Kai tää nyt se Ihan ensimmäinen! Ja jos raskaus kestää hedelmöittymisestä 266, niin enää 262 päivää jäljellä! Aamukampa!
Hehehe, hyva kysymys! Asun siis Hollannissa ja meidan klinikalla Amsterdamissa e-pillerit on normaali osa pitkan kaavan IVF-hoitoa. Mulla ei siis ole endoa, mutta PCO tyyppiset munasarjat kyllakin. Luulen, etta noi pillerit auttaa pitamaan follien kasvun kurissa.Sharona saako kysyä, miksi syöt e-pillereitä. Kiinnostaisi vain, kun minulla mietitään endon hoitoa ennen ivf:ää.
Hmmm. Miksi sulle tehdään lyhyellä kaavalla? Minä olen ymmärtänyt, että pitkällä kaavalla saataisin tasaisempi kasvu munasoluille, ettei siis johtofolli pääse kasvamaan liian suureksi. Otettiinko sulta estrogeeni? tai onko koskaan otettu?kp6 uä paaljon 6-12mm osa 13-14mm.pieniä folleja ne pitäs saada isommiksi....1kpl 18mm....joten tänään toinen jarru ja kp8 perjantaina uus uä.....pe ja la sitt vielä puregonia....joko ma tai ti punktio......toivotaan jotta kasvais nyt noi pienet..pääsis edes punktioon ja siirtoon....
endo 12,4mm