Ekat raskaus oireet??

:LOL: Heinämassu82 siinäpä se, ku mä en enää kehtaa mennä ostamaan testejä, ku apteekin tätit jo muistaa mut ja suunnilleen nauraa mut ulos sielt :ashamed:
Muutama testi jo aikasemminki tehty :LOL:
Pitää se varmaa käydä kyl ostaa...muute ei mielenrauhaa saa ;)
Mut jännä miten sitä saa ittensä uskomaan jo kaikkeen...mut ilmottelen ku testi tehty :wave:
 
lubin: :LOL: mä siirryin apteekeista Prismaan, ja sielläkin piti katsoa jo mille kassalle kehtaa mennä asioimaan :LOL:

Tsemppiä!!!! :flower:

Itse toivon että oma raskaus kestää nyt loppuun asti, viimeinen lapsi meille tulossa. Ei tarvii testejä enää toivottavasti IKINÄ tehdä :D
 
No olipa kauhee yllätys, negahan se sielt testistä tuli :'(
Ei ollu mitenkää ylläri, aina ku toivoo ja jaksaa uskoo nii ei varmasti kahta viivaa tuu, mut sit ku jaksat vähiten odottaa nii PAM :D
Noo...yritys jatkuu ;)
 
Heippa Kaikille!

Mäkin tulin ny kertomaan oireistani=)
Nyt olis menossa kp 19/31 ja ovis tuli bongattuu kp14... käytös on nyt terot ja clomit... Mul on nyt pari päivää tullut mahassa omituisii vihlaisuja iltasin, sit valkkarii tulee runsaasti vaik yleensä ei täs vaihees tuu, alaselkä on kipee ja välillä hiukan etova olo. Sit tänää huomasin et alapääs tuntuu ku olis pissatulehdus ja koko ajan käyn vessassa.. tulehdusta ei kuitenkaa ole. Mietin vaa et koskas sitä mahtais uskaltaa testata??? Tää on nyt mun eka kierto clomeilla joten saas nähdä kuinka käy=)
 
Näitä oireita on kyllä kiva lukea ja sitten bongata itellä. Plussatuulia kaikille sitä toivoville! ite tikutin tänään ihka ekan oviksen ja meni niin nätisti oppikirjan mukaan että turhaan sitäkin hermoilin. Tästä jatketaan. :heart: :wave:
 
Mä oon nyt muutaman haamun saanu mutta huolestuttaa kun muita oireita ei ole kun menkkamainen jomotus välillä ja alaselän särky..Mielialat vaihtelee kyllä ja itku tulee herkästi mutta muita oireita en ole bongannut vielä ollenkaan..
 
Milloin teillä, jotka ootte / ootte ollu raskaana, on ne oireet hellittäny?
Entä voiko ne vähän tulla ja mennä, että toisena päivänä enemmän, toisenä vähemmän? Itelläni tuntuu välillä, etten olis raskaana ollenkaan, koska oireet on poissa, ainakin rintojen aristus. Sit taas yllättäen ne voikin tulla takaisin, tai sitten ei....
Siks pelkääkin kaikenlaista, kuten keskenmenoa. Ja tuskin uskon koko vauvaan ennenku oon ultrassa käyny!!!!!!!!!!! :/
 
Mulla tuli viel lisäystä tohon edelliseen ku tänää aamulla meinasin oksentaa ku olin kahvin juonu ja nyt on koko aamun päätä särkeny... ei millään jaksais odottaa testausta=) nyt olis dpo 6 menossa...
 
Plussaa plussaa

Testiliuskat tulivat tänään, enkä millään enää jaksanut odottaa huomisaamuun. Menin ja testasin, ja välittömästi ruutuun paukahti kaksi tummaa viivaa (otin kameralla siitä ihan kuvankin, koska oli ensimmäinen ja niin historiallinen hetki elämässäni). Eli raskaana ollaan!!!!!!!!!!! HURRAA JA IHANAA !!!!!!!!!! Odotan kovasti, että mies tulee kohta kotiin ja pääsen kertomaan uutiset!

Minun oirelistani olikin sen verran tukeva, että ajattelinkin, että jos en ole raskaana niin sitten on lähtö lähellä, koska oli niin kummallisia oireita hedelmöittymisestä alkaen, ja niin tosiaan, harrastettiin vain kerran seksiä pillereiden jättämisen jälkeen ja ikääkin 35

Oireeni olivat heti alusta alkaen:

- pari päivää kestäneet aika kovat alavatsakivut
- närästys
- punoittavat posket
- herkistynyt hajuaisti
- ilmavaivat
- huonosti nukuttuja öitä ja joinakin iltoina iltavirkkuna kukkumista
- ajottainen mielenkireys
- nopeasti rasvoittuvat hiukset
- muutama näppy leuassa alkutuimaan
- parin päivän ajan issias ja vasemman takareiden kummallinen veto
- rinnat arat, nänninpäät vaaleat ja nännit pystyssä alvariinsa
- ekana viikkona ollut aivan mielettömän kova turvotus vatsassa. piti pitää ihan vetskaria auki
- ei kuukautisia
- paljon valkovuotoa heti hedelmöittymisen jälkeen. Sen jälkeen tuskin mitään
- parin päivän ajan sydämentykytystä ja rintakipua
- nyt muutama päivä vatsalihakset ovat kipeät, vaikka en ole tehnyt vatsalihaksia vuosikausiin
- hedelmöittymisestä saakka suuri onnellisuuden tunne


Eli nyt odottelen saapuvaksi sitä kuuluisaa pahoinvointia ja väsymystä. Toivon mukaan ei tulekaan! Raskauslaskureiden mukaan laskettuaika olisi 17.11.

nimim. onnellinen esikoisen odottaja :heart: :heart: :heart:
 
Hitto, kun otti vihaksi tänään teidän kaikkien yrittäjien ja itseni puolesta, kun kuulin, että tuttavani on ei-toivotusti raskaana ja vain yhden satunnaisen yhdynnän jälkeen!! Miten jotkut pamahtaa samantien paksuksi, vaikka ei ole toivottuakaan, ja monet, jotka sitä haluaisivat joutuvat odottamaan ikuisesti?! Ei ole reilua :kieh:

Mutta mitä oireisiin tulee niin pitää kyllä taas ihmetellä tätä kropan toimintaa. Menkat tosiaan alko aivan yllättäen sen nelisen päivää yli 28 kiertopäivän ja loppuivat ilman tuhruvuotoja noin 5 päivää myöhemmin. Ilman mitään kipuja tms. En tiennyt, että on menkat muusta kuin vuodosta.. tämä oli erittäin kummallista aiempiin kuukautisiin nähden. Nyt on kp11/32 menossa ja valkovuoto on jo kolmatta päivää erittäin runsasta. Alavatsaa nippaili vloppuna, mutta en tiedä sit, mistä johtui.. Nyt maha aivan uskomattoman turvonnut, mut johtuu varmaan raskaasta päivästä. Muutaman päivän päästä taas ahkerasti yrittämään, jos se onni potkasis tännekin :)
 
Moikka vaan, piti munkin nyt tänne keskusteluun änkeä =) oon vauvakuumeissani lueskellu muiden viestejä ja päätin nyt itekkin osallistua keskusteluun =) Mulla ekassa raskaudessa oli seuraavanlaiset oireet:
-ensin kipeyty rinnat
-pahaa oloa, lämpöilyä ja nipistelyjä vatsassa
-``kuukautiset`` oli tuhrua
-tupakkaa ei tehnyt mieli
ja sitten plussan jälkeen yökötti voimakkaat hajut..sekä esim omenan tuoksuinen fairy :D muutaman kerran tuli oksukin, ja ruokaa ei tehnyt mieli laittaa tai ainakaan syödä..

Ensimmäistä yritettiin 6 kuukautta ja nyt toista yritetään toista kuukautta... Tähän mennessä oon listannu seuraavia oireita:
-väsyttää lähes koko ajan
-viluttaa töissä ja kotona..(tosin palelen aina helposti)
-huimausta
-pään jomotusta ja satunnaista huonoa oloa
-hiukset rasvoittuvat tavallista nopeammin
-vatsa ollut turvoksissa ja ummella toista viikkoa
-aamulla herätessä turvotusta
-pissillä pitää käydä useammin
-jos nopeasti nousee seisomaan/lähtee liikkeelle vatsaa ``repäisee``

noi tän hetkiset oireet voi kyllä johtua muustakin..tai kuvittelen vaan :p tein jo yhden testin malttamattomana ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa mutta se oli nega :/ Mulla aina ollut epäsäännöllinen kierto, enkä oikeastaan edes tiedä milloin kuukautisten pitäisi alkaa...nyt on kyllä jo pari päivää myöhässä normikierron mukaan..mutta katsotaan :D
 
täälläki yks malttamaton :wave: jaahas, negaahan se taas näytti...tein testin muutama päivä sit, mut ny täytyy varmaan myöntää et kaikki oli varmaan vaan omas päässä :LOL:
Noooh, katellaan jos ei viikonloppuun mennessä täti tuu kyläilee, nii sit on ihme ja kumma :D
eikus plussa tuulta +++++++ :heart:
 
taidan liittyä tähän joukkoon =) oireita on ollu hetken aikaa mm.ärsyttävät punastumiset, repäisykivut niistäessä,aivastaessa yms. ja nyt väsymys sekä huono-olo jos en syö säännöllisesti..eilen tein selkeän haamun.menkat pitäis alkaa ens viikolla vasta oikeasti,mutta vaikea sanoa miten sitten on,ku viime kuun menkat jo oli niin kummat.kesti vain kolme päivää,vuoto oli ruskehtavaa,eikä mulla ollut ollenkaan sitä normaalia kuukautiskipuilua. täytyy varmaan odotella selvää tummaa viivaa,ja soitella sit neuvolaan jos sais ultran jo nyt,ku on niin sekava kierto ollu muutenki.. :heart: kovasti pienokaista toivotaan :heart:
 
No nyt en tiiä yhtään mitä ajatella...tein tänään clear blue testin, johon ilmesty plussa, tosi haalee kylläkin.. halusin varmistaa ja hain vielä apteekin oman testin, ja kappas ihan kirkas nega....olisko nyt niin että toi clear blue on herkempi, vai näyttikö vaan väärin...hohhoijaa :eek:
 
Saya mitkä sun kp:t on? Mulla nyt kp21 ja tänään tuli ruskeaa tuhrua paperiin... lämmöt 36,9... alaselkä särkee ja pää särkeny jo jonku aikaa... koskas mahtais uskaltaa testata?? koska te muut ootte testaamisen alottanu?
 
Zande, kp 31/30-35 suunnilleen..tosi paljon vaihdellu toi kierto. Tossa clear blue testissä luki että sen voi tehä jopa 4 päivää ennen kun kuukautisten pitäis alkaa, mutta varmemman tuloksen saa kun tekee testin vasta kun kuukautisten olis pitäny alkaa.. en vaan malttanu odottaa.. :D Mulla oli ekassa raskaudessa kanssa ihan kunnon tuhrua, ja jopa siinä määrin että luulin vaan että oli ihan kuukautiset (niukat tosin :D ) testasin sitten vasta seuraavien kuukautisten aikaan =)
 
jotenki tekis vaa mieli mennä ostaa se testi ja testata tänää ekan kerran... kp 22/28... oon viel koko ens viikon sairaslomalla ja ärsyttää tää kun on kotona koko ajan ni mikään muu ei pyöri mielessä....
 
Hei, oon uusi täällä mutta lukenut jo pidempään kuumeilujuttuja.
- ehkäisy lopetettu syyskuussa 08 ja kierrot sen jälkeen heitelleet. Nyt menossa viides kierto ja kp 20 /dpo 7.
Oireita:
- oviksen jälkeen pari päivää puristavaa tissikipua
- vatsa/selkä/kylkijomotuksia (näitä on ennen menkkojakin)
- nyt pari päivää pissa on tuoksahtanut makealle
- pari päivää limaklimppejä ja nyt juoksevaa maitomaista limaa runsaasti
- tissit turvonneet, nännin päissä valkoisia täpliä
- semmonen tunne että nyt olisi tärpännyt
- kainalot hikoilee, vaikka välillä muuten palelee
- aamulämmöt ovat oviksen jälkeen olleet korkeammalla
 
Hei kaikille! =) Itselläni olisi seuraavanlainen tilanne.. edelliset kuukautiset loppuivat viime lauantaina. Sitten heti sunnuntaina sattui "vahinko". Tiistaina hain jälkiehkäisypillerin(eli n.50h vahingosta). Kiertoni on hyvin vaihteleva, mutta jäin vain miettimään voisinko sittenkin olla raskaana vai laittoiko jälkiehkäisy vaan niin kroppani sekaisin. n. 3 päivää pillerin ottamisesta alkoi kummallinen, ruskea ja niukka vuoto. Sitä on nyt jatkunut edelleen(5 päivä pillerin ottamisesta menossa) ja vatsaani on vihlonut, vähän kuin menkkakipuja. Maha on myös ollut tosi sekaisin ja turvoksissa. Lähinnä tuo vuoto ihmetyttää eniten..ei ole vastaavaa koskaan tullut. Ja muutenkin on ihan erilainen olo.. =) Ajattelin jos tekisin testin keskiviikkona. Silloin olisi 11 päivää mahd. hedelmöittymisestä. Vaikka jälkiehkäisyn otinkin, saisi vauva tulla jos on tullakseen! Tilanne on vaan se että mieheni asuu Hollannissa ja alkaisi aikamoinen rumba järkkäillä asioita niin että pääsisin mahdollisimman noepasti sinne asumaan. Tarkoitus on muuttaa jokatapauksessa, mutta mahdollinen vauvantulo saisi kyllä asioihin vauhtia =)

Mutta siis, onko mahdollista että jälkiehkäisypilleri sai vaan kehoni sekaisin? Ja voiko olla mitenkään mahdollista että olisin tullut raskaaksi päivä kuukautisten loppumisen jälkeen?
 
näin vähän itsekkin tuumin..aiheuttaakohan se pilleri myös nämä juilimiset ja mahakivut ja ilmavaivat? :/ noh, taidan kuitenkin mielenrauhan saamiseksi tehdä raskaustestin ja seurailla oireita ja odotella menkkoja =)
 

Yhteistyössä