Ekat raskaus oireet??

HanskuBansku
huhhuh. tässä on olluna kaks viikkoo semmosta oireilua ja jännitystä et ei mittää järkiä!
oon kylläki täsä jo testaillu pariin kertaan mut negaa on näyttäny. kaikki oireet on kyl tullu esille ja menkatki on kaks päivää myöhässä. en tiiä oikeen mitenkä päen tässä pitäs olla.

----kertokaas mitä mun pitäs ajatella (vai varaanko lekurille ajan??), tässä vaiheessa kun oireina on ollu:

-alavatsassa nipistelyä/menkkamaisia kipuja
-vatsa sekaisin
-menkat pari/kolmee päivää myöhässä
-alaselän kipuilua
-palelee vaikka lämpö hipuu lähemmäks 37 astetta
-sit siitä seuraa kuumeilua
-huimaa
-päänsärkyä
-superduper väsymys, mut sit yöllä ei oikeen taho tulla unta...
-tissikipuja
-sydän hakkaa
-pissattaa tunnin välein
-paksua valkovuotoo
-sit hirveetä yökötystä, vaikka olis kaamia nälkä.
-turvottaa
-tukkoinen nenä öisin
´ja lopuksi kauhia närästys....

oltas kyllä ikionnellisia jos siellä itiäs joku :) onnea niille plussalaisille!!
 
HanskuBansku
niin ja tässä on se että syön pillereitä mutta tuossa kierron puolessa välissä unohtu ottaa kolmena päivänä...ja tietysti harrastimme seksiä siinä sitte... Sit aloin oireilla kunnolla ja lopetin niitten syönnin ja ajattelin ootella menkkoja... Voiskohan viel pillereiden hormonit vaikuttaa siihe raskaustestin negatiiviseen tulokseen? Vai oonko mä tässä nyt vaan luullosairas?
 
Tuohon testin tulokseen en osaa kommentoida, mutta tuosta toisesta on kokemusta. Eli muutama vuosi sitten unohdin ottaa 2 pilleriä ja naps! Raskaana oltiin... tosin päättyi km rv 11. Pidetään peukkuja, että oisitte kyytiläisen saanu! :D
 
Eli kaks nega apteekin testiä takana ja viime viikolla kävin veritestissä.. Olisi siis varmasti aika uskoa että en ole raskaana, mutta menkkoja ei vaan kuulu. Sain kyllä keltahormoonikuuriin reseptin että sais menkkoja käynnistettyä ku ei kerran taija olla raskaana.. Silti epäilyttää. Menkkamaiset kivut jatkaa olemistaan massussa ja nyt kipeyty rinnat..ihan on kosketus hellät nännit. Olen lihonnut, ku ei prkl meinaa normi farkut istua jalkaan. Suuremmat yökötykset jääny taka-alalle, mutta esim.toi alkomaholi ei maistu ei ollenkaan..ja tää oma mieli ja pää temppuilee: oon tullu tosi mustasukkaiseksi ja tosi kireä olo koko ajan, lisäksi väsyttää ja kiukututtaa..
On tää mielikuvitus sitten rasittava.. kun ei tässä osaa enää muun syyksi laittaa kun sen, koska kaik testit näyttää negaa..
 
Kiertopäivä 30/29-32, menkkoja ei vielä kuulu. Eilen tein päivällä (ei siis aamuvirtsasta) testin ja negaa näytti. Voiko olla niin et näyttäis plussaa vasta torstaina ku kp on 32, vai saanko heittää kirveen kaivoon tälläkin kertaa?
 
mä oon käyny jo pidemmän aikaa lukemassa täällä teidän muiden oireita. Oon yrittäny skarpata ja ajatellu vaan, että nää mun oireet on mielikuvituksen tuottamaa.
Jätin pillerit viime kuussa ja mullei oo vielä ollu yksiäkään luomumenkkoja.

Mutta seuraavat oireilut alkoi viime viikon loppupuolella ja uusia oireita tulee lähes päivittäin.. mulla on kierto lopuillaan ja nyt odottelen menkkoja, jos niitä ei tule nii testaan.. (oon tosin jo yhen testin tehny, se näytti negaa kuten arvelinki)
mutta tässä siis mun oireita:

*Alavatsassa nipistelyä ja "kuohuntaa"
*Närästystä/Turvotusta
*Päänsärkyä
*Hiukset rasvottuu nopeammin ku ennen
*Nännit todella kosketusarat
*Nänneissä valkoiset "näpyt"
*Kuuma/kylmä vuorotellen ja välistä yhtäaikaa
*Tänään ollu pulssi levossaki tosi korkealla
*Koko ajan semmonen fiilis, että olis tärpänny

Tossa jtn. oireita, mutta taidan odotella ainaki perjantaihin alkaako menkat ja testailen sitte uudestaan. =)
 
Tänää kp 28/28 eikä mitää enteilyä menkoista ja testi aamulla negaa... luulin jo et menkat alko mut se oliki valkkarii.. maha on iha sekasin ja selkä särkee... toivottavast täti pysyis poissa... eka kierto clomeilla menossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zande:
Tänää kp 28/28 eikä mitää enteilyä menkoista ja testi aamulla negaa... luulin jo et menkat alko mut se oliki valkkarii.. maha on iha sekasin ja selkä särkee... toivottavast täti pysyis poissa... eka kierto clomeilla menossa.

Onpas sulla kans jännät paikat menos. Sama tilanne täällä. Onkohan toi kuinka yleistä et testi näyttää vasta plussaa sen jälkeen ku menkkojen olis pitäny jo alkaa. Mulla kp 31/29-32, ja tänäaamuna testi nega. Mut mitää oireita ei menkoista oo.

 
Pitänee tulla tänne kyselee/höyhöttää :D Eli km koettu 28.2, ovistikku plussaa 18,19,20.3...sitten alkoi haalistumaan...nyt ollut tissien juilimista, alavatsakipuilua (ei yht´äkkisiä vaan juilii jonkun aikaa ja sit häviää kohta taa sjuilii ja häviää), valkovuotoa vaihtelevasti, pissa haisee ihmeelliselle, naama kukkii (vihaan näitä finnejä!!!!), maha on sekasin (kuten oli tuota keskenmennyttä odottaessa ja välillä oli maha ihan kunnossa), ihan jatkuva hikka!... Toiveet korkealla vaan pelottaa et putoaa perseelleen... nyt yk2, keskenmennyt tärppäsi yk1, voisiko olla että on käynyt niin hyvin et heti tarttunut matkaan? (lääkäri sanoi että kun kohtu tyhjentyi täysin itsestään että ei tarvitse odottaa vaan yrityksen voi alkaa heti) Pitäis odotella viel viikko et pääsisi testailemaan, malttaisikin viel |O
 
Tänään kp 29/28. Plussa tuli testiin :)
Oireena vois sanoa et ei oikeestaan ollu mitään muita oireita ku kovat menkkakivut ja nännit on kosketusarat. Nomaalisti ovulaation jälkeen on kaikenlaista kipuilua mahassa ja huonoa oloa.
 
Tänään kp 31/31 ja kirkas plussa ilmestyi raskaustestiin heti :) Olo on onnellinen, hiukan väsynyt (ainakin tähän aikaan illasta) ja täytyy kyllä myöntää, että pelottaa kyllä aika lailla kun tämä kaikki on uutta. :)

Oireina ei ollut kyllä muuta kuin 8-9 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää alkoi kuukautiskivut (alkio kiinnittyi silloin?) ja paria päivää ennen kuukautisten alkamispäivää alkoi nipistelyjä alavatsassa.

Pillerit lopetin tammikuussa eli 3 kuukauden yrityksen jälkeen tärppäsi. :)

Toivotaan, että kaikki menee hyvin alusta loppuun ja että keksin keinon päästä yli kamalasta synntyspelostani. :(

Mitäs mun nyt pitäis seuraavaksi tehdä? Pitäisikö tässä soittaa heti alkuviikosta neuvolaan vai koska? Kaikki on uutta, niin en tiedä yhtään miten toimia. Kertokaahan viisaammat. =)

Ja vielä, että kuinka nuo raskausviikot oikein lasketaan? Kuukautiseni oli viimeksi 12.3 eli olenko raskausviikoilla 5+3? (Netissä joidenkin laskureiden mukaan olen 4+3, mutta eihän se ole mahdollista... Kai.) Torstai päivänä oli viimeksi kuukautiset eli onko se sitten aina se päivä jolloin tulee täysi viikko, eli vaikka 6+0?
 
Maijuh, kyllä se minun laskun mukaan on 4+3 eli sulla on 1 viikko täynnä 19.3, jne, vähän moni mutkaista.
Neuvolaan voi ottaa yhteyttä esim kun 8 viikkoa täynnä tai aiemminkin. Riippuu vähän paikkakunnasta.
Mulla heti kaksi pv ovulaation jälkeen alkoi rinnat kipeytyä, pahoinvointia nyt ollut yöaikaan. Testit näyttävät vielä negaa mutta onkin vasta 25.pv, jännittää. Vanhempi lapsi on kesäkuussa 2v. Raskaus toive alkoi heti kun nuorempi alkoi nukkua. Laskin että nyt laskettu aika tulisi joulupäivään, mikäli tärppäsi...
 
Ollu tässä kaikenlaista hässäkkää ja hieman suru-uutisiakin kotoo päin, joten on vauvajutut jääny hieman taka-alalle, mut nyt taas uus kierto menossa ja taas jännätään.. kolmas kierto pillereiden jälkeen ja ollu kahet luomut 31 ja 27 kierroilla, joten aikas säännölliset. Tällä hetkellä pitäs laskurien mukaan olla ovis, mut epäilen, et oli jo toissapäivänä (aiemmissakin kierroissa tuntunu kp 12-13 semmoselta, valkovuoto mm. todella runsasta ja maitomaista). Peittoja on vlopusta lähtien heiluteltu ahkerasti ja eilen oli koko päivän etova olo ja kuumeinen olo. Tänään tukkonen ja kipee olo aamulla ja nyt illasta etoo. Alavatsaa on tänään varsinkin kipristellyt ja ollu semmonen hassu olo (ehkä se on se ovis). Eilen tuli yhdynnän jälkeen jotenkin outo fiilis, et ois saattanutkin tärpätä, mut ei saa toivoo liikoja :p perhosia on masussa koko ajan, mut pitää vaan odotella pari viikkoa kärsivällisesti.

Nää kahet luomumenkat on kyllä ollu pillerimenkkoihin (10 vuotta tosiaan söin) ja niitä edeltäviin luomuihin nähden erikoiset, koska kipuja ei oo ollu ollenkaan eikä menkat varottanu tulostaan mitenkään :S hieman ärsyttävää, mutta kivuttomuus on kyl mukavaa!!

Onnitteluja taas plussanneille! :) omassa tuttavissa tuntuu olevan vaavit tulossa kaikilla, paitsi itsellä :|
 
Argh että ärsyttää :|
Meillä ei oo kauaa kestäny yrittäminen. Joulukuussa jätettii ehkäisy pois ja tammikuun alussa siis alkanut "yritys". Ei siis ihmekää että vielä ei oo tapahtunut mitään. MUTTA ärsyttää tämä oma reagointi tähän. Kun osais vaan olla ja ottaa rauhallisesti mentaliteetillä "tulee kun on tullakseen". Niin ei... Kaikkia ihme oireita ilmaantuu ja tässä parhaani mukaan yritän keksiä syitä ja kumota niitä etten toivoisi liikoja. Pettyminen on aina yhtä raskasta..

Ensin alkoi mielialanvaihtelut..(ei minulle niin kauhean epätavallista kuitenkaan..).
Sitten lehahti naamaan näppyjä (tämä on minulle epätavallista)
Oikealta alhaalta nipistää välillä, kun esim yskii tai nousee seisaalteen yms.
Ja nyt 3 päivää noussut iltalämpöä..ei paljoa..mutta sen verran että huomaa. Muuten ei kyllä laisinkaan kipeä olo.
Raskaudenhan pitäisi kai ensin tuntua rinnoissa ja siinä osastolla taas kaikki ok. ei mitään tuntemuksia.
Ja kaikki tehty "oikein". oikeaan aikaan, usein, paljon , pysytty makuulla sen jälkeen lantio koholla yms. en polta enkä juo, en herkuttele päivittäin.

Ei yleensä ilmaannu mitään outoa ja aiemmin menytkin ihan ok..mutta nyt alkaa hermoja raastamaan ja mietityttää että jos yrittäminen kestää yli vuodenkin.. miten ihmeessä kykenen siihen kun nyt jo ahdistaa. Ensi viikolla vasta varmistuu. Olen satavarma etten ole raskaana niin miksi mieli tekee tepposia.. :ashamed:
 
ei tajua mikä ois,mulla on kauheen epäsäännölliset ja pitkät menkat 28-40pv ja nyt on viimeksi helmikuussa tullu menkat...nyt on menossa 70kp eikä menkkoja vaa näy....viikko sitte tein testin ja negaa näytti...voisko se näyttää väärin? oon ihanpaniikissa asian kanssa...mitä tässä telee?????
 
ja nyt huomasin että kun rintoja/nännejä puristaa tulee pieniä tippoja....paniikki sen kun kasvaa. Vauva olisi yhden yön seuraus exän kanssa...siksi varmaan pelko kauhee koska yksinhuoltajaksi täsä jäiskin... :(
 
testin Taas tein ja negaa näytti...ei auttanu ku soittaa tk:seen ja huomena soittaa gynelle aikaa...toivottavasti ei mitn vakavampaa sitten oo :( alavatsassa kyllä juilii et oisko sit menkat, mutta kyl on juilinu jo monta viikkoo...kauhee tätä tietämättömyyttä...
 
se olis sitten kohta lääkärillä käynti...saa jännätä mitäs ne kertoilee. Pieni toivonkipinä ois vauvasta mutta näillä näkymin ei kuitenkaa :(


Ainii oon unohtanu onnitella kaikkia plussanneita... =) :flower:

ja viel anteeksi tuppautuminen ketjuun :)
 
Tein tänään testin ja aivan selvä plussa!! :) hyvä, etten paniikkikohtausta saanu, ku olin niin yllättynyt ja tietysti positiivisesti. En osannu edes epäillä, mut menkat ny kolmatta päivää myöhässä ja viikon verran etonu päivittäin sekä hajuaisti herkistyny (normaalisti en kroonisen nuhan takia haista mitään). Lisäksi oon ollu aikas itkuherkällä tuulella.. jääkiekon MM-kisatkin sai kyyneleen silmiin :D Vatsa on myös turpoillu päivittäin, mut on tehny sitä ennenkin, joten en osannu yhdistää sitä mihinkään. Hain sit muuten vaan testin apteekista kauppareissulla ja siihenhän se kirkkaanpunainen viiva ilmesty samantien. Oon kyllä niin epäilevä, etten uskalla kunnolla juhlia ennen, ku lääkäriin pääsen..

Miipelille sellaista, että itse olen tässä tammikuusta asti ollu ihan samanlainen, mut tässä on tulos. Eikä ole kyllä rinnoissa kipua minullakaan, joten ei se kaikilla ole sama juttu :p

Onnea yritykseen kaikille! Palailen vielä, kun oireet tästä lisääntyy ja pääsen lääkäriin varmistamaan tämän ihanuuden :)
 

Yhteistyössä