Piiks
Just saunan jälkeen tykkään enemmän kivennäisvedestä, mutta muuten juon kyllä mielelläni hyvää viiniä, joskus jopa aperitiiveja, jos joku paremmin asiaan perehtynyt tarjoaa. Jollen pidä mausta, olen raskaana tai imetän tai liikun autolla, niin jätän väliin. Joskus harvoin olen lisäksi pitänyt tipattomia kuukausia, mutta kieltäymys ei tuo mulle samaa nautintoa kuin kohtuukäyttö.
Suomessa vallitsee niin tolkutonta kaksinaismoralismi alkoholipitoisten juomien suhteen, että sitä on vaikea käsittää. Merkittävä osa väestöstä rällää varansa ja terveytensä ja toinen mokoma briljeeraa sillä että joutuu kaatamaan siideriä veskiin... Jos haluaa sivistyksen piiriin tämän asian suhteen, on yleensä matkustettava sinne, missä ei ole suomalaisia.
Suomessa vallitsee niin tolkutonta kaksinaismoralismi alkoholipitoisten juomien suhteen, että sitä on vaikea käsittää. Merkittävä osa väestöstä rällää varansa ja terveytensä ja toinen mokoma briljeeraa sillä että joutuu kaatamaan siideriä veskiin... Jos haluaa sivistyksen piiriin tämän asian suhteen, on yleensä matkustettava sinne, missä ei ole suomalaisia.