Oon ihan uusi ja tietämätön tässä ns. vauvamaailmassa, joka on tullut ajankohtaiseksi vasta hetki sitten. Se Oikea astui elämääni vähän yllättäen, suunnitellut sinkkuvuodet jäi ja yhtäkkiä kaikki tuntuukin oikealta ja ennen niin kovin epäselvä tulevaisuus selvältä. Niinhän ne sanoo, että kyllä sen sitten tietää kun se kohdalle osuu... Pakko se on sitten uskoa kun niin tosiaan kävi! Ehkäisyä ei olla käytetty, ajatellen että jos niin on tarkoitus, pieni tulee elämäämme.
Siltä pohjalta tämänkin keskustelun löysin, ja näitä oireita lukiessani oloni mahdollisesta raskaudesta vaan voimistuu. Mulla on ollut ihan mielettömiä alaselkäkipuja, joita en todellakaan osannut yhdistää raskauteen vasta kun löysin vastaavia kokemuksia täältä. Mielialan vaihtelut pelottavat itseänikin, muistuttaa niistä ajoista kun vuosia sitten söin e-pillereitä jotka eivät sopineet mulle. Itku- ja naurukohtauksia, masennusta, mieletöntä halipulaa ja kiukkua
Kuukautiskierto on ollut epäsäännöllinen jo vuosia, edelliset "menkat" olivat pari viikkoa sitten, todella niukat ja muutenkin oudot. Ainainen jano, vessassa juokseminen on jo verrattavissa ties mihin urheilusuoritukseen, ja alavatsassa viiltelee. Villasukat jalassa ja peiton alla tulee aikaa vietettyä kun niin paleltaa ja väsyttää, ja jostain syystä haistan jotain ihme juttuja jotka eivät kuulu tilanteeseen (esim. kalan haju!!?). Nämä siis jo ennen kun luin mitään oireita mistään...
Olen tosin lopettanut tupakanpolton ja ollut flunssassa, voiskohan edellä mainitut viitata myös näihin? Ilolla otamme pikkuisen vastaan jos näin on, ajatukset on vaan niin kovin sekaisin tätä lueskeltuani, kun ei tiedä varmaksi... Testi odottaa valmiina kaapissa, mutta en oikein tiedä koska se olisi järkevää tehdä. Pari viikkoa kannattais varmaan ainakin vielä odotella...
Jänskättää