:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sisäpiiri pyörii akat siinä hyörii.. sormet sanoo soo soo soo, kengän kannat koo koo koo (ku klux klan?)
idiootit.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sisäpiiri pyörii akat siinä hyörii.. sormet sanoo soo soo soo, kengän kannat koo koo koo (ku klux klan?)
idiootit.
*odottelee*Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Jos mä laitan teille yv:tä? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01::wave: :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Nyt kun miettii niin itseasias on muutama palstalainen jotka haluaisin fb-kavereiks mut enpä kehtaa mitään pyyntöjä laittaa... :ashamed:
Muutama mukava palstalainen mulla onkin jo kaverina :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Nyt kun miettii niin itseasias on muutama palstalainen jotka haluaisin fb-kavereiks mut enpä kehtaa mitään pyyntöjä laittaa... :ashamed:
Muutama mukava palstalainen mulla onkin jo kaverina :xmas:
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sisäpiiri pyörii akat siinä hyörii.. sormet sanoo soo soo soo, kengän kannat koo koo koo (ku klux klan?)
idiootit.
Sama huomioAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Just huomasin facebookissa, että mun kavereista osa on löytänyt toisensa tämän ketjun ansiosta.
Koska olen naiivi maailmanparantaja, enkä voi uskoa kenestäkään pahaa ja haluan hyvää tahtoa ihmisten kesken. *viattomana räpsyttelee silmiään*Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Minä haluan kaikki.
Vähä niinku Jeesus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Koska olen naiivi maailmanparantaja, enkä voi uskoa kenestäkään pahaa ja haluan hyvää tahtoa ihmisten kesken. *viattomana räpsyttelee silmiään*
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähä niinku Jeesus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Koska olen naiivi maailmanparantaja, enkä voi uskoa kenestäkään pahaa ja haluan hyvää tahtoa ihmisten kesken. *viattomana räpsyttelee silmiään*
Meistä olisi varmaan tullut hyvät kaverit. Minulla ei ole mitään Jesseä vastaan. Enkä tarkoita tätä ironisesti tai ilkeillen, vaan tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähä niinku Jeesus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Koska olen naiivi maailmanparantaja, enkä voi uskoa kenestäkään pahaa ja haluan hyvää tahtoa ihmisten kesken. *viattomana räpsyttelee silmiään*
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähä niinku Jeesus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Koska olen naiivi maailmanparantaja, enkä voi uskoa kenestäkään pahaa ja haluan hyvää tahtoa ihmisten kesken. *viattomana räpsyttelee silmiään*
Ei mullakaan sillai mitään Jeesusta vastaan ole, kyllä sen kanssa varmaan toimeen olis tullu. Jos se siis oli todellinen henkilö. Hieman epäilyttää se veden muuttaminen viiniksi.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Meistä olisi varmaan tullut hyvät kaverit. Minulla ei ole mitään Jesseä vastaan. Enkä tarkoita tätä ironisesti tai ilkeillen, vaan tosissani.
No onneksi me kaks ollaan piirin ulkopuolella. Vedetään omaa piiriä kuunnellen Bif Nakedia. B)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sisäpiiri pyörii akat siinä hyörii.. sormet sanoo soo soo soo, kengän kannat koo koo koo (ku klux klan?)
idiootit.
Mulla ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Tök-tök-tökkiikö muiden yv:t?? :kieh:
Jos tarina ei kerrokaan koko totuutta, että mukana oli myös hiivaa ja sokeria?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei mullakaan sillai mitään Jeesusta vastaan ole, kyllä sen kanssa varmaan toimeen olis tullu. Jos se siis oli todellinen henkilö. Hieman epäilyttää se veden muuttaminen viiniksi.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Meistä olisi varmaan tullut hyvät kaverit. Minulla ei ole mitään Jesseä vastaan. Enkä tarkoita tätä ironisesti tai ilkeillen, vaan tosissani.
Mä en edes näe mun yksityisviestejä, kun ovat jossain piilossa? Ei kirjekuorta pitkiin aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Tök-tök-tökkiikö muiden yv:t?? :kieh:
Ja hiukan rypäleitä.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos tarina ei kerrokaan koko totuutta, että mukana oli myös hiivaa ja sokeria?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei mullakaan sillai mitään Jeesusta vastaan ole, kyllä sen kanssa varmaan toimeen olis tullu. Jos se siis oli todellinen henkilö. Hieman epäilyttää se veden muuttaminen viiniksi.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Meistä olisi varmaan tullut hyvät kaverit. Minulla ei ole mitään Jesseä vastaan. Enkä tarkoita tätä ironisesti tai ilkeillen, vaan tosissani.
jep. lauran sana on totuusAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sisäpiiri pyörii akat siinä hyörii.. sormet sanoo soo soo soo, kengän kannat koo koo koo (ku klux klan?)
idiootit.
Sulla on sama vika kuin minullakin eli liian pitkä niminerkki. Se on tuon syntyneet jutun alla ja mulla näkyy siitä vain yksityisv.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä en edes näe mun yksityisviestejä, kun ovat jossain piilossa? Ei kirjekuorta pitkiin aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Tök-tök-tökkiikö muiden yv:t?? :kieh:
Munki pitää tarkistaa onko postia, kun ei näy kuorta. Ja nyt mulla tökkii pahasti, pääsin saapuneisiin ja näin että ***olilaittanut yv:tä, mutta sitten heitti koko sivun valkoseksi |OAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä en edes näe mun yksityisviestejä, kun ovat jossain piilossa? Ei kirjekuorta pitkiin aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Tök-tök-tökkiikö muiden yv:t?? :kieh:
No niinpä...tai joku hassu sieni? Kun miten muka se 5 leipää ja 2 kalaa, voi riittää sadoille/tuhansille ihmisille?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos tarina ei kerrokaan koko totuutta, että mukana oli myös hiivaa ja sokeria?
Ei kai siinä määritelty niidenkään kokoa? Jos ovat vaikka valasta kalaksi luulleet?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:No niinpä...tai joku hassu sieni? Kun miten muka se 5 leipää ja 2 kalaa, voi riittää sadoille/tuhansille ihmisille?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos tarina ei kerrokaan koko totuutta, että mukana oli myös hiivaa ja sokeria?
"Kirjasarja on täysin sopimaton 0-99-vuotiaille."Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Lilii,
http://mikepohjola.wordpress.com/2010/06/04/vastine-viini-ja-moniavioisuus-pois-lasten-kirjoista/