laitoin sulle yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja as if:Saa lisätä kans kaveriksi jos haluaa :wave:
Ton takii mä just sieltä erosinkinAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Pakko tulla kyyläämään sitä ryhmää :xmas:
Laitoin sulle yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miullekin kelpaa kaverit..en vaan mikään hirmu aktiivinen feissailija ole..
Mä myösAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ton takii mä just sieltä erosinkinAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Pakko tulla kyyläämään sitä ryhmää :xmas:
Kannattaa hommata sellanen suodatin että v**tuilut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Enpä taida kehdata liittyä tonne plussalaisiin :snotty:
Tarpeeks kakkaa saan täällä palstalla niskaan
Ihan tottaAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Kannattaa hommata sellanen suodatin että v**tuilut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Enpä taida kehdata liittyä tonne plussalaisiin :snotty:
Tarpeeks kakkaa saan täällä palstalla niskaan
Miksi ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Minä haluan kaikki.
Mäkin kävin kyyläämässä, ja eipä kyllä tartte liittyä...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Pakko tulla kyyläämään sitä ryhmää :xmas:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Nyt kun miettii niin itseasias on muutama palstalainen jotka haluaisin fb-kavereiks mut enpä kehtaa mitään pyyntöjä laittaa... :ashamed:
Muutama mukava palstalainen mulla onkin jo kaverina :xmas:
:wave: :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Nyt kun miettii niin itseasias on muutama palstalainen jotka haluaisin fb-kavereiks mut enpä kehtaa mitään pyyntöjä laittaa... :ashamed:
Jos mä laitan teille yv:tä? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01::wave: :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Nyt kun miettii niin itseasias on muutama palstalainen jotka haluaisin fb-kavereiks mut enpä kehtaa mitään pyyntöjä laittaa... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sitten kun seuraava palstasota syttyy, niin "kavereita" poistellaan isoilla ilmoituksilla ja ryminällä. Draamaaaaaa!