Kaikkihan sitä aluksi on tuntemattomia ja sitten sitä tutustuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vilpitön kysymys, miksi te haluatte kavereiksi tuikituntemattomia ihmisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:leikitkö sä Pintelin mun kaa :xmas:
Eihän me muuta osatakkaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:leikitkö sä Pintelin mun kaa :xmas:
Mä huomasin, että menit liittymään sinne. Mä en ole siellä enkä tiedä viittinkö liittyä...Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:minut löytää myös FB:n plussalaisista, laittakoon kaveripyyntöä ken uskaltaa... B)
Ne on joko ukkomiehiä (eli niiden vaimot ei haluu sua miestensä kavereiksi) tai esittää vaikeasti tavoteltavaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Missäs meidän kaikki palstan miehet luuraa?
sekaan vaanAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä huomasin, että menit liittymään sinne. Mä en ole siellä enkä tiedä viittinkö liittyä...Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:minut löytää myös FB:n plussalaisista, laittakoon kaveripyyntöä ken uskaltaa... B)
Eli toisinsanoen ovat tossunalla :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Ne on joko ukkomiehiä (eli niiden vaimot ei haluu sua miestensä kavereiksi) tai esittää vaikeasti tavoteltavaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Missäs meidän kaikki palstan miehet luuraa?
Vai tussunalla?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Eli toisinsanoen ovat tossunalla :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Ne on joko ukkomiehiä (eli niiden vaimot ei haluu sua miestensä kavereiksi) tai esittää vaikeasti tavoteltavaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Missäs meidän kaikki palstan miehet luuraa?
mä en edes tiedä nykyisistä palstalaisista suurinta osaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:kaksi uskalikkoa jo pistikin kutsua äsken...
muuten minähän olen sitten sellainen ujo piimä etten itse kehtaa pyyntöjä laittaa :ashamed:
Nimi ja rv ainakin selvis aika helposti Nikki joku aika viimeisillään raskaana olevista vakkareistaAlkuperäinen kirjoittaja vakkari harmailee:häh häh hää. otin ja liityin, siinähän sitten arvailette
yvAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Kiva juttu.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mulle voit laittaa kaveripyyntöä hyväksyn kyllä..Laitan sulle yytä tuleen =)Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mä otan mielelläni uusia ystäviä jos mua kukaan haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Missäs meidän kaikki palstan miehet luuraa?
Mut sulla on kovat vaatimukset! Oikeita ihmisiä? täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling::wave: Mulla oli periaate B) - kunnes mä kumosin sen Uusiin ihmisiin on kiva kuitenkin tutustua. Palstailukin erilaista, kun tietää, että nikkien takana on oikeita ihmisiä