Eksyin fb:ssä plussalaisiin ja aika moni siellä halajas kaveripyyntöjä

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Nyt kun miettii niin itseasias on muutama palstalainen jotka haluaisin fb-kavereiks mut enpä kehtaa mitään pyyntöjä laittaa... :ashamed:

Muutama mukava palstalainen mulla onkin jo kaverina :xmas:
:wave: :wave:
:wave: :wave: =)
:D Jos mä laitan teille yv:tä? :snotty:
*odottelee* :)

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Koska olen naiivi maailmanparantaja, enkä voi uskoa kenestäkään pahaa ja haluan hyvää tahtoa ihmisten kesken. *viattomana räpsyttelee silmiään*
Vähä niinku Jeesus :saint:
Meistä olisi varmaan tullut hyvät kaverit. Minulla ei ole mitään Jesseä vastaan. Enkä tarkoita tätä ironisesti tai ilkeillen, vaan tosissani.

Meistä olisi varmaan tullut hyvät kaverit. Minulla ei ole mitään Jesseä vastaan. Enkä tarkoita tätä ironisesti tai ilkeillen, vaan tosissani.
Ei mullakaan sillai mitään Jeesusta vastaan ole, kyllä sen kanssa varmaan toimeen olis tullu. Jos se siis oli todellinen henkilö. Hieman epäilyttää se veden muuttaminen viiniksi.

Non compos mentis
Ei mullakaan sillai mitään Jeesusta vastaan ole, kyllä sen kanssa varmaan toimeen olis tullu. Jos se siis oli todellinen henkilö. Hieman epäilyttää se veden muuttaminen viiniksi.
Jos tarina ei kerrokaan koko totuutta, että mukana oli myös hiivaa ja sokeria?

Ja hiukan rypäleitä.

http://www.facebook.com/pages/Aiti-sanoo-Alkoholi-on-ihmisen-vihollinen-Jeesus-sanoo-Rakasta-vihollistasi/112217055462830

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Tök-tök-tökkiikö muiden yv:t?? :kieh:
Mä en edes näe mun yksityisviestejä, kun ovat jossain piilossa? Ei kirjekuorta pitkiin aikoihin.
Munki pitää tarkistaa onko postia, kun ei näy kuorta. Ja nyt mulla tökkii pahasti, pääsin saapuneisiin ja näin että ***olilaittanut yv:tä, mutta sitten heitti koko sivun valkoseksi |O

Non compos mentis
No niinpä...tai joku hassu sieni? Kun miten muka se 5 leipää ja 2 kalaa, voi riittää sadoille/tuhansille ihmisille?
Ei kai siinä määritelty niidenkään kokoa? Jos ovat vaikka valasta kalaksi luulleet?

Yhteistyössä