin onko vedessä bagteerejä ja voiko pyyhkeestä tulla raskaaksi..Iloittelun jälkeen syötiin Linqvistin hihvejä.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Iltalehdessä: 2+ palstalaiset aiheuttivat sutinaa homoystävällisessä kylpylähotelli Caribiassa. Siellä esiteltiin tissejä, vilautettiin rämevajaa, peräpukamia ja vertailtiin raskausarpia sekä röllömahoja. Vesiputouksen takana oli aivan oikeaa sutinaa ja kovaa iloittelua...
Pohdittiin onko vedessä bagteerejä ja voiko pyyhkeestä tulla raskaaksi..Iloittelun jälkeen syötiin Linqvistin hihvejä.