Heissun vei, tänne liittyi uus jännittäjä! Auttakaa mua
Mun yhdynnästä, missä tapahtui vahinko, on nyt 14 päivää. Oireina ollut muutama pv:
Rinnat todella kipeät. Turvonneet tosi paljon. Nänneihin ilmestynyt vaaleita näppyjä. Nännit erityisesti tosi kipeet, mutta ku makaan vatsallani tai kyljelteen niin sattuu kun ne koskee sänkyä yms. (IKINÄ ei ole ollut menkkojen aikana rinnat kipeet.) Ja muutenkin tuntuu erilaisilta ja kosketusarat joka puolelta.
Vilunväristyksiä.
VÄSYMYS.
Tänään alkoi pieni ällötys olo. Oksetti aamulla.
Pissahätä vähän useammin.
Nälkä kokoajan.
Nyt tullut 1,5pvää välillä paperiin pyyhkiessä vaaleenpunasta vuotoa, ja kerran tullut paperiin kirkasta vertakin, mut ei mitään hyytymiä tai normaalia menkkavuotoa. Eikä ees pikkuhousunsuojaan asti tullu vuotoa kertaakaan.
Menkkakipuja on kyllä, ja tuntunut et ne alkaa mut ei ala. Rintakipu voimistuu ja niitä ihan särkee välillä.
Maha vähän löysällä. Ja vihlaisu kipuja alavatsassa vasemmalla.
Tein äsken testin (En aamupissasta) ja se näytti negatiivista.
Pitääkö mun luopua toivosta, vai näkyisikö edes vielä testissä? Niin paljon kuitenkin oireita, mitä ei ole ennen ollut vai oiskohan vaan mun pään tuotosta.
Ajattelin tehdä seuraavan testin joskus 4pvän päästä vasta ,ellei ne menkat nyt sit ala ennen sitä. Äh, tiiän että joudun pettymään... Harmittaa jo valmiiksi.