Moto76, hienoa jos hoidot voitaisiin aloittaa sittenkin. Inhottava toki tuo endo. Onko sulla aiemmin epäilty sitä vai vasta nyt kävi tuollainen ilmi?
Mulla on joskus poistettu pieni määrä endoa (ei kutienkaan munatorvista), mutta lääkärin mukaan sen ei pitäisi olla este raskaudelle. Meillä siis ei ole löytynyt syytä lapsettomuuteen.
Toiveissa, mahtava hedelmöittymisluku! =)
Heidari, Tsemppiä piinailuun ja täällä on peukut pystyssä että kaverit tarraavat kiinni!
mariq: loistavaa että sait heti uuden maksusitoumuksen!
Sinirusko: Tsemppiä sinullekin piinailuun ja tarrautumista pikkukaverille!
Ellenni: Tsempit punktioon! Tuuhan sitten kertoo millainen saalis lopulta tuli.
Mulla ei ole kokemuksia akupunktiosta tms, eikä kyllä mielipidettäkään. Luen kyllä mielellään jos muilla on.
ON: Ei kummempia. Eka pistos meni eilen. Hieman aina jännittää se lääkkeen sekoitus vaikka hoitaja olenkin ja aiemminkin Menopuria sekoitellut. Sitä vain pelkää jotenkin että pilaa sen kalliin lääkkeen ja hoito jää siihen.
Mulla on joskus poistettu pieni määrä endoa (ei kutienkaan munatorvista), mutta lääkärin mukaan sen ei pitäisi olla este raskaudelle. Meillä siis ei ole löytynyt syytä lapsettomuuteen.
Toiveissa, mahtava hedelmöittymisluku! =)
Heidari, Tsemppiä piinailuun ja täällä on peukut pystyssä että kaverit tarraavat kiinni!
mariq: loistavaa että sait heti uuden maksusitoumuksen!
Sinirusko: Tsemppiä sinullekin piinailuun ja tarrautumista pikkukaverille!
Ellenni: Tsempit punktioon! Tuuhan sitten kertoo millainen saalis lopulta tuli.
Mulla ei ole kokemuksia akupunktiosta tms, eikä kyllä mielipidettäkään. Luen kyllä mielellään jos muilla on.
ON: Ei kummempia. Eka pistos meni eilen. Hieman aina jännittää se lääkkeen sekoitus vaikka hoitaja olenkin ja aiemminkin Menopuria sekoitellut. Sitä vain pelkää jotenkin että pilaa sen kalliin lääkkeen ja hoito jää siihen.