Onkohan kellään kokemusta tilanteesta, että raskauteen sopivia oireita alkaa tulla pillereitä syödessä? Syön kolmen liuskan systeemillä Mercilon-pillereitä ja olen nyt kolmannen liuskan 5. päivässä. Koko viime viikon oli hirveä päänsärky ja ruokahalu tiessään. Torstaina luulin, että nyt tulee oksennustauti. Nyt alkuviikon on ollu hieman yökkö olo, mahaa särkee polttelevasti (ei ehkä menkkamaisesti, mutta samalla alueella), maha on turvoksissa ja pinkeä, välillä tuntuu, että maha menee sekaisin ja pissalla oon ravannu yhtenään. Alaselkää särkee kovasti, nännit himpun verran arat, semmonen "krapulakuuma" olo, lämpö 37,3 (ei flunssaa), ruokahalu muuttunut kovaksi, väsynyt ja palelee. Aluksi ajattelin, että tää johtuis siitä, että nyt olis menkat jos en pillereitä putkeen söisi, mutta nyt on alkanu mietityttään ku tämmöisiä tuntemuksia ei ole ollut aikaisemmin (vain pikkunipistelyjä, rintojen arkuutta ja mielialavaihteluja yleensä), vaikka pillereitä olen syönyt 14 vuotta. Pillerit olen ottanut kuten ennenkin, en ehkä minuutilleen, mutta lähes ajallaan. Viime liuskan aikana oksensin yhden illan kolmen viinilasillisen seurauksena, mikä tuntui omituiselta. Se yksi pilleri on tosiaan "menetetty" ja seksiä on harrasteltu lähes päivittäin ilman muuta ehkäisyä.
Raskautta on kyllä miehen kanssa kovasti haaveiltu, mutta pillereitä syöty, koska minulla on lopuillaan leikkausprosessi, joka olisi ollut hankala toteuttaa raskaana ollessa. Uutinen olisi sinänsä aivan ihana, mutta nyt hirvittää mitä nämä pillerit aiheuttaa jos olen raskaana. Etenkin kun ei tiedä kuinka kauan olisin jo ehtinyt olla - edellisistä menkoista on 21+21+4 päivää aikaa. Kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Tuntuu vainoharhaiselta alkaa mitään tekemään kun kyse voi olla ihan vaan haamumenkkaoireilusta/mahapöpöistä/tulevasta flunssasta/omasta vauvakuumeilusta, mutta pitäisikö kuitenkin lopettaa pillerit ja testata tuleeko menkat? Vai tehdä raskaustesti? Sekoittaako e-pillerit tuloksen? Siinähän ei tod.näk. näkyisi ainakaan jos tämä olisi tuore tapaus... Vai pitäisikö vain rauhassa odottaa katoaako "haamumenkkailuoireina"/muuna vatsapöpönä vai ovatko nuo oireet vatsapöpöjä vankempi syy epäillä?
Aikuinen nainen ja yhtäkkiä ihan sormi suussa ihmeissään.:O Olisin todella kiitollinen jos jollakin olisi jotain neuvoa tai kokemusta asiasta!